Diskuze: Radar posílá pokuty za 3,9 km/h navíc. Je to past na řidiče, do které může spadnout každý
Nový příspěvek
Příspěvky
Tomáš - 06.11.2024 11:22:02
V říjnu 2024 jsem jel v Mostě v 11 hod. ulicí Zdenka Štěpánka , je tam umístěn radar značka 30 km/h a bylo mi naměřeno 34 km/hod. - nemyslím si,že jsem pirát silnic,sleduji provoz, ale udržet na pedálu 30 km/hod je fakt těžké - poslali mi 500 kč.
Matyáš - 23.06.2024 16:17:45
Tady je vidět co ty radary způsobují… Buď vybržďovače podělané z přestupku, nebo piráty vytočené právě těmi vybržďovači… Ta 50 je častokrát v tak nesmyslných místech, že se to nedá… Dodržovači typu 10 pod jsou akorád příčinou nebezpečného předjíždění…
pepa - 25.04.2024 01:00:11
Všeho moc škodí. Ted i přísnost. Dovedu si představit dost velký počet řidičů, kteří ze strachu pokuty pojedou na 50 podle svého tachometru raději 40 km/hod, tzn. že ve skutečnosti jedou cca 35 km/hod. Takže zpomalení průjezdu, větší kolony, více emisí
Stanislav - 23.11.2023 17:48:04
Však takových radarů je u nás jako máku. Takže proč by nemohli oni a tady jo. Tady stačí jet 54 km/h a hned je člověk rebel a zaplať 500,-
Martin - 31.10.2023 14:25:35
RE:Jiří 21.04.2023
Tak ty jsi taky dobrej případ. Tachometrově 45 po městě je reálně tak 37-41 km/h, za tebou musí být radost jezdit. Vyšší rychlost, vyšší odchylka, takže reálně za cca 73 mimo obec, to bych ti asi taky pěkně poděkoval. O dálnici nemluvě
Lukáš - 30.09.2023 22:48:16
Ano
Jiří - 18.08.2023 18:09:16
Já s tím souhlasím. Slušnému řidiči tohle nikdy vadit nebude, jen piráti silnic budou nadávat. Já jezdím v obci tachometrově na 45, mimo obec na 80 a po dálnici na 90. Řidičák mám od roku 1994. Žádná nehoda a jen jedna pokuta za 200,- .
Ondřej Helan - 01.05.2023 09:28:35
Tak to je jasný, že radary neslouží pro bezpečnost, ale pro vybírání peněz těm, kterým to malinko ujede. Divím se, že jsme se jako lidi nespojili a tyto vybírače desátek nezničili. Bohužel jsme Češi moc poslušný a zotročený národ.
Jiří - 21.04.2023 09:30:49
Osobně si myslím že počet radarů je uměrou k nevychovanosti a neohleduplnosti řidičů . Jezdím rychle , ale pořád mám na mysli své i cizí zdraví . takže nejsem žádný levoproudař , když vidím že auto na dalnici dojíždí kamion tak ho pustím a neomezuji .
Co je to? - 17.04.2023 21:41:22
ZTL?
Tony M - 08.04.2023 09:35:17
Well it measured 68.9 so your speedometer was showing at least 73 - 74.
Josef - 18.03.2023 11:18:09
Italové jsou milovníci peněz. Na dálnicích sníženou rychlost na 60 km/hod. žádný Ital nedodržuje. Časem si na to zvykne i Čech. Ale na okreskách je fakt dobře mít zapnutý hlasitý WAZE na radary ve městech mít taky a dávat dobrý pozor na ZTL!
Jakodl - 11.03.2023 09:39:03
Já to samý v půl pátý ráno někde u benátek v 70ce 78 jen za 4000
Ivo Adámek - 04.03.2023 16:50:51
RE: R. Holeček
Ty jseš asi hodně vzácnej ******...
Pavel Kalina - 19.02.2023 12:06:14
Mě přišla pokuta z Itálie po čtyřech letech na 0,84 euro navýšená o 50 euro administrativní poplatky.
Měl jsem auto na IČ a živnost jsem už zrušil a auto nevlastním ...
Co s tím ?
R. Holeček - 29.01.2023 08:11:21
My co máme prachy takové kraviny neřešíme. Jedu kolik chcu, přijde pokuta zaplatím a jedu dál. Po sebrání řidičáku, před komisi predhodim obálku a všichni jsou spokojení.
Zdenek H. - 28.01.2023 22:00:45
Tyto radary na jedné straně jsou ok, na druhé bývají na místech kde skutečně okrádají a kde to je zcela na nic. Takové kecy o porušení zákona atd. to je na prd.. Pamatuji radar na vlečce v Mělníku - vyložená zlodějna - rychlost 30 km/h.
Petr S. - 27.01.2023 05:58:21
Petr M.: "maximální povolená rychlost u nich znamená MAXIMÁLNÍ"
A taky tam mají takový přístup k čitelnosti značek jako tady ? (ať je třeba schovaná za stromem, stejně za všechno může řidič)
Petr S. - 27.01.2023 05:48:24
To je teda pěknej nesmysl. Pokuty posílá ÚŘAD a ne radar. To by radar musel vidět do evidence vozidel, mít někde uvnitř obálky, papíry atd., sám si to podat na poště.... Úřad taky musí filtrovat např. vozidla IZS, což radar sotva dokáže.
Jan - 26.01.2023 20:01:08
Osobně jsem obohatil pokladnu Městského úřadu v Časlavi na konci října 2021 za jízdu v obci Horky 51 km/hod ,tedy překročení o 1 km 400 Kč a to pokuta přišla na Silvestra. To považuji za buzeraci.
Martin - 11.01.2023 11:41:17
Kolega po návratu ze zahraničí vymění SPZ a pokuty do zahraničí neplatí. Vyjde to prý levněji.
Saša - 10.01.2023 19:07:32
Pan redaktor je poněkud mimo. Navíc bylo 8,9 km. Těch 5 km, které mu odečetli je 1/12 z povolené rychlosti, takže cca 8 %. To mi tedy místní policie přijde ještě docela slušná
Jeronymo - 09.01.2023 23:04:47
Pred asi 2roky cesta pres Mikulov o pul 1 v noci,zastrcena ulice a na ni skola,te 30 jsem si vsiml ale pozde ,moje rychlost 48 ,pokuta 700kc.KDYBY ASPON TA DECKA NA TE SILNICI BYLA.Ale co by delala ve skole o pul 1,Ze???Mestu se penize hodi
Jeronymo - 09.01.2023 23:03:52
Pred asi 2roky cesta pres Mikulov o pul 1 v noci,zastrcena ulice a na ni skola,te 30 jsem si vsiml ale pozde ,moje rychlost 58 ,pokuta 700kc.KDYBY ASPON TA DECKA NA TE SILNICI BYLA.Ale co by delala ve skole o pul 1,Ze???Mestu se penize hodi
Petr Svoboda - 09.01.2023 17:07:45
Ano,je to vpořádku,že jste dostal pokutu.Porušil jste zákon,tak zaplaťte a nevykrucujte se.Příště si na to určitě už dáte pozor a nebudete jezdit na šedesátce skoro sedmdesátkou.Na poslední chvíli jste si všiml radaru a pak už jste nedobrzdil.
Filippes - 05.01.2023 10:38:42
To jako vážně. Nedodržovat pravidla je cesta do pekel. Je tam šedesátka, jedu do šedesátky. Ten kdo ji tam umístil určitě věděl proč. Narozdíl od nějakýho čecháčka s patentem na rozum. A půl roku není nic divnýho. A ano - ta pokora ta by byla na místě.
Milos - 05.01.2023 05:26:07
Nemusim chodit do Italie v takovem Valmezu mi klidne poslou pokutu za prekroceni o pul jedne v noci o 12km a po pul roce znova i kdyz jsem tam vubec nejel
Luděk - 03.01.2023 20:09:24
Přes měřené úseky jezdím 100-120 x za měsíc (do práce-z práce)již několik let.Před Vánocemi překročení rychlosti o 3 km/hod.-1.pokuta 800.-.No není to pěknej dárek k Vánocům?
Petr M. - 24.12.2022 15:16:40
Potkal jsem na Srí Lance jednoho našince, který emigroval v roce 68 do Austrálie. A když jsme řešili auta, vysvětlil mi, že maximální povolená rychlost u nich znamená MAXIMÁLNÍ. Že tam všichni jezdí pomaleji než je povoleno. Je to o přístupu...
Jarda - 22.12.2022 17:45:22
Překročení rychlosti o 10 km/h by mělo být tolerováno. Není to projevem pirátské jízdy. Nesmyslně omezující značky, ziskuchtivost mávající vlajkou bezpečnosti. Budeme-li preventivně jezdit pomaleji, povede to k nárůstu agresivity a nebezpečného předjíž
Pyrát - 22.12.2022 06:44:22
A kde je napsané, že nějakou blbost, která přijde z Itálie máte platit? Jak to z vás asi vymůžou, když nezaplatíte?!
Lukys - 15.12.2022 00:14:55
Já stesky pana redaktora úplně nechápu. Spíš mi to přijde jako dnes všeobecné chování. "Já za to nemůžu". Můžete za to, měl byste ten fakt přijmout. Byl to přestupek. Že radar v daném místě nedává smysl, nebo že je dovedně skrytý, nehraje roli.
Honza Muláč - 05.12.2022 12:35:59
Měla by se dodržovat 10 km tolerance. Ale podivejme se take na naši policii Pracuje špatne nestihá piráty Ty pak delaji smrtelne nehody. Na Slovensku pri pozitivite alkoholu jde každy ridič na 24 hodin do vazby. Tu malou mezeru dela i Rakousko
Ivan - 03.12.2022 20:44:05
Smutný příběh ...
System Chyba - 01.12.2022 10:39:56
Chyba je v tom systému takových pokut, i v ČR. Pokud by šly pokuty do celorepublikového rozpočtu, né obci, poznalo by se komu jde o bezpečnost a komu o prachy. Jinak pokud někdo nedodrží zákaz rychlosti, tak je pokuta v ppřádku.
viac ako boh - 30.11.2022 18:25:52
V ZIVOTE by som do talianska nevstupil. radsej by som chodil na dovolenku do rumunska a na ukrajinu ako financovat j/bnutych
Fogyn - 27.11.2022 15:25:28
Jízda v hustém proudu vozidel, hlídáte si zadek auta před sebou a toho těsně za sebou, naštěstí kolem silnice nic nehrozí. Pak dostanete výzvu k zaplacení 500 Kč na účet města nebo se odvolat za správní poplatek 1000 Kč za 56 km/h. Besip?
Luděk - 14.10.2022 08:55:54
A co všeobecně v Čechách rozšířené parkování v protisměru, kdy dotyčný rádobyřidič ohrožuje všechny přijíždějící, to je "chrabrou" policicií houfně pardonováno, zatímco v obci nezapnuý pás, kdy event. ohrožuji výhradně sebe, je téměř hrdelní zločin !
Overal - 07.10.2022 16:44:00
Toskánsko je skutečná katastrofa silnice na pohodovou 90, samá 60 snad každý kilometr jeden radar. Ptal jsem se delegátky, jestli se tam zbláznili? Ta mi to vysvětlila. To je aby lidi donutili jezdit po placené dálnici. Takže vydírání a buzerace v jednom.
Jiří - 11.09.2022 22:56:38
V Německu je to podobné Jednou mě vyfotil radar cca 50m před koncem obce,kde nebylo nic,než stromy a radar schovaný mezi korunami stromů. (jel jsem asi 60)2. případ: V kopci v rozšíření na 2 pruhy kvůli předjíždění umístěný radar a 50! pruh asi 200m dlou
Marek Vašut - 06.09.2022 08:26:26
Já to beru tak, oko za oko , zub za zub, když jednou zaplatím pokutu, tak tisíckrát jedu zase rychleji, a pak si řeknu, že to tak nebolí, tisíckrát jsem překročil a jen jednou zaplatil, nemá cenu se rozčilovat nad tím, proč zrovna tam jednou jsem zaplati
Daniel - 05.08.2022 11:16:05
Asi úplně nerozumím tomu, na co si autor stěžuje ? Na 60ce jedu 68 a dostanu pokutu. No nekecej :D Hlavně že jsi odřídil 3500km bezpečně ty profíku :D
Karel - 19.06.2022 12:15:36
Mladé Buky nejsou případ Kradaru. Je to místo, kde se přechází z obce přes frekventovanou silnici na autobusovou i vlakovou zastávku, místo, které pamatuje za posledních 20 let i dvě smrtelné nehody. Jsem z Trutnova a sám jsem tam platil (zaslouženě)!
míra - 08.06.2022 12:47:42
policie toleruje do 10%.Tzn.Když jedete 50,je to55.Vy jtste jel víc jak 68.Na co si teda stěžujete?
Soudce ti - 04.06.2022 18:50:10
Jezdím podle GPS ,kvalitní zboží, které se zaplati. Ono tachometr je pěkný *****ík.
Pokutu za rychlost jsem platil naposled před 30 lety.
David - 26.05.2022 07:36:41
Taky mi přišla pokuta z Mladých buku jak jsem byl v Krkonoších ,překročena rychlost asi o 6 km , zaplatil jsem ale dal si předsevzetí že už tam nikdy nepojedu podpořit cestovní ruch, místo toho jezdím na polskou stranu Krkonoš tam mi pokutu nedali
Jaroš - 24.05.2022 13:17:18
To je ten náš přístup k zákonům. Omezují nás. A kolik je u nás doba na promlčení přestupku? Tak nebeč.
Filipps - 11.04.2022 15:23:40
Místo co by si řidiči zvykli jet na šedesátce třeba 50 - 55 tak se rozčilují a hrají si na ublížené, že rychlost překročili. Nejsem moralista a občas jedu taky rychleji - ale když mě lapnou tak sklapnu a zaplatím. Howgh
Filipps - 11.04.2022 15:23:29
Místo co by si řidiči zvykli jet na šedesátce třeba 50 - 55 tak se rozčilují a hrají si na ublížené, že rychlost překročili. Nejsem moralista a občas jedu taky rychleji - ale když mě lapnou tak sklapnu a zaplatím. Howgh
Jaroslav - 10.04.2022 14:12:03
Připojte se. Na každý radar si zatrobim. Asi se nelekne . Ti co tam bydlí snad ano. Třeba jim dojde,že by ten radar měl odejít. No že je tam vždy chodec nemusím dokazovat. Ať si to dají tam,kde opravdu něco hrozí.
Hubert - 09.04.2022 15:47:52
V dnešní globalizovaném světě většinou místní nevlastní hotely a vetšinou tam nedělají ani obsluhu, tak je jim to jedno, obec aspoň na něco přispěje..
Hubert - 09.04.2022 15:45:01
Kontrolní otázka: Proč tam tedy lezete.
Už v dobách minulých rádili na cestách lapkové, kterí obírali pocestné. Dnes je doba digitální, tak se tak dějě elektronicky.
Mistní obyvatelstvo má možnost toto řešit volbami, ale asi je taky zlobí ty cizinci.
jirka z Veleně - 09.04.2022 06:37:38
nás výméřili v Tuchorazi u Českého Brodu za rychlost 55km za hod. Odečetli 2km a platíme za prestupek o 3km za hod. Policie by měla honit grázly ridiče kteří opravdu jezdi rychle a ne někoho kdo chce jet bezpečně a z kopce se vám auto rozjede o 3km
Martin - 23.03.2022 09:41:32
Kdybyste jel předepsaných 60 km/hod., pokuta by nepřišla. Je to Vaše chyba. Předpisy jsou od toho, aby se dodržovaly a ne naopak. Bohužel valná většina našich řidičů si myslí něco jiného a pak obviňují kdekoho ze šikany....
Franta - 22.03.2022 14:24:51
Mě přišla pokuta 1500Kč za to, že jsem jel 53km/h v 50. Havířov Rudná. Jezdím bezpečně a toto mi příjde jako zneužívání zákona a mělo by to být trestné. Využití mezních hranic zákona k vlastnímu obohacení. Šikana, která bezpečnosti provozu vůbec nepomůže.
gyros - 16.03.2022 14:17:50
Tady je ale submisivních trotlíků, co nikdy nic neporušili...
Black - 28.02.2022 19:06:29
Tak pokud jste jel 3500km opravdu podle předpisů a tím prudil všechny kolem sebe, tak to je karma. Protože přesně tihle precizní brzdiči provozu jsou fakt dnešní zlo.
Roman - 15.02.2022 08:25:15
Nejjednodušší je koupit si detektor radarů a je klid. Hlásí i úseková měření.
Ladislav Navrátil - 10.02.2022 09:43:22
k naměřené rychlosti je potřeba započítat odchylku tachometru, která je cca 10%, to znamená , že v době měření jel zhruba rychlostí 75 - 76 km/h. Měřený úsek je jasně označený, takže typický český sr*č a potom velký pláč.
Novák Milan - 01.02.2022 18:11:47
Proč vlastně obce mají nainstalovaný radar na měření rychlosti? Na to je snad státní policie. Tak když obce vybírají pokuty, tak ať všechny pokuty odevzdají do státního rozpočtu. Silnice přes obce většinou obce nevlastní, tak jak tam můžou měřit rychlost?
Novák Milan - 01.02.2022 18:11:12
Proč vlastně obce mají nainstalovaný radar na měření rychlosti? Na to je snad státní policie. Tak když obce vybírají pokuty, tak ať všechny pokuty odevzdají do státního rozpočtu. Silnice přes obce většinou obce nevlastní, tak jak tam můžou měřit rychlost?
Novák Milan - 01.02.2022 18:10:42
Proč vlastně obce mají nainstalovaný radar na měření rychlosti? Na to je snad státní policie. Tak když obce vybírají pokuty, tak ať všechny pokuty odevzdají do státního rozpočtu. Silnice přes obce většinou obce nevlastní, tak jak tam můžou měřit rychlost?
Novák Milan - 01.02.2022 18:10:09
Proč vlastně obce mají nainstalovaný radar na měření rychlosti? Na to je snad státní policie. Tak když obce vybírají pokuty, tak ať všechny pokuty odevzdají do státního rozpočtu. Silnice přes obce většinou obce nevlastní, tak jak tam můžou měřit rychlost?
Martin - 24.01.2022 16:03:33
nejel o cca 4 km víc, ale o 9 skoro 70
smůla, asi to tam počítají přísněji
chtějí aby se to tam fakt dodržovalo
jinak by tam byl b ordel
Linhart Tom - 29.12.2021 17:39:47
Moc nerozumím tomu, že autor píše o překročení rychlosti o 3,9km/h a ta tolerance je co? Prostě pokud je někde max 60 jedu pod 60km/h! Autor je skoro 70km tak čemu se diví???
elvis - 28.12.2021 07:12:46
Pro ty co tvrdi "porusils pravidla, tak plat a nekecej" je asi vhodne zduraznit, ze hlavnim ucelem pravidel je bezpecnost a ne vybirani pokut. Automatizovane posilani a vymahani nesmyslne nastavenych omezeni je zlodejina, nic vic
elvis - 28.12.2021 06:55:04
Na prijezdu do Znojma to same... Kradar jako soucast mestskeho rozpoctu.
Cave - 27.12.2021 23:05:46
Pokud na tyto nesmysly s pseudobezpečnosti poukazovali občané, bylo to každému fuk, novináři neinformovali, nezpochybňovali. Až jakmile se hloupost radarů dotkne jich samotných, náhle je článek na světě. :D
Rudolf - 27.12.2021 19:15:32
To nemusíte spílat jen Italům, stejnou zkušenost mám z Francie už 2x ve stejné výši v rychlosti ale rozhodně né v pokutě jednou 94eva podruhé za polovinu. Nevím jak to ohodnocují. Jen vím že k domácím jsou tolerantnější a to výrazně.
Jirka. T. - 27.12.2021 18:24:30
Já jsem dostal před asi pěti lety pokutu z Prahy od Chuchle. To ze jsem jel rychle nepopírám, ale to že prišla až po roce, tak jsem jako Jihočech který do Prahy jede jen občas zkoumal jestli jsem tam vůbec byl.
Harrison4ever - 27.12.2021 14:36:33
Osobně mi přijde z hlediska bezpečnosti nebezpečné a nesmyslné měřit ihned za značkou. Pokud jedu 90, tak abych vozidlo ubrzdil na 50 kvůli kradaru znamená dupnout ostře na brzdy, a to i v případě bezpečné a prázdné silnice přede mnou- to je přece nesmysl
Karel - 23.12.2021 17:23:12
Tak to já v těch známých lokalitách jedu o 5 km/h pomaleji a můžou mi políbit šos.
Petr - 11.12.2021 09:30:04
Čtu tu záplavu názorů, docela zajímavé to číst, co člověk to názor. Téma maličko pozměním - při jízdě v neznámých končinách se vždy maximálně snažím sledovat dopravní značení, ale někdy toho bývá tolik, že mám nepříjemný pocit, že jsem něco přehlédnul.
Flinta - 05.12.2021 15:51:14
Máte 2 možnosti: 1) dodržujte předpisy, 2) nejezděte do zahraničí
Flinta - 05.12.2021 15:50:27
No jo, Češi nejsou zvyklí. Tady se pravidla nevymáhají, a když, tak se přestupky řeší tzv. "domluvou" (rozuměj nijak). Proto to na našich silnicích vypadá jak v Polsku nebo v Rusku. A nejen na nich. A pak Čecháček vyjede do zahraničí a nestačí se divit.
Rejpal - 04.12.2021 22:23:11
Jéjej, já se podíval na to místo, a ono je tam sice omezení 60 km/h na tom místě s "radarem", ale ono je kupodivu na té silnici už pěkně dlouho. Vlastně od výjezdu z jedné vesnice až do příjezdu ke druhé vesnici a označená minimálně 7 značkami.
Rejpal - 04.12.2021 21:56:29
Když ono to Toskánsko je takové jiné.
Celou cestu, pokud jedete přesně povolenou rychlostí (nebo i +/- 5 km/h nad), tak Vám dávají najevo, jak je zdržujete. Ale když je dálnici s povolenou 110 km/h radar tak všichni zpomalí na 80 km/h.
Pavel - 04.12.2021 01:01:46
V Jihlavě v tunelu mi na 60 byla naměřena rychlost 64, po odečtení tolerance 3km/h zůstalo 61, což podle místních zlodějů je brutální překročení za 1000 Kč. Ke všemu to bylo v 23:50 ve všední den.
Karel - 03.12.2021 01:06:43
výpadovka na Valtice, běžně tam valím 70 - 80 na 50. Už musejí mít za poslední 2 roky skoro stovku fotek :-P
Karel - 03.12.2021 01:04:10
Je to jednoduché, zvláště když vím, že budu míjet takovéto kradary, mám 2 různé nalezené RZ, přidělal jsem si na ně háčky, nacvaknu na původní RZ, až projedu kolem kradarů, klidně na 50 jedu 90, jen ať si fotí, pak RZ sundám. Třeba v Břeclavi,
Ondrej - 02.12.2021 16:10:09
Radary v 80% neřeší bezpečnost provozu,ale příspěvek do obecní kasy.Na druhou stranu je fakt,že řidič jedoucí v obci do 50 km,/hod.jsou pro některé řidiče"hňupové",kteří je zdržují.A mimo obec jet na běžné silnici 90 km/hod.je na "vytroubení"..
Alena - 02.12.2021 13:27:01
U nás je taky pár radarů. Řidiči o nich ví. A tak je velmi úsměvné, že všichni brzdí a pak se zase všichni rozjíždějí. Ptám se - to nikoho netrápí ekologie?
Jura - 02.12.2021 11:32:47
jde jenom o peníze hlavně od cizincu, mistnich si vetsinou ani nevšimnou, jenom u nas je lehči sejmout mistniho neš vymahat do zahraniči
David - 01.12.2021 04:56:42
Zdravím, překročení rychlosti je jedna věc. Ale nepochopím jednu věc, když podle fotky s radaru koukám že na takové silnici je úplně zbytečná 60. A zvlášť když se rozjíždíme s města nebo vesnice. každý si může domyslet proč je tam asi 60 s radarem.
Svoboda - 29.11.2021 20:37:07
Na co si autor stěžuje? Překročil i po odečtu technické odchylky a dostal poměrně nízkou pokutu. Když to udělal zde kolikrát to asi udělal i jinde? A teď se cítí dotčen.. A pochlebovat zde bude spousta těch co si také myslí že jsou mistři světa..
Karel - 28.11.2021 12:22:24
Co se divíte. Česká televize mě taky vykrade o 1620,-Kč za rok na konces. popl.
Příjde mi to docela dost na můj důchod a na to, že tato TV je politickej plátek.
Nekoukám na ni, akorád bych se rozčílil.
Tak co se divíte Italům, stejná morálka jako v ČR
Karel - 28.11.2021 12:21:53
Co se divíte. Česká televize mě taky vykrade o 1620,-Kč za rok na konces. popl.
Příjde mi to docela dost na můj důchod a na to, že tato TV je politickej plátek.
Nekoukám na ni, akorád bych se rozčílil.
Tak co se divíte Italům, stejná morálka jako v ČR
Flinta - 28.11.2021 10:09:50
předpisy. Místo brečení na netu a nadávání na všechny okolo by se k tomu měl postavit jako chlap a uznat chybu. Je to jeden ze znaků dospělosti; umět přijmout odpovědnost za svá rozhodnutí. Takže tak.
Flinta - 28.11.2021 10:08:08
zjistit provozovatele vozidla, což trvá, a pak poslat úřední dopis poštou do ČR, což taky trvá. I u nás přijde pokuta zhruba za 1 - 2 měsíce, takže půl roku z Itálie není tak hrozné. 3) Místo nadávání na Italy by měl autor nadávat sám sobě, že nedodržuje
Flinta - 28.11.2021 10:05:14
Ten článek je čirá demagogie. Za prve, radar neposílá pokuty za překročení rychlosti o 3,9 km/h, ale 8,9 km/h. To je slušný rozdíl (na tachometru měl tudíž 75 km/h, na povolené 60 km/h). Půl roku to trvá, protože Italové museli z naší české databáze
Surcuf - 28.11.2021 09:51:57
do lesa volá...zatím jsem neplatil na rozdíl od uvedených slušňáků, kteří vše dodržují a kvůli kterým jsou právě teď radary na každém kroku - užijte si, co jste si zavinili.
Surcuf - 28.11.2021 09:50:43
Asi takhle.....vede to k jedinému, já se slušně nechovám, okolo radarů o kterých vím (a jezdím hodně, takže vím o většině) jedu předpisově, před nimi a za nimi však rychlost překračuji značně více než kdysi, když mne chtějí pokutovat -.....aneb , jak se
Aleš Kaška - 28.11.2021 09:35:38
Bohužel popsané italské avantýry jsou v Itálii zcela běžné. Syn byl autem před 3 roky na Sicílii,kde strávil týden v předem objednaném hotelu. Na místě zjistil,že nemá žádné reservé pro auta hostů. Parkoval na ulici a po půl roce začaly chodit pokuty....
Vaseg - 28.11.2021 09:16:58
Kdo chce, hleda reseni, kdo nechce, hleda vymluvu. Jeli jste rychle? Jeli. Tak se tady nevymlouvejte na pokutu po pul roce nebo jen mirne prekroceni a chovejte se jako chlapi. Porusili jste pravidla, tak to berte i s nasledky.
Zdenek - 28.11.2021 08:58:38
1) Nejel jsi o 3,9 ale skoro o 10 km rychleji
2) To ze jsi brzdil neni omluva ale spis dukaz ze jsi jel jeste rychleji
3) Brzdil jsi nejspis jen proto ze pred tebou jela dodavka a na plne jsi ji nemohl predjet
4) Palec nahoru italskym policistum
LEO - 28.11.2021 07:31:30
90% Italů praktikuje tailgating ,aby Vás donutilo překračovat rychlostní limit...stejně tak v Polsku...hrozný pocit .když si kamion v 90 km/h najiždénim vynucuje ,aby jste překročil rychlostní omezení.
Karel - 27.11.2021 14:27:39
Omezená rychlost platí přesně od místa, kde stojí značka. A to, že jedete vyšší rychlostí než povoluje dopravní značka bude asi chyba řidiče. V každém autě je tachometr.
Zdeněk - 27.11.2021 11:55:36
Taky obcas dostanu pokutu za rychlost, ale i tak jsem zastancem tohoto pokutovani a at je radar na jakkoliv nesmyslnem miste, porad plati, ze v tam ma clovek uz od znacky snizujici rychlost jet jen tak rychle, kolik je na znacce uvedeno.
jan - 27.11.2021 08:22:59
Toto je v Italii běžné,fotky ze zadu auta. Mám vlastní zkušenost,přišly mi rovnou dvě pokuty ze stejného radaru po půl roce. Takže v Italii doporučuji jezdit max do 5km/h více,jinak člověk platí.
Peter - 26.11.2021 21:37:10
Siena Itálie, pokuta 4x 99- Eur. 4x jsem projel během pouhych 17 minut pri hledani parkovaciho mista cast mesta kde byla DZ Trafico limitado
.
Jaroslav R. - 26.11.2021 18:48:22
Na devadesátce jedu 80. Na padesátce 40.
Nemohu přeci pořád koukat na ukazatel rychlosti na palubce. Bylo by to nebezpečné.
Jedině takto pomalou jízdou se uchráním proti nekompromisním kradarům MP.
Jirka - 26.11.2021 17:14:45
Toto jen ukázka, že je potřebovat úzkostně sledovat rychloměr, a že pak někoho přejedu....ale co, jel jsem předpisově..
Já už nikam dál nejedu bez navigace W..e, pač, kde to neznám nestíhám sledovat ukazatele, dopravu okolo, kolaře, chodce, koloběžkáře..
jura - 26.11.2021 17:01:49
v českém krumově ta banda zlodějů z radnice namontovala na dvou úsecích měření a měsíčně za to firmě která to zpravuje platí 200000kc celková investice byla něco kolem 250000kc za 14 dní provozu 230000kc soda dalších slov ať si každý udělá úsudek sám
Bolina Stanislav - 26.11.2021 16:39:41
Mám zážitek z Kubovy Hutě ,při vyjíždění z Kubovky na Horní Vltavici je radar který měří rychlost.Nevědomky jsem údajně překročil rychlost o 4km a po půl roce přišla pokuta 500 Kč.nechal jsem si otestovat tachomet a radar je chyták na peníze
Petr Šraier - 26.11.2021 13:13:33
Co je to za demagogii? Rychlost překročil o 5 + 3,9 km/h, to už není maličkost. Že policajti milostivě odečítají 5 km/h na "nejistotu měření", je přidaná hodnota, radar jistě měří přesněji. Na tachometru mu to pochopitelně muselo ukazovat nějakých 75...
milos - 26.11.2021 09:46:17
Zvláštny titulok a aj niektoré komentáre, vodič v článku neprekročil rýchlosť o 3.9 ale o 8.9 km,tých 5 km byu boli odpustili,ale prekročil o viac, takže si to nepleťme...pri 60-ke ísť takmer 70 na pokutu je všade..
František - 26.11.2021 08:46:33
Rychlost 68 z 60 je dost na pokutu z pohledu zákona ať u nás nebo v Itálii. Je vidět,že naše čechačství vše okecavat a obcházet v Itálii neplatí a to je dobře.
Jany - 26.11.2021 07:29:01
Tak to pane nejděte do Francie,
tam je to ještě horší, zvykejte si. Bude hůř. Budete mít v autě záznam, takže policajti Vás zastaví, načtou údaje a zkásnou. Vše se navíc bude online odesílat automobilkám a úřadům.
k1b3 - 26.11.2021 07:05:51
Francie po odpočtu na devadesátce 91km/h ( 1km/h nad limit ):
zaplatit do 30 dní ......... 45euro
zaplatit do 90 dní ......... 85 euro
zaplatit po termínu ...... 145 euro
Zaplatil jsem hned. ☺☺☺
Jan Pesek - 26.11.2021 01:45:31
Bohužel mám z Itálie podobný zážitek. Bylo to místo kde nebylo nic než louky a bažiny a skrz rovná silnice. Výsledkem byla po 3 měsících pokuta na 144eur za překročení o 10km/h a to mne tam všichni předjížděli.
Jaroslav - 25.11.2021 23:12:44
Žel ve Zlíně jsou stejní ubožáčci jak popisujete ve svých příspěvcích, řeší omezenci překročení o 6km nad limit kulturou za 500,-.Počkejte městští ubožáčci až zase někdo bude ****** městský majetek.... Tentokrát můj mobil bude zaručeně vybitý.
booch - 25.11.2021 21:53:15
Už jste někdy viděli takový radar třeba před školou? Kdysi jsem nadával na Pražáky, ale tam to je teď vlastně vpoho, na spoustě zbytečných míst už nevybírají... To menší města jsou jiní kabrňáci, hlavně tam kde řádí firma Czech radar :(
Milota - 25.11.2021 19:26:04
Když překročite rychlost v Haviřově pak si Vas mili uřednici přehazuji jak horky brambor.Přitom zkopiruji snimky z kamery na PC podle sebe a jste obviněn z něčeho než je pravda
Milota - 25.11.2021 19:17:41
Za překročeni rychlosti -pokuta,uvědoměni teprve za 4.měsice a to ještě v den kdy nikdy nejezdim SO+NE.A v čase ktery je pro mne neobvykly-okolo poledne z Haviřova směr Ostrava.Za 2.tydny ta stejna situace jen změna dne a času v jine kancelaři v Haviřově
Honza - 25.11.2021 18:46:47
Nevím, na co si stěžuješ? Na šedesátce jsi jel skoro sedmdesát. Příště dodržuj pravidla, jeď šedesát a nemusíš si přihlouple stěžovat. Takhle je to ale asi u nás v Čechách normální, stěžujeme si na to , co by mělo být samozřejmé , ach jo...............
Vláďa - 25.11.2021 15:59:28
V Toskánsku nemůže být umístěn stabilní radar bez předchozího upozornění značkou, že úsek je měřen. Takže taková litanie o tom jak autor jezdí bezpečně a ani nesleduje dopravní značení? Brečíte dobře, ale na špatném hrobě...
Klid - 25.11.2021 15:47:31
Stačí dodržovat pravidla a nikdo podobné pokuty nemusí řešit.
Emsy - 25.11.2021 15:41:55
Myslím že ti nesvieti tretie brzdové svetlo ?
d@rkWolf - 25.11.2021 15:35:47
Výsledkem množení těchto radarů nakonec bude úspěch marxistů z Bruselu-max. rychlost 30km/h všude aniž by to museli nařizovat-všichni budou jezdit krokem, aby je nezrujnovaly pokuty. A úředníci si budou vesele přidělovat prémie.
d@rkWolf - 25.11.2021 15:24:03
Nedalo mi to najít si ve streetview ten jejich radar, to je teda blivajs...radar sledující nic. 60ky s varováním před jeleny "pořád". To když zavedou tady, tak jen v okolí našeho města by byla 60 a "pozor jelen" na VŠECH cestách co tu sou...
Eva - 25.11.2021 15:21:53
Kutná Hora , překročení o 3km/ hod .? včera zaplaceno......?
Martin - 25.11.2021 15:03:58
Jaký má smysl pokuta, která přijde za půl roku ? Má přijít okamžitě. Dobrá úvaha. Takže co třeba účetnictví skartovat po dvou měsících, koho berňák nachytí hned, toho nemá trestat. A pokud nebude vrah dopaden do roka, tak taky odložit, už by nevěděl proč.
Tom - 25.11.2021 14:28:38
Proč to píšete tady? Napíšete to jim? Já měl podobnou situaci ve Španělsku, ca 15let zpět a napsal jsem jim že ani omylem a že zvážím další návštěvu jejich země.. Napsali mi, že to chápou a invisible.. jezdím tam každý rok, ale dávám si bacha no! pohoda
Jan Vůjtek - 25.11.2021 13:44:02
Jel jste 68,9 km/h a ne 63,9 km/h
Jirka - 25.11.2021 13:02:28
Nevím co si po přečtení článku mám myslet, ale brečet tady, že jsi překročil rychlost o cca 9 km/h a musíš zaplatit pokutu je opravdu slaboduché, nemluvě o tom, že aktuální rychlost na tachometru jsi měl v rozmezí 76 - 80 km/h vzhledem ke kalibraci tacho.
Honza Žitný - 25.11.2021 13:00:13
Od té doby, co jsem si pořídil opravdu spolehlivý antiradar s doživotní aktualizaci mám klid. Najel jsem za rok zhruba 55 tisíc km po ČR a EU a nezaplatil jsem ani euro. Jezdím bezpečně, ohleduplně a nerozptyluji se hlídáním rychlosti, moc jsem už ušetřil
franta - 25.11.2021 12:25:48
Největší výtečníci jsou v Ivančicích. Tři roky tam opravovali hlavní místní průjezdnou komunikaci na Brno, takže tisíce aut denně musely jezdit dlouhou objížďku přes Oslavany. Výsledkem je, že nejvytíženější křižovatka je denně ucpaná. Ale 2 kradary mají.
Robert - 25.11.2021 12:18:45
Stejně tak mně fascinují úseková zvýšení rychlost ve městech v délce cca 300-600m. Já jim říkám "účelová" zvýšení, protože když se rozjedete z 50 na 60 (nebo 70) a za 300m máte mít zase 50kmh, tak těch 50 tam má málokdo. A radar těsně za značkou 50...
TOMÁŠ - 25.11.2021 10:49:14
Jenže jste překročil o 8,9 a ne 3,9... Tímto ale nezpochybňuji nesmysl těchto radarů
Asd - 25.11.2021 10:02:03
Navrhuji aby pokuty co vyberou města za rychlost byly součástí státního rozpočtu. Pak bych věřil tomu že jde o bezpečnost a ne o rýžování peněz.
Ridic - 25.11.2021 09:48:20
King of Oink - 24.11.2021 23:43:54
Mrzi me, ze jsou lide tak bezohledni a neuvedomuji si, ze se kdykoliv muze neco pokazit. At uz neco vlitne do cesty, neco se pokazi na aute.. a nestesti je na svete. Opatrnost a predvidavost u ridicu mizi.
Michal - 25.11.2021 09:45:54
Též sem to zažil v Itálii u jezera Iseo. Jel jsem z davem stejně rychle v tunelu. jak tunel skončil a po pár metrech začínal druhý, tak hned na začátku druhého byl kradar. Platil sem za 1km 1240kc, v Itálii si to chce dávat pozor, mají je skoro všude.
Ridic - 25.11.2021 09:30:49
King of Oink - 24.11.2021 23:43:54
Ale to je jedno, lidi budou vzdy hledat vymluvy, porusovat predpisy a pak brecet, ze je nekdo potrestal. Kdykoliv, kdy nekam jedu a dodrzuju predpisy, jsem na ceste asi jediny, a to opravdu nejsem zadny snek.
Ridic - 25.11.2021 09:13:55
Odpoved na King of Oink - 24.11.2021 23:43:54
Podle me by kazdy slusny ridic mel jezdit podle predpisu, a ne jen tehdy, kdyz vidi hlidku nebo radar. Pokud nekdo jede kolem mist jako jsou skoly bezohledne, nema co na ceste delat!
Méda Béda - 25.11.2021 08:59:39
Možná by to chtělo se konečně naučit dodržovat zákony a vyhlášky a ne tady komentovat svou hloupost a aroganci.
Dodo - 25.11.2021 08:47:05
Když jedu na dlouhou trasu sundám si přední značku
Pavel - 25.11.2021 08:25:15
maximálku cca 60, s žádnou tolerancí. S nikým bych se pak nebavil. Bohužel Češi jsou na tolerance zvyklí,nejen co se rychlostí týče a zákony v ČR stojí za prd.
Pavel - 25.11.2021 08:22:57
i to je dost na hraně ( navíc tachometr v autech ukazuje větší rychlost než se ve skutečnosti pohybujeme), tak ve skutečnosti pojedu cca 30km/h. Takže jako šnek! Proto rychlost nikdo nedodržuje, každý spoléhá na tolerance. Ve městě bych dal maximálku cca
Pavel - 25.11.2021 08:18:15
Jestliže je maximální rychlost 60, mělo by se jezdit menší rychlostí, tak abych těch 60 pro jistotu ani neatakoval. Nejsem pro jakékoliv tolerance, porušils, zaplať. Problém je v tom, že u nás v ČR je v obci 50, když pojedu pro jistotu 45 i to je dost na
Tomáš - 25.11.2021 07:39:01
Překročil jsem rychlost na 50 o 35 km/h po odečtení tolerance. Jsem ten největší chudák... Lidi proberte se, pokud je někde 50 a jedu 60, tak si mám říct "jo jsem blbec" a zaplatit pokutu a ne brečet na netu jak jsou ty radary na prd.
Tom - 25.11.2021 01:18:59
Troška počtů, takže naměřená rychlost byla 68,9 (odečet 5 km/h je tolerance chyby měření, i když tyto radary jsou velmi přesné), odchylka tachometru ve vašem voze je při této rychlosti asi 6,85 km/h. Tak tachometr ukazoval při měření asi 75,8 km/h.???
Lukáš - 25.11.2021 00:48:30
Sorryjako. Dvojí napojení nějakých místních komunikací, proto omezení rychlosti. Kecy o "prázdné okresce" jsou stejně mimo, jako brekot, že ono omezení kontroluje radar. A 69 na radaru je 74 na tachoměru. 2157,- není zas tak tragické "výchovné".
King of Oink - 24.11.2021 23:43:54
Odpoved na "Ridic - 24.11.2021 19:06:13" Doporucuji vam zamyslet se nad tim, co aktualne prikazuji predpisy a jestli to nejak souvisi se slusnosti. Nebo jestli je slusnost merit rychlost tam, kde to nema zadny vliv na bezpecnost misto treba pred skolou.
sendy - 24.11.2021 23:17:49
Někdy jsou Kradary konfigurovány tak, že je v záběru zaparkované auto tak , aby když jej minete rychlostí těsně nad hranicí pro spuštění měření pak fantómový odraz vyvolá měření dvojnásobné rychlosti než kterou jedete. Jel jsem 28 a platil za 56 na 40ce
Zdeněk - 24.11.2021 22:21:44
Takovouhle pokutu od nějakých taliánů bych nezaplatil. Nemyslím si, že mají nějaké páky to z Itálie vymáhat...
Lukáš - 24.11.2021 21:57:21
Překročil jste rychlost o více jak osm km/h od toho vám odečetli toleranci 5km/h to neznamená že jste překročil jen o 3km/h.
Jako pisatel takovýchto článků by jste si měl informace ověřovat a podávat pravdivě a ne překrouceně.
Nalim - 24.11.2021 21:36:37
Všem stěžovatelům připomínám, že jejich tachometr ukazoval v okamžiku změření ještě minimálně o 3 km více. Tachometry musí ze zákona měřit "optimisticky", tedy ukazovat o něco více, než je skutečná rychlost.
Tom - 24.11.2021 21:27:51
A teď si představte, co máme říkat my řidiči z povolání. Je to neustálý stres z každé projeté kamery. Vyfotilo mě to nebo to byl jen odraz světla? Při trase 3 tis. km, projedete takových radarů asi 200. Je prakticky nemožné, aby Vás aspoň jeden nevyfotil.
Ivos - 24.11.2021 20:51:39
Je potřeba dělat to, co píše Honza Markovič - mluvit/psát o špatně o Itálii (jiné zemi), která se chová jako vychcaný blbeček - lidi o tom budou mluvit a Italie po zásluze utře pusu.
Mimochodem obdobnou zkušenost mám z Francie.
Antonín Slabý - 24.11.2021 20:25:43
Místo toho, aby se městská policie starala o věci, které ji náleží, nabírá lidi na sledování radarů.Buzerace za peníze daňových poplatníků.
Mitthys - 24.11.2021 19:16:26
na úvod dovolím sdělit, že Židlochovice jsou tímto radarem pověstné a již z toho mají hospodářskou činnost, jelikož pro řidiče je mnohem jednodušší zaplatit „výpalné“ 500,- Kč, nežli sdělovat obu řidiče a zahajovat správní řízení. to napísal právnik
Benda - 24.11.2021 19:11:13
Tak tak tak piráti musi platit
Ridic - 24.11.2021 19:06:13
Vsimam si, ze kdo je pro dodrzovani predpisu, ma hromadu minusu. Sance na to, ze na ceste potkam slusneho ridice se snizila na hodnotu blizko nule. Doufam, ze se vam to jednou vymsti, nekde na vysokem moste se spatnymi svodidly, a budete v aute sami...
Mitthys - 24.11.2021 18:54:34
Podobnú skúsenosť mám ako si pokladňu pre obce zriadili i obce v okolí Brna . Pri ceste domov na Slovensko smerom na Hodonín (nie po dialnici) sme zaplatili dve autá 2x 500 Kč. Od tej doby používam a vrelo odporúčam on-line navigáciu Waze ,
Hajnej - 24.11.2021 18:44:58
Je třeba jim to zapalovat jako to dělají Francouzi a bude klid!
Jan - 24.11.2021 18:37:28
Já jsem o pár km překročil rychlost v úseku pod radarem v Sokolově. Jenže se mi to povedlo ještě 2x, než mi přišla první výzva k zaplacení. Výzva přišla až po 8 měsících. Pak ještě 2x. Kde je výchovný účel postihu?? Prostě pokladnu je třeba plnit.
Halamka Milan - 24.11.2021 17:29:17
Me to potkalo v Rakousku u Vídně a vím kde protože jsem striktně jel 60 a místní předjížděl a troubily ukazovaly že jsem blb tak jsem rychlost zvýšil a přišla mě pokuta podobná cca 2,5 tis. Kč poučení pro příště
Roman Jeschke - 24.11.2021 16:50:05
Za komáru byl ceník překročení o 11 km a výše. V té době jsem ještě auto nevlastnil. Dodnes mám štěstí, zatím mne pokuta za překročení nepřišla. Dám nohu z plynu, někdy nějaký km navíc než auto zpomalí.
Jaroslav - 24.11.2021 16:37:23
Já radary k smrti nenávidím. Ne že bych platil, to ani ne, ale jde o to psychické týrání člověka, že má nervy napnuté jak strunu jen kvůli tomu, aby ho náhodou něco nevyfotilo a nevykradlo peněženku. Osobně bych všechny radary rozmlátil nejradši trubkou.
Jan Heřmanský - 24.11.2021 15:55:50
Mě tenhle "nářek na nespravedlnost" moc nevoní. Jestliže radar naměřil 68,9 km/h, pak rychloměr pravděpodobně ukazoval rychlost cca 80 km/h (viz norma EHK39). Takže ne, není to 3,9 km/h ale 20 km/h oproti příkazu daného značením.
ROlda - 24.11.2021 15:51:59
tak bylo fajn připomenout situaci ve středočeských Říčanech, kde si tímhle způsobem vyloženě přilepšují v rozpočtu
Frend - 24.11.2021 15:30:14
....budu vzteklý. Proto řidiči začnou preventivně jezdit 70, což opět povede k napjatým situacím a opět budu vzteklý. Opravdu je nutné dobře zvážit přínos radarů a omezení a nehřešit "slovem". Doporučuji WAZE.
Frend - 24.11.2021 15:28:22
Důležité pro bezpečnost provozu je aby se zbytečně nevyvolávalo napětí. Bohužel s rychle rostoucí hustotou radarů to dopadne tak, že se jen na chvíli zamyslím a z Ostravy do Prahy dojedu nejen bez řidičáku, ale i bez výplaty. Takže budu vzteklý......
Martin Stibor - 24.11.2021 15:01:36
Máte pravdu 15% přeci není žádná cifra. Ale budeme tolerantní k výčepnímu ,když vám dá jen o15% menší pivo nebo k účetní, když vám pošle jen o 15% menší výplatu nebo k finančáku pokud vám vyměří jen o 15% větší daně. Všichni nemohou být pořád pozorní.
Pavel - 24.11.2021 14:50:56
Každý řidič má mozek. Především jde o plynulost provozu. Pokud to situace dovolí měl by jet přiměřenou rychlosti na kterou má Rozhled. Takže pokud můžu jedu . Pokud nemůžu stojím. Nesmyslné snižování rychlosti při výjezdu či vjezdu je ubohost dotyčnych
Franta - 24.11.2021 14:42:58
Ale, prosím Vás, když platíte mýto na dálnici, berete to jako samozřejmost. Pokuty jsou taky samozřejmost. Jen si prostě navyšte měsíční plánovaný výdaj na cestování a je po problému. Počítám s pokutou vždy a nejsem překvapen.
Zdeněk - 24.11.2021 14:20:36
Pojďte se sjednotit a za směšné překročení rychlosti nebudeme těmto zlodějům platit. Je to stejně sebranka zlodějů, kteří si za pokuty vylepšují svůj rozpočet. Viz hejtman, který si nárokuje podíly ze zakázek, který kraj vyhlásí. Nedáš, nedostaneš zakázku
Ivan - 24.11.2021 14:10:29
Ten radar naměřil 69kmh, na tachometru tedy odhadem tak 75kmh. Na co se vlastně stěžuje?
Kdyby naměřili 63,5 a poslali pokutu, chápu, ale takto.
Michal - 24.11.2021 14:07:36
Obec Horky u Čáslavi, maximální povolená rychlost 50km/h, naměřeno 54km/h, po odečtu tolerance 3km/h byla rychlost 51km/h, překročení o 1km/h a v peněžence hned o 400Kč méně.
Miloslav - 24.11.2021 13:54:11
Silnice jsou od toho, abychom se rychle a pokud možno bezpečně přepravili z bodu A do bodu B. Nebudujeme je za velké peníze daňových poplatníků proto, aby si nějaký úřad pěstoval svoje image tím, že bude záludně na nejneočekávanějších místech líčit pasti
Petr Klíč - 24.11.2021 13:49:59
Jako malá "pomsta" pak může posloužit opakovaná žádost o tržby z jednotlivých městských radarů za leden, pak únor atd.atd. To Vás nebudou mít rádi... :-)
Martin - 24.11.2021 13:39:24
Pánové a dámy, řešíte tady, že po odečtu jste jel cca. o 5 Km/h rychleji a už musíte platit. Ale musíte si uvědomit že na tachometru jste měl min.o dalších 7 až 10 Km. více. Tedy ste neměl 58 km.,ale min 65 Km. To platí u všech aut bez rozdílu.
d@rkWolf - 24.11.2021 12:54:26
Chápu, že někomu se třeba bude líbit, že daného "piráta" orve z kůže, ale já bych jako sražený chodec radši dostal menší odškodné za menší nehodu a nebyl doživotní *****, než dostat milióny a jezdit na kriplkáře např...třeba to má někdo jinak...
Július - 24.11.2021 12:51:47
Ale talianom ju neposlu, v ITA na 50 som išiel 56 tacho - blikanie trúbenie obieha ie pod 70 tam nešiel nikto
d@rkWolf - 24.11.2021 12:51:02
Pokud řidič o radaru neví a jede rychleji, tak nezpomalí-tedy na případné následky nehody takovýto radar nemá žádný vliv z pohledu toho sraženého chodce. Podle mě by se měli proti těmto radarům jako první ozívat přímo ti chodci.Na to je ale třeba mozek...
d@rkWolf - 24.11.2021 12:47:50
Tyto radary by měly být výrazně a viditelně umístěny na užitečných místech(před školou např. pokud je hned u rušné silnice), aby lidi především donutily opravdu zpomalit. Místo toho je schovávají do křoví = cíl je vybrat co nejvíc bez zpomalení.
d@rkWolf - 24.11.2021 12:41:41
Prachy na opravy, silnice, parkoviště, u toho městské úřady brečí, že nemají a žebrají na ministerstvu. A v Praze na to zdražují sběrná parkoviště. Totální absurdita. Cílem nikoliv méně aut v centru, ale co nejvíc vybrat...
d@rkWolf - 24.11.2021 12:39:20
To je totiž nejhorší zvěrstvo. Pánové na úřadech valí nesmyslně umístěné radary po kýblech a z vyrejžovaných prostředků si ti parchanti dávají prémie, 14., 16. a 20. platy atd. Na opravy silnic, nové parkovací plochy apod. z toho nejde ani koruna.
d@rkWolf - 24.11.2021 12:37:21
To řešení je jediný, navigace s hlášením radarů, detektory a v ČR především okamžitě odebrat pravomoce městským a předat měření zcel na Státní Policii tak, aby vybrané prostředky šly do státního rozpočtu, nikoliv obecních.
Jan Doležal - 24.11.2021 12:14:14
V té Čáslavi je to standard, jel jsem tam na 50 rychlostí 54 km/hod, 3 km odečetli a za 51 km/hod poslali pokutu 400 Kč. Aby to bylo úměrné, tak by mne za 60 km /hod museli zastřelit.....
Petr Dohnal - 24.11.2021 11:58:58
Ta 60 na tom místě platí plošně, značka je asi 500 m před radarem, takže argument s "dobrzďováním" je úplně mimo. Na radar upozorňují předem dvě značky. A reálných 68 je tacho 75-80. Být autorem, tak šoupu nohama a nepíšu články.
Alex - 24.11.2021 11:54:26
Moc zajímavá diskuse. Možná by pomohlo si uvědomit, že radar je stroj. Je nastaven tak, že: a) změří rychlost. b) odečte zákonem danou toleranci. c) cokoliv je nad výpočtem definovanou úroveň, je porušení zákona.
Ať člověk jede sanitkou, nebo na trakaři.
Tomáš - 24.11.2021 10:55:11
V Říčanech je to vůbec super, například na křižovatce u Pacova je tolik radarů, že každý místo sledování dopravní situace čumí na tachometr. Že je to asi nebezpečnější, než tam jet 60 a koukat před sebe radnici nepřesvědčí.
Ivan - 24.11.2021 10:45:26
Letos jsem na okraji Mělníka obdržel pokutu 200,- Kč za překročení rychlosti o 2 km. Oprávněně. Nyní si dávám opravdu na tomto úseku pozor. Za to při výjezdu z Mělníka směrem na Novou Ves mě celkem pravidelně předjíždějí vozidla min. ve stodvacítce.
Zbyněk - 24.11.2021 10:42:50
Nechápu... Jestli je rychlost omezena značkou nebo vyhláškou, tak proč se divíme, že platíme pokuty. Jestli někdo na 60-satce jede 68 a "fňuká" tady jak "chorý pes"? Ročně najezdím kolem 40000 km a za posledních pět let jsem měl jednu pokut za rychlost
Standa Werba - 24.11.2021 10:36:08
Dopručuji si dávat pozor ve Valašském Meziříčí. Měšťáci tam mají cca 8 kamer (možná i více), které jsou povětšině úplě skryté. Pokuty posílají po stovkách od rychlosti 54 km/hod . Aby naplnili městskou kasu...:-(
Jan - 24.11.2021 10:33:16
Ano, souhlasím, že pokud jde o bezpečnost má pokuta svůj smysl, ale s jednou podmínkou kterou je k tomuto výběru třeba prosadit - veškeré peníze vybrané na těchto pokutách budou hrazeny do státního rozpočtu bez dalšího nároku obcí kde byli uděleny!
bej - 24.11.2021 10:32:22
Největší zlodějina jsou Hustopeče a Bohuslavice u Kyjova! ?? V Bohuslavicích 4 radary a uprostřed těchto kotěhůlek snížena rychlost na 30 km, schválně! ?Vyberou milióny a aby opravili silnici tak k tomu se nemají!!! ?Je to na po tlamě, normální šikana
Michal - 24.11.2021 10:31:01
Doporučuji aplikaci na radary. V zahraničí je to takřka nutnost. Nejezdím rychle, ale můžu se tak plně věnovat řízení bez zbytečných příspívání do kas měst. Každý ví, že radary nemají žádný výchovný vliv, jako všude jde prostě jen o peníze.
Mira - 24.11.2021 10:24:31
Mě zas přišla pokuta z radaru na dálnici v Rakousku. Úplně neobydlená oblast se svodidly okolo dálnice. Je to blízko Štýrského Hradce. Nejhorší bylo, že ani podle google map tam nebyla značka omezující rychlost pro osobní auta.
Mira - 24.11.2021 10:23:51
Mě zas přišla pokuta z radaru na dálnici v Rakousku. Úplně neobydlená oblast se svodidly okolo dálnice. Je to blízko Štýrského Hradce. Nejhorší bylo, že ani podle google map tam nebyla značka omezující rychlost pro osobní auta.
Pavel - 24.11.2021 10:22:13
Clanek o nicem.Past na ctenare,do ktere muze spadnout kazdy.Jeli jsme 68,9 tam,kde bylo 60,proc nam neprominuli vsechno.Byli jsme tam prvne,ale vsechno zname.Na fotce je krizovatka s cestou a zatacka.A ze to slo z ITA pul roku,skandal.Kliknete na reklamu.
Vlasta Hajduková - 24.11.2021 10:03:17
Pokuta je za nedodržení stanovené rychlosti. Nic víc nic mít.Radar neuplatíte neokecáte.
Max - 24.11.2021 09:45:00
Bohužel běžná praxe,je to daň z pohybu,taky jsem měl tu čest,nejhorší na tom je,že policajt vám řekne můžete jezdit max 89 a dostanete pokutu za 88 ,podotýkám na dálnici,kde kolem jezdí osobáci 200 za hodinu a navíc drtivá většina kamionu jezdí do 89.
Adam - 24.11.2021 09:14:17
Jednou je rychlost někde dána a je jedno jestli je to bezpečné nebo nebezpečné místo a ta se má dodržovat. Pokud je tam 50km/h tak je ta padesátka. Není tam 51,52,53,54,55....je to jen Vaše blbost, že si tu rychlost neumíte uhlídat, tak tu pak nebrečte :)
Zdenek - 24.11.2021 09:04:21
U nas je to stejne.
Dokud budou mesta mit moznost pokutovat za rychlost a ty penize si nechavat, tak to ani lepsi nebude.
Kdyby vybrane pokuty museli odevzdavat do statniho, tak by se venovali bezpecnosti a ne vydelecne cinnosti.
Prokop Tunel - 24.11.2021 08:57:12
Mám kameru s antiradarem a 250m před radarem da vědět a tyhle zloděje už nepodporuji. Během covidu se s radary a úsekovým měřením rostrhl pitel. Obce mají menší rozpočty tak pirátí na silnicích. A schovávají se za bezpečnost ?
Martin - 24.11.2021 08:53:33
Nevím zda stále platí, ale dřív měla Itálie v zákoně, že vás musí k platbě vyzvat do dvou měsíců nebo nic, dostal jsem takto pokutu za parkování v Itálii o tomhle pravidel jsem samozřejmě netušil ale mám italského kolegu, poslali jsme odvolání a vyrizeno
Tomas - 24.11.2021 08:52:48
Ja mam podobnou prihodu z Mestskym uradem v Milevsku. Namerili mi tam 56 kmh po odecteni tolerance to bylo celych 53kmh. Jezdim sluzebnim vozem s nemeckou SPZ a oni nelenili a poslali doporucene stos papiru do Hamburku s tim, ze pokuta cini celych 400 CZK
Ketchup1970 - 24.11.2021 08:50:28
Mne teda němečtí policisté šetřili . Na dálnici v zúžení nebylo obvyklých 80 ale 60km/h a já jel 67 po odečtení tolerance . Pokuta 10 , slovy deset eur. Poštovné přitom bylo 2,4€ . Tady jsem platil spíše jejich připomínku : Langsam ..
Vojtěch Kuchta - 24.11.2021 08:45:24
Po půl roce obdržet pokutu z Itálie je ještě rychlost, mně přišla pokuta po dvou letech, kdy jsem během jízdy po benátském obchvatu (rychlost omezena na 70) jel o 6 km/h víc, platil jsem 120 EUR. Asi jim chybly prachy, tak si na mě vzpomněli :-D
PetrV - 24.11.2021 08:41:58
Taky jsem dostal pokutu ze začátku pražského okruhu za překročení 90, Na internetu jsem se dočetl že je tam nový radar co umí poznat kamion od osobáku. Zaplatil jsem a za pár dní jsem tudy jel s kolegou a ujistil jsem, že omezení rychlosti je v protisměru
Milan - 24.11.2021 08:36:33
2 roky zpátky most u Novomlýnských nádrží, povolená rychlost 20 km/h, naměřená 23 km/h, samozřejmě v koloně. 10% tolerance. Za 800 Kč po 5 měsících. Šmejdi.
Petr - 24.11.2021 08:23:01
Tak si projeďte Chomutov a uvidíte. Za jízd v padesátce naměřeno 54 km/hodinu a 900 pokuta. Znám případ, že si to místní důchodce za jeden den podobnou rychlostí projel 6x a šel si pro splátkový kalendář. To iv Praze je to jenom 600 Kč.
Daniel Habětínek - 24.11.2021 08:22:22
Plně souhlasím s autorem. A pro všechny chytrolíny a radily: článek není o svévolném porušování rychlosti, ale o svévolném umisťování radarů na místech, kde se neřeší bezpečnost, ale vybírání pokut.
Jan - 24.11.2021 08:18:46
My s přítelkyní byli v ČR dole u Lednice ,cestou zpět jsme jeli přes obec Rosice,byl byl Květen ani o tom nevím že mě nějaký radar zaznamenal a teď v listopadu mi přišlo vyjádření k přestupku kde byla upravena rychlost na 80km/h samozřejmě sem jel rychlej
Jakub Kubec - 24.11.2021 08:17:10
Socky z Čáslavi mi poslali taky pokutu. Ve 3:30 ráno jsem se řítil vesnicí Horky rychlostí 51km/h. Jděte se bodnout socky čáslavský.
Jan - 24.11.2021 07:47:18
Tak moc tomu breceni nerozumím..řidič jel skoro o 10 km rychleji než měl...takže o čem se bavíme.ve Franci dostal kamarád flastr o 1 km.... 100 EU...
Karel - 24.11.2021 07:46:32
radek - 24.11.2021 06:34:00 - to není antiradar, ale pasivní detektor radarů. Ten je v ČR povolen a nehrozí za něj žádný postih.
Libor - 24.11.2021 07:38:34
Sice napsáno hezky, ale tendenčně tak, aby tě všichni litovali. Přitom jsi jel o 9 km/h víc a odečítání potencionální chyby a nejistoty měřícího přístroje to nijak nezmění. Jel jsi v obci skoro 70 a hotovo!!
Alfons - 24.11.2021 07:35:10
Jo jo Holasice.52 za 500
Daniel Habětínek - 24.11.2021 07:26:25
Díky podobné zkušenosti, jsem v pět ráno na prázdné okresce záměrně dodržoval všechny značky. Jel jsem 50 km v hodině, někde dokonce byly značky snižující na 20 km v hodině. Tolik nadávek od italských řidičů a "kornut" jsem neschytal za celý život.
Daniel Habětínek - 24.11.2021 07:23:12
Ano, v zahraničí jsou na to přeborníci, nejen v Itálií. Mám za sebou také pokutu z Rakouska za to, že jsem nestihl dobrzdit na dálnici ze 130 km na 80 km před tunelem. Kamera byla schovaná cca jedem metr za značkou snížení rychlosti.
Petr - 24.11.2021 07:19:25
Pořidte si Antiradar a rušičku. A máte po problémech...
Jejda - 24.11.2021 07:02:00
Dobrý den. Je s podivem, že může nekdo vůbec takový článek napsat. Proč mají čeští řidiči stále tendenci porušovat co se dá. Pracuji v Rakousku a tady si nedovolí nikdo smlouvat, natož o tom psát na netu. Od toho jsou dány limity rychlosti a tolerance.
Petr - 24.11.2021 06:53:09
Bohužel, češi mají problémy s mstikou, což je vidět i zde ..Když pojedete tachometrovhých MAX +10 km v hodině, je jedno v jaké rychlosti, jste safe, pojedete-li víc, platíte, tečka. Brečet tu pak můžete jak chcete. Když mi to ujede o 2 - 3 km, také platím
Petr - 24.11.2021 06:46:47
Obdobné praktiky uplatnuje urad Ostrov nad Ohri s vymahanim pokut za USEKOVE mereni rychlosti ve Strazi nad Ohri. Namerili mi na USEKOVEM mereni prumernou rychlist 55 km/h, odecetli toleranci 3 km a za zbyvajicich 52 km jsem zaplatil. A taky to trvalo 3 m
Svoboda - 24.11.2021 06:45:58
Do silničního byznysu se zapojilo i Nové Město na Moravě a nejen přímo ve městě, ale i v místních částech. To víte, za peníze v Praze dům a v NMnM nejméně tři !
Sid - 24.11.2021 06:45:46
Bohužel z textu není patrná situace, jakým způsobem bylo měřeno, zda značka o omezení rychlosti byla včas a dobře viditelná a zda radar nebyl umístněný těsně za značkou. Řada lidí snadno odsoudila řidiče i přesto, že tyto informace nemá.
Karel - 24.11.2021 06:37:31
tak ať je to jak je to , jsou to jenom nářky , prostě je stanovena hranice a přes tu nejede vlak, tak jezděte pomalejc, je jedno jestli Vám změří někde v polích 91 , prostě je povolená rychlost 90 a je na Vás jak to uděláte aby jste ji nepřekročil.
radek - 24.11.2021 06:34:00
Mě se líbí jak tu lidé píšou, že mají antiradar :D až vás zastaví policie tak to budete mít pěkně mastné. Dále odchylka je tam kvůli toleranci přístroje a né automobilu. Dále měřený úsek kde můžete dostat pokutu musí být ze zákona označen začátek a konec
Aleš - 24.11.2021 06:13:42
Francie, měřený údek. Překročení rychlosti po odečtení tolerance o 1km/h. Pokuta 90 E. Fakt paráda...
Tomas - 24.11.2021 06:13:27
Lokální mezení rychlosti by mělo vést ke zvýšení bezpečnosti, pokud tomu tak není, pak je to nesmyslné opatření, které ve svém důsledku škodí. Neustálé sledování tachometru odvádí pozornost řidiče stejně tak, jako když za jízdy sleduje mobil.
Jiří - 24.11.2021 04:53:55
Nemusíte do Itálie, Poděbrady to také Umi,cesta do Madarska, pátek dvě v noci,54 km neděle 3 v noci dokonce 55 km , po 3 A 4 měsících přišla pokuta po 700.
Karel - 24.11.2021 04:27:05
Já jel přes obec Pohořelice...někde tam je omezení na 20 km/h. Přišla mi pokuta 800 kč za rychlost 28 km/h.
Tony - 24.11.2021 03:40:26
I zde v ČR mi přišla pokuta po několika měsících za 60 km v obci, když jsem ve 3 ráno jel z letiště. Moje blbost a výchovné to je. Přestupek jsem udělal, a tak za něj platím. Budu si to pamatovat. Jen o té své blbosti nemusím psát esej jako autor článku.
Martin - 24.11.2021 02:41:56
Teď mě asi všichni ukamenujete. Ale pokuta za překročenou rychlost v obci o 10 km a více 800 až 1000 kč je směšná. To není výchovný dal bych 5000 kč .Rozdíl mezi 50 a 60 km jsou jen 3 m/s je to málo nebo moc. Připočtu k tomu 1 s reakční dobu a máme 6 m.
Míra - 24.11.2021 02:24:51
Mám podobnou zkušenost z Itálie: po odečtení tolerance jsem překročil rychlost o 1,1 km/h a stálo mně to EUR 50,00. Přestupek jsem spáchal letos na začátku srpna, dopis z Itálie přišel v říjnu..
King of Oink - 24.11.2021 01:56:43
Vyresil jsem to jednoduse - koupil jsem si auto, ktere tak rychle jet neumi a jezdi za 2 litry nafty na 100km. Od te doby to neresim. Nekde na netu jsem cetl vetu: Kdyz uz musim jezdit jako *****, tak aspon levne. a to me inspirovalo.
koudelka - 24.11.2021 00:32:58
je tak těžký vzít ten krám šutrem?
Lukas - 24.11.2021 00:11:23
A cemu se divite? Po pul roce vam to mozna prislo, ze to je zahranici. Ale to neni Cesko, abyste to ukecal. Budte rad, ze vas za tohle nezmerili ve Svycarsku.....Proste normalni. To same se muze stat v Rakousku a uz i v Nemecku
Zdeněk Barvínek - 24.11.2021 00:07:53
V Itálii jsou zloději, zlatě u nás. Já překročil někdy před rokem rychlost v obci Třebovice skoro o pět kilometrů, úplně přesně si to nepamatuji. Bylo to kolem půlnoci, nikde žádný chodec, žádné auto, byl jsem tam úplně sám, a měl jsem to jen za 500 Kč.
Honza - 23.11.2021 23:43:50
Vo vo vo vo vo tom to je. Výběr výpalného, o ničem jiném to není.
Pavel - 23.11.2021 23:34:07
Proto dost často v obci používám tempomat.A všichni za mnou šílí...Mimochodem,nakolik je spolehlivý gps údaj o rychosti z palubní kamery,případně navigace?Ukazuje totiž něco úplně jiného,než tachometr.
Martin Celinak - 23.11.2021 23:25:51
Dobrý den, vy si stěžujete na radar, který vás naměřil. Já jezdím s kamionem a týdne najedu v průměru 3 tis. Radary pro naše zaměstnání je to nejmenší, hrozí nám každý den bouračky, buzerace od policie, špatně záchody a to že nemám kde zaparkovat večer
Zbyněk Kubica - 23.11.2021 23:24:04
V létě Bad Schandau. 30km/h přes město, lehce z kopečka, pohled na navigaci a plesk-radar-37km/h. No, jen za 15€.
Lékař - 23.11.2021 23:22:45
Je zajímavé, že tady se vyžaduje striktní dodržování předpisů, ale v případě prescasu ve zdravotnictví se zákon hrubě porušuje. Přitom unavený lékař ohrozuje pacienty daleko více,než překročení rychlosti o pár km/hod. To nikomu nevadí.
Lubkoo - 23.11.2021 23:09:42
Nelíbí se vám jezdit v obci 50? V EU plánují snížit na 30. To pak bude breku.
Karel - 23.11.2021 23:03:47
Když je limit 50 tak se má jet míň než 50 a ne kalkulovat s nějakým +-, nejezdím zrovna dle předpisů, ale tuhle debatu šikana za + 3 a podobně neznávám, prostě jsem si vědom že sem jel navíc a hold pešek
Martin - 23.11.2021 22:48:30
V Itálii běžná praxe, začali s hromadným vymáháním pokut cca před 6ti lety. Tento zmiňovaný radar je nejspíše na vysokém žlutém sloupu a je na něm obrázek policejní ho klobouku. Italové dokáží poslat pokutu i rok zpětně, příště raději sledovat značky...
Libor Širmer - 23.11.2021 22:37:47
vyhláška hovoří jasně....jezděte tak jak máte a pak nemusíte fňukat
Tony - 23.11.2021 22:34:21
Na přelomu léta jsem po Itošce najezdil měsíc. Nemají tam civilnÍ auta, všechny radary a úseky jsou vyznačené tabulemi ja policie je viditelná z dálky… žádné zašité trojnožky a vyčihování. Nefunkční radar budky jasně vidět. Tam kdo chytne flastr.. no comm
Pavel - 23.11.2021 22:24:29
Mě přišlo 116 eur za 131 na 80 z Vídně...... Byli asi dost milostiví....
Radim - 23.11.2021 22:22:52
Říčany, jo klidne město, podle ex starosty Kořena.. Nic než malý policejní stát. Nevím kdo to vybral jako nej místo na žití v ČR!!!!
Roman - 23.11.2021 22:19:16
Takže autor naříká, jak dostal pokutu za překročení stanovené rychlosti jen o pouhých 3,9 km/h a pak se dočítám, že rychlost překročil o rovných 8,9 km/h s tím, že mu k dobru pět km odečetli. Asi mu neměli odečítat nic a možná by dostal větší pokutu :-P.
mates - 23.11.2021 22:17:23
jojo, loni Francie totez, na 50 namereno 57, odecetli tusim 5, takze o 2 vic a za 90 EUR, proste pirati silnic, nejlip rovnou zastrelit...
Luboš - 23.11.2021 22:06:51
Petříku,někde jsem slyšel,že Říčany jsou nejlepším místem k životu.Ale jen pro
pěšáky,pro řidiče je to peklo!Mám pravdu?
Venca - 23.11.2021 21:56:39
V Krouně u Hlinska došli z Města, tak daleko, že měří rychlost na výjezdu z obce.
Obecně v celé ČR nikomu nejde o bezpečnost, ale o peníze do Městské pokladny a tím odměn pro radní.
Ten, kdo si dá do volebních plánů zrušení této buzerace, vyhraje volby.
danča - 23.11.2021 21:50:06
Upřímně, čím větší blb tím větší a dražší auto si koupí. a parkuje hodinu mezi 2 prázdná místa.. a na 50 jede 40, mimochodem, a to je pro řidiče co se klepou už z toho že musí do toho auta sednout příliš pomalá jízda je taky přestupek, ale cajti to neřeší
Marek - 23.11.2021 21:47:23
Od nového roku tedy od 1.1.2022 novelou zákona všechny stacionární radary jakož radary hlídek PČR a hlídek MP musí být nastavené od 60km/h + se odpočitává - 3km/h. Nejvyšší povolená rychlost v obci však zůstává do 50km/h.
Dochází tak k důkazní nouzi.
danča - 23.11.2021 21:43:09
Tak aby mi důchodci taky trochu umyli ***** odmítám jezdit nesmyslně pomalu jen pro to že je někde kus plechu nebo brzdit na zpomalovací červený půl km od začátku obce. nebo když je 30tk na široké silnici jediné místo kde jí dodržuju je když zajíždím domů
Taky řidič - 23.11.2021 21:42:49
Ti chytrolíni, kteří mají strach z častého koukání na tachometr, nechť používají standardní funkce auta, která jim rychlost sama pohlídá :)
Pavel M. - 23.11.2021 21:33:20
Před rokem na podzim jsem na hrázi Věstonické nádrže, v období probíhající rekonstrukce, kdy rychlost byla omezena na 20 km/h jel 27 km/h - pamatuji si, že tam byla velká kolona a bylo potřeba trošku zrychlit při nájezdu na most. Hanba obci. 700 Kč.
Taky řidič - 23.11.2021 21:25:21
Představou velkého procenta Čechů je, že není potřebné dodržovat rychlost. Patřím mezi ně i já, že v úseku, kde je omezení nedodržuji často dostatečně striktně. V zahraničí se však na takové dívají podstatně přísněji. Asi bychom se měli nad sebou zamyslet
Radek - 23.11.2021 21:23:36
Pokuty do státního rozpočtu jako od státní policie a skončí buzerace a výmluvy na bezpečnost , má nějaká strana v programu zrušení mp ?
Honza,lékař - 23.11.2021 21:22:48
Něco podobného se mi stalo v Říčanech, a to o nich vím, a snažím se vše dodržovat. Jezdil jsem tam do nemocnice operovat,už jsem proto skončil. Nejde o bezpečnost, jen o peníze.
Kedasek - 23.11.2021 21:18:03
A proč nepoužíváš Waze? Všechny takové radary tam jsou a pohoda. A je po buzeraci. Jediná nevýhoda je, že vás kvůli uspořené 1min.vláčí po okrskach a přitom se dá jet přímo. Ale dají se tam vložit uzlové body
Martin - 23.11.2021 21:17:55
Zajímavé jak všichni automaticky odečítají :-D 54 - 3 = 51, jenže ono to může být i obráceně, tolerance je totiž +-3 km/h, takže vám mohli naměřit 57, pánové.. Opravdu mě to baví slyšet nářky, je mi vás opravdu líto. :-D
Jarda Benk - 23.11.2021 21:13:42
Nevím, o čem je tato diskuze. Pokud Vám naměřili nějakou rychlost, tak Váš tachometr ukazuje do 50 km hod o 5 km méně a do 100km o 8km méně.Je to nastaveno podle nařízení EU. Takže jste na radaru jeli přes 60 km/hod.. Tak nevím, na co si stěžujete.
Jiří - 23.11.2021 21:08:22
Ten, kdo si plete verejnou komunikaci se zavodni drahou, zaslouzi trest. Ja bych pokutu nedaval. Fyzicke tresty - bic, rakoska, pozdeji rozhaveny pohrabac.. Pouceni nestvrzena krvi se zapomina! Ohrozuj sebe, ale ne ostatni.
Petr - 23.11.2021 21:00:47
Zkuste dodržovat předpisy a ušetříte. I na ospalé okresce kdesi v Toskánsku platí předpisy a pokud neumíte ovládnout svou touhu překročit rychlost, jeďte vlakem.
Alfons - 23.11.2021 20:55:23
Aku flexu a uřezat ten bolák
AFo - 23.11.2021 20:54:50
Všichni ti, kteří obhajují správnost dát pokutu za takovéto překročení, jsou přesně ti, kteří jezdí v obci na 50km/h raději 30 i méně. Pak že nemají být zácpy. Takto nízká tolerance totiž s bezpečností nemá vůbec nic společného.
Jiří - 23.11.2021 20:50:41
Rajhrad u Brna, radar umístěn cca 2m před výjezdem z obce. Absurdní ale samozřejmě že i 2m před značkou konce obce je max. rychlost 50km/h
Honza - 23.11.2021 20:46:07
Část 2.) Takže pane pisálku - naměřili Vám 69? Jel jste podle tachometru cca 75 +- 1km/h.. A jeden komentující na 110 jel 116.. tachometrově 130. Takže radary do každé vesnice, ať vás to stojí ještě víc, dobře vám tak. A každý rok bych zvyšoval.
Jarda - 23.11.2021 20:42:39
Udělejte si na spz treba z trojky osmičku pomocí pásky a jeďte
Honza - 23.11.2021 20:41:27
Část 1.) Bože, jak je mi vás líto - jak pisálka, tak komentujících. Kdo z vás ví, že tachometr ukazuje o nějaké to procento víc, než je reálná rychlost? A nikdo z vás neví, že se tato odchylka zvyšuje s vyšší rychlostí? Ti výrobci jsou zlo, že?
Karel Havlíček Borovský - 23.11.2021 20:37:16
U nás je největší problém, že se v autoškole učí, že ve městě musím jet 50- mou, mělo by se učit , že do padesáti,to samé i mimo obec kde je 90 nebo 110 anebo 130 km/h. Proto jsou tyto diskuze na dvě věci nebudu uvádět které.
Karel Nováček - 23.11.2021 20:31:57
V každé italské díře, opravdu v každé, je nápis jasně stanovující pravidla hry - contollo elletronico della velocita - těch cedulí je v Itálii statisíce, radarů desetitisíce již nejméně 20 let zpět. Pokuty tam platí i místní a stejně jezdí všichni rychle.
Pavel - 23.11.2021 20:30:08
Pěkně jsi se veřejně odkopal a ukázal jsi,jaký jsi chudáček.:-)
Rošťák - 23.11.2021 20:26:15
Jezdím celkem slušně ale občas to holt nevyjde,zvlášťe když je kradar těsně za začátkem obce nebo před koncem obce. Pokuty platím,protože za chyby se platit musí,ale pěkně po korunce,takže jsem již párkrát poslal 600x po koruně. Snad mají v bance poplatky
Filip - 23.11.2021 20:24:23
nj co si budem, hlavne cumnet na tachometr aby jste nahodou neprokrocili rychlost o pet kilometru, tohle je fakt ******* !
Leddo - 23.11.2021 20:23:19
Nám dorazila pokuta z Verony za parkování a myslím, že je to úplně normální. Byl tam link na zaplacení, tak jsme to vyřešili obratem.
nemo - 23.11.2021 20:19:57
V Moravských Budějovicích před léty byl po ránu nalezen v KRADARu zapíchnutý krompáč. Taky řešení.
Václav - 23.11.2021 20:10:21
Jedu přes vesnici, samá zatáčka, nikde žádné omezení, rychlost mám max. 40 km/h. Jiná vesnice, rovina, okolo silnice chodníky a na začátku radar. Za komančů SNB na konci měsíce měřili rychlost, říkalo se ,aby měli na výplatu. Nyní měří celý rok-buzerace.
Josef - 23.11.2021 20:06:03
Autore, pane Markoviči, třetí brzdové světlo (podle foto) NESVÍTÍ nebo auto nebylo v bezvadném tech. stavu? "Check-point" správně "ulovil" piráta indukcí v asfaltu, antiradar nemá šanci, na sloupu je jen foťák bez radaru - proto je fotka bez údajů.
Martin - 23.11.2021 20:05:30
Já zaplatil na Kladně za 54km/h ( -3) tedy za překročení o 1km/h 200,- + půlden dovolené, protože podmínkou bylo osobní projednání přestupku.
Pikard - 23.11.2021 20:03:46
Nechápu význam tohoto článku? Za mě vše v pořádku. Existuje takzvaná maximální povolená rychlost. To není doporučení, to je hranice. Odečetli 5 km a i poté to zkrátka bylo nad hranicí a automaticky následuje pokuta. Konec, tečka.
Jaryn z Moravy - 23.11.2021 19:54:05
Jel jsem v noci ve 22:30 hod rychlostí 54 km/hod ve Vyškově, ulice Brněnská.
Ulice prázdná, bez auta bez chodců. Spolucestující nemocná vyčerpaná po cestě zpožděného vlaku 2 hod.
Pokuta za přestupek 1000,- Kč
Mrzí takový nemravný výběr peněz.
Paja - 23.11.2021 19:52:23
kdyby to bylo v Austrii tak by to bylo 185,-eu a vůbec nic nepomůže i když tam jezdíte léta a bez problémů
Petr - 23.11.2021 19:45:16
Bohužel takovéto ubožárny se dějí i v Česku. V půl čtvrté ráno jsem si dovolil jet 53km/h v jedné vesničce. Bylo to jen za 400kč, ale stejně, ubohost...
Radek - 23.11.2021 19:42:42
Snažím se jezdit v toleranci. Ne vždycky to vyjde. Ale potom nebrečím jako želva kvůli vlastní chybě.
Patrik - 23.11.2021 19:38:11
Projeďte po "obchvatu" Říčan, směrem od dálnice na Úvaly a pokud nejste místní, tak vám přijde skoro jistě žebravý dopis s doručenkou.
Oldřich - 23.11.2021 19:31:40
Dle mého, světla na fotografii nejsou brzdová. Takže autor článku evidentně nebrzdil. To jen pro objektivitu článku.....
Havel bylkokot - 23.11.2021 19:26:56
Aby pojebala rakovina do rána ,všechny ****** co jezdí podle předpisu .......čuráááááky.
Vladimír - 23.11.2021 19:25:56
Při výjezdu z města Židlochovice naměřené 56 km. 500 Kč to stálo. Bylo to asi 50 m od konce obce. Takže asi tak. Teď tam jezdím 30 někdy i míň pro jistotu. Radar u přechodu plně chápu, ale tohle moc ne.
Nachtigal Franta - 23.11.2021 19:25:07
Trebovice 3,46h min. rychl. 53km=1500kc.
Petasprokop - 23.11.2021 19:24:15
Mě takto přišla pokuta z Francie. Za Muhlehausenem práce na silnici snížená rychlost mimo obec na 50 km/h. Naměřená dle fotky 54 km/h odečtená tolerance 3 km/h. Takže za 51 km/h pokuta 90 EUR. Nemělo to chybu.
Václav - 23.11.2021 19:18:52
Já stále nevím na co brbláte....Kdyby tam ta tolerance nebyla a bylo vám to dáno za 52 na 50tce tak OK.... Ale očividně jse prostě prasata co i na 60tce a jiné omezení jezdí o víc než je tolerance. Plačte jen pro svou HLOUPOST, ale né kvůli radaru.
Roman Staněk - 23.11.2021 19:11:47
Aplikace CamSam.... spolehlivě hlásí radary i v křoví na okreskách po celé Evropě, vyzkoušeno Německo, Lucembursko, Francie, Lotyšsko, Polsko, Litva, Rakousko
Richard - 23.11.2021 19:07:19
Co si všichni stěžujete? Jezděte podle předpisů a radary vám můžou bejt ukradený.
Dave - 23.11.2021 19:05:01
Pán se asi chtěl jen pochlubit, že byl v létě v Toskánsku. Nic zajímavého tam nezažil, tak ho napadlo rozdělit se snámi o hustej zážitek s pokutou...
Karel - 23.11.2021 18:58:32
Já v Brně platil pokutu dva a půl tisíce za parkování mimo zpevněnou plochu. Žádná Itálie.
Ján - 23.11.2021 18:57:51
Nebreč a zaplať.
Martin - 23.11.2021 18:55:47
Další kradar je ve městě Havířov,obloukem se tomu městu vyhněte,platil jsem již dvakrát ,dopis přišel až za půl roku po překročení rychlosti 3km/h
Matěj - 23.11.2021 18:51:38
Hlavně tu nebrečte. Jestli Vám naměřili na 60tce 68.9, tak jste měl na tachometru 75 a jestli jste ještě brzdil, tak jste jel vesnicí 85. Takže se divím, že máte tu drzost se tu ještě vypisovat.
Matěj - 23.11.2021 18:51:17
Hlavně tu nebrečte. Jestli Vám naměřili na 60tce 68.9, tak jste měl na tachometru 75 a jestli jste ještě brzdil, tak jste jel vesnicí 85. Takže se divím, že máte tu drzost se tu ještě vypisovat.
Pepík - 23.11.2021 18:50:45
Pokud pokuta přijde v Italštině, nemusí se platit nic! Úřady z EU mají nařízeno, že pokuty musí chodit v jazyce, ze kterého osoba pochází. Pokutu můžete v klidu ignorovat, jelikož je díky chybě nevymahatelná. Osobně jsem jim odpověděl v Italštině.
Martin - 23.11.2021 18:50:19
Já bych navrhoval všem co nosí roušku pod nosem pokutu 100euro,zákony se dodržovat musí, ne?
Zdeněk Novák - 23.11.2021 18:39:57
Nabídnu pohled, který jsem zde v diskusi nečetl. Určitou toleranci v překročení povolené rychlosti považuji za potřebnou. Proč? Pokud bych měl z obavy o překročení rychlosti často sklonit zrak na tachometr, vytvořím předpoklad, že někoho, něco přehlednu.
Mikeš - 23.11.2021 18:39:53
Ahoj z Francie na 70km/h jsem jel 76km/h po odečtu 5 je to 71km/h a platí se standardně 92e.....a není odvolání ??
Aleš - 23.11.2021 18:30:52
Ve Šternberku na příjezdu od Opavy je taky kradar. V místě kde můžete ohrozit tak veverku. Ale kolem nemocnice a Penny můžete jet i 100....
Michal - 23.11.2021 18:30:29
Tohle je blbost, jestli někdo jede o 9km/h a pak se rozčiluje, tak je to úsměvné, k čemu by pak byl stanovený limit?
MOJE_JMENO - 23.11.2021 18:23:05
BobanKh - 23.11.2021 15:22:03
Tak toto neřeším. Na 50 padesát, na 90/90 atd... To stěžování si na to, že po odečtení odchylky jsem jel "pouze" o 3Km/Hod. víc je pro mne nepochopitelné. ---------- ty jsi trotl! Přeji Ti ze srdce přehlédnutí 50ky na 90
Josef Procházka - 23.11.2021 18:15:16
To samé já letos v létě v Rakousku. Někde v obci Gmunden jsem překročil rychlost po odečtení cca o 4 km/h. Stálo mě to naštěstí jen 30 éček. Vůbec si toho nejsem vědom. A to jezdím tak, že dopravu pomalu "brzdím" páč vím že je to pak mastná pokuta.
Jjk - 23.11.2021 18:15:13
Na jednu stranu buzerace . Na stranu druhou oprávněná buzerace. . . Tak nějak si všichni v ČR zvykli že je tolerance jak PČR tak hlavně v praze do 10km/h a když někdo začne vymáhat tak jak je psáno v zákoně je to špatně . . . Jednou je tam 50 tak jedu 50
Karel h - 23.11.2021 18:08:15
Ricany suverene vedou na okruhu o rychleji o 9km a pokuta 1tis tady opravdu nejde o nic vychovneho ale pouze hrabat a žrát že Ricansky magistrate
Dodo - 23.11.2021 18:07:58
Letos jsme byli v Polsku u Baltu na poloostrově Hel. Pozor na placených parkovištích, kdy si dvoumetroví študáci přivydělávají tak, že čekají až doběhne parkovací doba a po 15min vyjedou za stěrač "rachunek". Je to delší příběh, jenž mě stál "litr":=)
Vendas - 23.11.2021 17:58:45
No jel jste téměř 70, kde je 60 a jisté křižování silnice s jinak plným pruhem. Asi už tam nějaký smrťák byl, tak si to hlídaj. Než bych psal článek a brečel nad pár eury, tak bych si o tom místě něco zjistil. Pravda je, že ty časové lhůty jsou nonsense.
Antonín - 23.11.2021 17:48:03
Bydlím ve vesnici Obříství kudy projede asi 10 náklaďáků každou minutu, samozřejmě je to jiné ráno a jiné odpoledne ale mohu zodpovědně říci, že tak jeden z dvacetii dodržuje nejvyšší povolenou rychlost 30km/h, běžně se tudy jezdí 70km/h i víc.
Petr - 23.11.2021 17:44:32
Přes Říčany vždy jezdím krokem. Právě kvůli radarům. Proto tam jsou stále zácpy.
Juwin - 23.11.2021 17:40:37
Mozna by bylo lepsi nebrecet na netu a jezdit proste do max. povolene rychlosti. V cr chapu, ze si to clovek obcas dovoli, ale v cizine jezdim jak snek.? Nezlobte se na me, ale tohle fnukani mi spis pripomina prispevky na fb, kdyz mi bylo 15.?
Kazísvět - 23.11.2021 17:39:30
Zastavit a vypnout kladivem??
Karel Krbec - 23.11.2021 17:28:52
Poměrně hodně jezdím po Německu a Rakousku.Podobně jsem dopadl v Freiburgu v tunelech.Nejel jsem 100% rychle oproti domorodcům.Stálo jim za to poslat složenku na 10 Euro.Hold cizí spz a vyfocený typ auta dával jistotu solventnosti k zaplacení pokuty.
PICHAV - 23.11.2021 17:25:30
POSLETE TO KARLOVI JANECKOVI !!!!! V TOM JE MATEMATIKA !!!! A S TIM SI ON HRAVE PORADI !!!! A HLAVNE JE TO NAS BUDOUCI PREZIDENT !!!! JEZDI VEFERRARI TAKZE RADARY PAK STEJNE ZRUSI !!!! A BUDE RAJ V CR
piere - 23.11.2021 17:22:47
Byl jsem na návštěvě ve Francii, tam mi bylo vyprávěno místními měli takovéto přístroje které okradalyridiče. a co se nestalo...pár sedláků tyto přístoje v noci objeli a sprchou z brokovnice je pofoukali... udělali to několikrát vždy po opravě přístroje.
piere - 23.11.2021 17:22:16
Byl jsem na návštěvě ve Francii, tam mi bylo vyprávěno místními měli takovéto přístroje které okradalyridiče. a co se nestalo...pár sedláků tyto přístoje v noci objeli a sprchou z brokovnice je pofoukali... udělali to několikrát vždy po opravě přístroje.
Tomáš - 23.11.2021 17:16:35
A jak ten Ital, ví že jste řídil právě vy ??? Při fotu zezadu? To mají křištálovou kouli???
Michal Šídlo - 23.11.2021 17:15:25
Mně přišla asi po dvou měsících 30 GBP za nesprávnou jízdu v pruhu pro busy. A to mi ještě dodatečně strhli asi 50 GBP z karty, bo jsem měl půjčenou kárku, tak to vymáhala půjčovna, že prý měli náklady s tím mě ztotožnit. To se jim ale nepovedlo, naštěstí
Jindřich - 23.11.2021 17:11:05
Na okruhu okolo Prahy mě na 100 změřili 107. Odečet 3 km, za 104 km pokuta 1000 kč. Měsíc na to v Německu nachlup to samé. Tedy na 100 jeto 107. A pokuta? 10 Euro/260 kč.
Michal - 23.11.2021 17:10:10
A řeči typu "jen o 3,9 km/h..." Prdlajs. Ta odečítaná odchylka není jen o "mínusu". Je to +-, skrz možnou nepřesnost danýho měření v obou směrech. Takže ne, že milý řidič byl potrestán, že jel o 3,9 víc, ale stejně dobře mohl jet o 13,9 víc.
Sam Moravský kreativec - 23.11.2021 17:08:34
Dobře ti tak Markoviču , máš dodržovat předpisy ******. Na takový vychcaný Čechy v Itálii čekají.
Martin Suchar - 23.11.2021 17:06:30
"Buuuu budou buuuu, ja jsem porušil pravidla a oni mne za to pokutuji, jak si to dovolují? Buuuu buuuu buuuu." - zhruba takhle celý ten článek vyzní když nejste arogantní čecháček který čeká že i v zahraničí budou kašlat na vymáhání pravidel tak jako tady
Michal - 23.11.2021 17:05:47
Nikdo asi nebude úplně svatej, alespoň co se občasnýho překročení povolené rychlosti týče, že. Ale nemá pak cenu skuhrat na kdeco a kdekoho okolo, pokud si správnou rychlost ve správným místě neohlídám - prostě a čistě každýho řidiče vlastní vina.
Daniel - 23.11.2021 17:05:07
Jestliže přijde pokuta za 55 km/h a 3 km/h se odečtou, tj. 52 km/h, doporučuju to neplatit a argumentovat toleranci odchylky měření. Je dáno, že do 100 km/h je tolerance ± 3 km/h, nad 100 km/h je tolerance ± 3 %.
Zbyněk - 23.11.2021 16:57:31
výjezd z Přerova, konec obce,poté prý omezena rychlost dopravní značkou na 50km/h - nejsem si vědom. Naměřeno 86 km/h , odečtena tolerance 3 km , účtováno 33km - 1200,-Kč .Údajný přestupek 11.11.21 , doma obálka 19.11.21 . Také velká rychlost
Michaela - 23.11.2021 16:55:46
nedobrzdi. Vlastní zkušenost za 600.
Kryštof Vavřín - 23.11.2021 16:54:10
Ten kdo má elektro auto měl by mít větší toleranci.
Michaela - 23.11.2021 16:52:51
Radar Slavkov u Brna. Řitíš se z kopce (od dálnice) a hned za cedulí Slavkov je skrytý radar. Je to příjezdová cesta bez zástavby bez chodníku. O pár metrů dál nájezd na obchvat, kde je tuším 70. Takže na těch pár metrech vydělávají, protože tam nikdo na
Roman - 23.11.2021 16:50:43
A víte, že pokud Vám příjde pokude ze zemí EU musí být text pokuty v jazyce země, ve které je registrováno vozidlo? řeší to směrnice EU a Itálie ji ignoruje...
Josef - 23.11.2021 16:46:15
V Ostravě zase loupí v Klimkovickém tunelu. Na dálnici dají dlouhodobě 60 a už to sype...
Jakub - 23.11.2021 16:44:16
Stejný příběh lze zažít i u nás. Silnice I/12 ve středních Čechách mezi Úvaly a Českým Brodem. V obci Rostoklaty je úsekové měření, změřeno 56km/h t.j. po odečtení tolerance rychlost 53km/h , následuje pozdrav od MP Český Brod :)
Giomek - 23.11.2021 16:38:39
Mela by byt zakonem stanovena promlceci lhuta, mesic a hotovo, urednicka verbez by potrebovala bic.... Kde prijdu na urad, tak se to jen vali, blbje keca o ockovani, pije kafe. Dokonce i na finacaku si banda volala soukromne a pila kafe ... luza jedna.
VEKA - 23.11.2021 16:35:53
doufám, že všichni, kteří zde moralizují, že padesát je prostě padesát, jel jsi více, zaplať by na křižovatce stáli celé hodiny v případě, že by se porouchaly semafory a měli červenou. Přes křižovatku by nemohli a přece se v jízdním pruhu neotočí, že?
Pepa - 23.11.2021 16:23:59
Autor nezaplatil pokutu za překročení o 3,9 km/h, ale za 8,9 km/h. Pokuta mu byla snížena a zaplatil méně. Když je tam šedesátka, má jet šedesát. Ne 68,9 km/h. Je to překročení docela výrazné, tak nevím, proč brečí.
Luboš - 23.11.2021 16:17:44
To chce kvalitní vzduchovku a bez větších výčitek je střílet ? a ano ty co jezdí svátečne ten se kecá ale pokud by řídili denně tak by tak blbě nekecali
Karel Novák - 23.11.2021 16:09:25
Šmejdi......
Milan - 23.11.2021 16:07:49
Proč náš stát vydává naše občany. Poláci jsou jiné kafe. Po nich nic nikdy nevymůže.
Ridic - 23.11.2021 16:07:19
Jel jste o 9km/h rychleji nez povolovala znacka a zakon. Tj o 15%. Kdyby Vam podobny ridic prejel dite, tak budete pravdepodobne psat, ze by zaslouzil trest smrti. Clanek o lidske hlouposti. Ale ocenuji Vasi uprimnost.
Pavel Ubral - 23.11.2021 15:57:54
Na co si stěžuješ? V okamžiku měření jsi jel o cca 9 km rychleji, než jsi měl. Tedy jsi překročil povolenou rychlost, není co řešit. Měl jsi prostě smůlu, tak se tady nelituj.
Petr - 23.11.2021 15:51:45
Bohužel je to jenom o tom jak si přivydělat, nikoli o bezpečnosti !! Většina řidičů hledí na tachometr aby náhodou nepřekročila danou rychlost místo toho aby se věnovali řízení. MP už je jenom nástroj jak vybrat více peněz než aby pomáhala občanům.
Stanislav Verner - 23.11.2021 15:49:36
Mě z Kladenské radnice přišli dvě pokuty za překročení o jeden a dva kilometry na padesátce, naměřili mi 54 a 55 km/h a tolerance je */- tři km
Kamil - 23.11.2021 15:41:12
To není třeba jet do ciziny. Třeba v takové Břeclavi je na jedné výpadovce schován KRADAR, který je určen opravdu jen k okrádání řidičů - o bezpečnost rozhodně nejde, to by zde bylo i nějaké upozornění. Že by zdroj peněz na zkorumpované zakázky úředníků?
Karel - 23.11.2021 15:35:11
Pěkný Saabíček.
Stanislav - 23.11.2021 15:30:42
Naše města mají po covidu taky zruinované pokladny, není proto třeba "trajdat " po Toskánsku a podporovat místní "mafiozo" . :) Je na místě podporovat náš cestovní ruch ,a naše městské pokladny s vesměs taky "skvěle " umístěnými Kradary :)
Karel - 23.11.2021 15:29:01
Proto mám v autě detektor radarů. 600m před radarem vím, že tam někde je, tak raději kouknu, zda jsem nepřekročil rychlost, i když jezdím bezpečně a podle předpisů. V našem městě chtějí vyrýžovat co nejvíce, takže i u nás za 0,5km/h navíc 500Kč pokuta.
Petřík - 23.11.2021 15:22:35
U nás v Říčanech máme ve městě 20 radaru. Na jedmom v́jezdu 3 za sebou. Za rok připlulo do městské kasy 28 milionu kaček.Některé jsou zcela buzerační. Neznám jiné město tak zašpérované
BobanKh - 23.11.2021 15:22:03
Tak toto neřeším.
Na 50 padesát, na 90/90 atd...
To stěžování si na to, že po odečtení odchylky jsem jel "pouze" o 3Km/Hod. víc je pro mne nepochopitelné.
Ta odchylka neslouží pro porušování zákonů/předpisů, ale je z technického hlediska.
Robert Bochníček - 23.11.2021 15:22:00
Tohle spraví jenom volby, a to volby stran normálních, které přestanou byrokraticky šikanovat každého, kdo je v dosahu. Bohužel ti největší zloději v dosahu nebývají. To si bohužel možná mysleli i voliči při posledních i předposledních volbách. Omyl!
Michal - 23.11.2021 15:17:10
Ilustrační radar z Holasic? :D
Ivan Dědek - 23.11.2021 15:06:46
Mě přišla pokuta za rychlost 55 km. Okruh okolo Čáslavi, v jednom místě je tam padesát. Tři mě odečetli takže za padesát dva. Jel jsem sanitkou, neblikal jsem ani nehoukal. Moje chyba. ?
Václav Vaškovský - 23.11.2021 15:03:18
Zdravím
Nám z Itálie přišla pokuta, kdy jsme na 110 km/h jeli 116,4 kdy tolerance je 5,9. Takže překročena rychlost byla nad korekci o 0,5 km/h.
Nezbývá než zaplatit. I když platit skoro 2 tisíce za takovou rychlost je dost bolestivé.