Reklama

Diskuze: Provoz elektrického auta může vyjít dvakrát dráž než u benzinového. Stačí rychle dobíjet

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

JARDA - 29.03.2022 07:17:38
další "redaktor" co absolutně nepochopil elektromobilitu a způsob provozování elektromobilu, já za draho na Ionity ještě nikdy nenabíjel a to mám najeto 80tis. elektrických km a při dnešních cenách nafty a benzínu už by mu to ani tak krásně špatne nevyšlo
Jan - 15.01.2022 12:58:25
Zrovna jsem nabíjel (po staru tankoval) svůj fuj benzínový kchár. Bylo to zcela jednoduché. Stačilo se zaregistrovat v aplikaci, zadat údaje z platební karty a načíst QR kód na konkrétním stojanu.
Reklama
Josef - 14.01.2022 14:00:34
Považuji pro mne za nejlepší diesel hybrid. 100 km na el. a 1000 km na naftu. Na většinu roku stačí elektřina a s vlastní FVE jezdím 1km za 40 hal. 25% ujetých km jezdím na naftu 1km za cca 2 Kč. Roční průměr je tedy cca 80 hal. Nabíjím 3,7 KW.
Jan Effenberger - 05.01.2022 21:17:00
Ale zrovna s Peugeotem u Ionity žádnou protekční cenu nemá. Takže dobíjí za uvedených 0,79€.
Mart - 05.01.2022 13:40:44
Ještě jedna věc k nabíjení: Na sídlištích a prakticky téměř v každé zástavbě se elektromobily prostě nabíjet NEBUDOU! Není kapacita pro všechny ani na topení elektřinou - plyn a uhlí bude zakázané.
Mart - 05.01.2022 12:33:24
Další skrytý problém je ten že i při takové ceně potřebuje IONIC nejméně 50% vytížení aby se zaplatily náklady na přípojku obřího výkonu, stanici a "platbu za jistič" (rezervace výkonu). Tohle je skutečná cena, ne nějaké přehánění a ostatní ji doženou.
Reklama
Petr Novak - 02.01.2022 02:13:38
No ona je pravda někde urostřed - u nového Ioniq 5 skutečně tankujete na cca 8 kč - jak píše Akcelerace Electric - ovšem jen první majitel a jen v prvním roce. Pak už skutečně za 21,- Kč
Tomáš - 01.01.2022 16:43:04
Co tím chtěl autor říct? Místo kopnutí do elektromobility kopnul autor spíše do sebe. Škoda, že tahle neobjektivní novinařina vzbudí větší pozornost než objektivní článek, který by cestu s EV popsal jako běžnou rutinu bez menších problémů...
Tomas - 01.01.2022 14:50:09
Ano. Ale zapomněli je ste dodat že to je pro uživatele kteří neplatí paušály. Ti to mají o dost levnější. Šílená novinařina.
Filip - 01.01.2022 00:07:39
Jo, na firmě pořídili první elektrické dodávky a servisaci s tím nabijeji jen z rychlonabijecek, jejich čas je drahy a penale za pozdní dojezd ještě více. Akorát skoda že maximum je 100kW, víc to DC v tom čínském křápu nedovolí. Po pár letech bude auto ko
Reklama
AKA - 31.12.2021 17:17:46
S nimi nabijete skoro všude, ale ceny 0,8 EUR/kWh nejsou žádnou vyjímkou. Příkladem je třeba nabíjení v Itálii, kde Ionity zrovna moc není a ceny nabíjení jsou hodně vysoké.
AKA - 31.12.2021 17:16:04
Tak to co pán píše je bohužel pravda. Pokud jezdíte do zahraničí a to různé trasy, pak musíte použít nějaké univerzální řešení, abyste mohli nabíjet u nabíječek různých provozovatelů. Příkladem je třeba chragemap nebo plugsurfing.
Jiří - 30.12.2021 23:54:38
Kdyby byla volba každého čím bude chtít v budoucnu jezdit není to nic proti ničemu, jestli že ale ekofanatici tlačí všechny do elektro s nepřipravenou infrastrukturou a špatnou technikou včetně zkreslujících dat jenom tím odrazují
Románo - 30.12.2021 21:49:37
Je třeba si ještě přiznat že 8 let ty baterie nevydrží, to v praxi znamená že auto vydrží jen pro prvního kupce , který je schopen zaplatit ty milionové pořizovací náklady které si samozřejmě odečte z daňového základu , pak je auto vpodstate bezcenné!!!!
Jan Dolanský - 30.12.2021 21:07:31
Dobrý den, myslím, že se ještě nikdo nezmínil, že velmi propagované rychlonabíjení snižuje životnost baterie, která je cca 8-9 let. Pak vás čeká v lepším případě výměna ně- kolika článků nebo celé baterie, cena ? 200,300,400, ale také až 700 tis.Kč.
Marcel74 - 30.12.2021 19:30:29
Proč se ti EKO aktivisti neustále brání srovnání s realitou? Dvacet let starý auto je z dnešního pohledu víc EKO, než kterákoliv Tesla. Jen nová šlechta z EU a EK si myslí něco jiného. Tak co s nimi...?
Black - 30.12.2021 17:08:22
Tohle je sice extrém, .... ovšem i když budu počítat za energii normální ceny, při srovnaní všech nákladů (vč. pořizovacích) stejně elektromobil zatím prohrává. Situaci může ovlivnit technický vývoj nebo umělá regulace trhu.
Milan - 30.12.2021 16:46:55
Když je blbá hlava, bolí to peněženku.
PICHAV - 30.12.2021 15:43:57
CIPY CIPY CIPY !!!! TY NEJSOU A NEBUDOU NIKDE ANI V CESKU !!!! A STRACH CESKE CYPY MUZE PEKNE ZASKOCIT !!!! CIP A DEJL
Černý Petr - 30.12.2021 15:18:30
Já se obávám, že nás za dlouho budou tlačit onačejší problémy, než je nabíjení aktuálně nedomyšlených a nedozrálých elektro-autíček.
Luboš Tocháček - 30.12.2021 14:20:09
To jsou komentáře, nikdy se nic nedozvíme. Žádná objektivita jen blbě keci z obou stran barikády . Co je tristní že musím být registrován v každé zemi a u každého prodejce. Zaplať pan bůh za benzín a naftu. No ještě není asi správný čas na elektro auto.
Jan - 30.12.2021 14:06:02
Já vidím celej slavnej elektroautomobilismus takto. Jestliže je natankování, tedy v tomto případě nabití baterií takovej vopruz, tedy nějaké registrování, přihlášení a podobný píčoviny, tak s tím jděte do hajzlu, bez ohledu na to, kolik to ve finále stojí
Adam - 30.12.2021 14:01:31
Bože, to je zase článek. Za čas se platí. Kdo si koupí auto za 2 miliony nejspíš mu bude absolutně buřt, že to vyjde dráž než ekvivalent v benzínu. Při nabíjení doma to v současnosti vychází 50Kč na 100Km dojezdu.
Jiří - 30.12.2021 12:40:03
Achylova pata rychlonabíječek je registrace a paušál, pokud budete jezdit dlouhé trasy jistě si budete platit 300 Kč měsíčně a pak elektřinu za rozumné peníze. Pokud na dálnici jedete dvakrát do roka na dovolenou tak tu megadrahou jednorázovku přežijete
František - 30.12.2021 12:21:24
Takže když budu chtít jezdit s bzučítkem po Evropě, kolik budu muset mít jakýchsi čipů, bez kterých nenabiju za normální cenu? Deset, dvacet, padesát?
Spooky0987 - 30.12.2021 12:07:37
Jo drahý pane, pokud xy ... Když něco řešíte na poslední chvíli je to vždy drahé. A úplně bych chtěl EV auto a mít 98 registrací kvůli nabíjení.
Vladimír Šťastný - 30.12.2021 10:19:23
čase, prostě zaplatíte. Je to tak v každé službě. Navíc i Ionity platí za zajištěný rezervovaný příkon od distributora v řádech stovek kW určitě brutální platbu, takže ani zprostředkování nabíjení vysokým výkonem, nemůže být levné.
Vladimír Šťastný - 30.12.2021 10:16:40
Akcelerace Electric - asi záleží na tom, jestli máte u Ionity registraci a pak také, jakým příkonem(tedy jak rychle) nabíjíte. Článek má celkem jasné vyznění pro toho, kdo chce chápat. Jako cizí zákazník, který chce navíc chce svou službu v co nejkratším
Fik - 30.12.2021 10:09:21
Myslím, že pisatel tohoto článku je z druhé strany "barikády" než jiní pisálci proklamující elektro auta. Prosím všechny pisatele, kteří mají ultra černo-bílé názory k různým tématům, běžte se živit raději rukama, možná to společnosti přinese více užitku!
Jan - 30.12.2021 10:02:05
Tenhle článek je i s obrázkem na úvodní fotce normálné žalovatelný. Takové experty, pardon bIbce aby jeden pohledal v poledne s lucernou.
Akcelerace Electric - 30.12.2021 08:26:04
Skvělý článek a naprostá objektivita. Takže uvedu věci na pravou míru. Nabíjení na Ionity, pokud jezdíte například s Hyundai Ioniq 5 stojí přesně 6,30 Kč bez daně za kWh. Po celé Evropě 0,23 Eur. Zkuste se zamyslet nad tím, proč takové články vznikají
Reklama
Autosalon TV