Reklama

Diskuze: Komentář: Nulová tolerance alkoholu trestá jen slušné řidiče. Opravdové opilce nezajímá

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

Libor - 13.05.2025 11:06:13
Až na to že autor to tu zase podává hodně černobíle, má v podstatě pravdu. Ale i na tom západě jsou nulové omezení např. pro profíky nebo mladé řidiče, stejně jako je někde i 0,3 problém když zaviníte nehodu nebo naopak neprokazatelné 0,24 u nás...
Masunta - 22.04.2025 20:18:06
U nás je nyní v módě despotismus vůči řidičům a důchodcům a asi i odmítačům podpory válkychtivé Ukrajiny. V každém státě je největším zločincem stát.
Reklama
Bob - 22.04.2025 17:25:50
Souhlasím, do 0,5 promile by měla být tolerance. Naopak nad 1 promili daleko tvrdší tresty a nad 3 promile nebo pod vlivem tvrdých drog - doživotní zákaz řízení.Pokud někdo obhajuje nulovou toleranci, pak by se mělo trestat i dlouhé řízení.
JAno - 22.04.2025 15:13:05
..myslím si že mali by sme mat toleranciu...Lebo ked to niekedy z kamošmi "prepisknem" (a ruku na srdce komu sa to nestalo ked sa dobře bavil)...tak potom musim riesit zbytkač (ano mám dreger) a čakat aby som mohol na cestu :)
Milan - 22.04.2025 12:45:21
Souhlasím s nulou, ve své podstatě některý člověk s nulou dokáže udělat svým egem na silnici pěknou paseku, pokud se k takové ego podpoří 0,5 promile, tak z může být neřízená střela !!!
Michal - 22.04.2025 11:48:15
Ta 0 je lepší protože když někde nedobrzdíš s 0,5promile tak jsi prostě viník i když je tolerance.
Reklama
Laďan - 22.04.2025 11:23:03
...a kolik životů by bylo zachráněno, pokud bychom auta úplně zakázali !! A kolik by se ušetřilo taky peněz, když by se nestavěly žádné silnice....
Jan Weber - 22.04.2025 10:56:19
Ano, nějaká rozumná tolerance by neškodila. Když jedu autem, tak si dám ke guláši automaticky Birell. Ale rád bych se zbavil toho strachu, když si uvědomím až za jízdy, že jsem vlastně ochutnal u našich po obědě slivovici. Ochutnal = malá lžička.
Duvan Blade - 22.04.2025 07:29:12
A diskuze krásně ukazuje, kolik lidí bez toho chlastu nemůže být. :)
Herzinger - 22.04.2025 06:52:21
Souhlasim 0 je nesmysl. Vyhovuje pouze policii. Čekám, který hlupák navrhne kontrolovat turisty na cestách, když už buzerujeme cyklisty a vodáky
Reklama
Martin Pacovský - 22.04.2025 03:06:51
Naprosto souhlasím s názorem v článku. Neznám právní dokument, kde by se mluvilo o nulové toleranci. Vždy je řeč o vlivu alkoholu. Cítím to jako křivdu na řidičích, kteří si celý den nedají pivo jen proto, že večer pojedou domů z chaty.
Lenka - 21.04.2025 22:56:23
Zajímavé, tak to teda nevím proč se ještě stále prodávají náplně do ostřikovačů s obsahem alkoholu. Protože po tom taky nadýcháš. Jen pak jako ***** čekáš několik minut až budeš moct znovu PČR dýchnout. Nulová tolerance v tomhle případě moc smysl nedává.
amper77 - 21.04.2025 22:44:21
V textu chybí jedna podstatná informace - i v česku je "tolerance" ve výši 0,24 ‰, kdy alkohol není prokazatelný. Jen se řidič nesmí přiznat. Tato utajená hranice je jednak diskriminační a jednak dokazuje, že absolutní nula je absolutní logický nemysl.
Miloslav - 21.04.2025 22:22:29
Nesouhlasím, prostě alkohol za volant nepatří. Kdo chce řídit, ať prostě nepije
PICHAV - 21.04.2025 22:15:21
VY MOC VSICHNI CHLASTATE !!!! A KOURITE !!!! JAK JSEM PSAL NEDAVNO !!!! ZE BRZY BUDEME KOURIT PAPEZE !!!! TAK JSEM MEL ZAS MINUSY !!!! A VIDITE !!!! MEL JSEM PRAVDU !!!! UZ SE TESIM NA KOURENI PAPEZE !!!! BAREVNE !!!! NYNI VE SPOLUPRACI S AI
Frantisek - 21.04.2025 21:41:32
Ono to neni jednoduché, jsou lidé, kteří s 0,5 promile mají mnohem lepší reakce, než jiný s nulou. Nic méně určitá tolerance by být mohla. V přísnosti si bereme příklad ze západu, tak jestli chceme do Evropy, měli bychom i v toleranci.
Jan - 21.04.2025 17:32:08
Sakra už jsem myslel, že jde o PICHAVa když jste použili stejné ilustrační foto jako tehdy u jeho silvestrovského kvízu :D
bob - 21.04.2025 14:55:52
Jsme zkostnatělý úřednicko-policejní stát - vždy papežštější než papež. EU vyrobí návrh k diskuzi a my ho hned uzákoníme jako dogma. Stále nám narůstá počet úředníků přes veškerou digitalizaci. Nečekejme tedy odstraňování zákazů a nařízení...
smid.ostrava@gmail.com - 21.04.2025 13:09:36
Oni si mysli že když je asi každý 10 politik v Praze je namočen v nějakých čachrech tak že to budou dělat i slušní lidé a pracující ??
Harvánek - 21.04.2025 12:31:28
V době, kdy se ke zjišťování alkoholu v dechu pomocí trubiček, byla hranice 0,3 promile. Jako vedoucí pracovník v aparátu pro řízení železniční dopravy jsem zkoušek na přítomnost alkoholu v dechu provedl možná i několik tisíc.
Honza - 21.04.2025 12:06:27
Z mého pohledu kdokoli kdo kdykoli úmyslně pije cokoli s alkoholem, není slušný člověk, ale alkoholik
Pichav - 21.04.2025 11:48:52
Všichni kdo tady obhajují ten chlast za volantem jsou nebetyční ******.
Paco28 - 21.04.2025 11:46:48
Nulová tolerance není zaostalost. Alkohol je zlo. Pozor: nulovou tolerancí nemyslím 0,0 promile, nýbrž nulovou toleranci pro nějakou rozumnou hranici, třeba 0,4 promile. A to, že Češi, Moravané a Slezané nerespektují zákony je pravda, ne že ne.
Zdeněk - 21.04.2025 11:19:50
Dovol Čechovi jedno pivo a on si dá dvě.To je demagogie,pokud si dá dvě tak ho potrestejte,ale když si dám malé pivo a na křižovatce do mne někdo nabourá a i já nafoukam o,2 mám mít problém? A to proč?Přestaňme být tak nenávistní a úskoprsí.
Matěj - 21.04.2025 11:06:49
Proč se pořád řeší tolerance. Za prvné není pravda, že je nula. Za druhé řídit auto by mělo být privilegium, dřív to tak bylo. Dnes má auto každý jouda a jsou přeplněne silnice. Do práce chodíte taky opilý? Pilot ma taky toleranci půl promile ?
Jan - 21.04.2025 10:56:17
Především nula vyhovuje pojišťovnám, které mohou omezit platbu pojistného. Hlavní je vybrat peníze za mraky radarů, ale když dojde k nehodě tak tam policajti nejezdí už do 200 tis. škody ačkoliv viník nehody by měl být potrestán.
Jan - 21.04.2025 10:23:06
Já bych třeba alkohol neřešil vůbec. Způsobíš nehodu pod vlivem? Tak plná odpovědnost, jinak neřešit. Tahle preventivní buzerace ať je to za alkohol, drogy nebo na STK se mi příčí a naprosto nechápu sebemrskače, co to obhajují a chtějí ještě zpřísnění.
Jiří - 21.04.2025 10:11:49
Demagog je sám autor. Ano, byl bych lepší než ostatní Češi, nepiju totiž vůbec. Již jím zaklínalá hranice 0.5 promile dosti ovlivňuje reakční schopnosti řidiče. Že někdo zapomene, že pil? Blbost, takový nepatří za volant.
Miloslav - 21.04.2025 10:08:02
Souhlasím s článkem jedno pivo nevadí ale ne více!!!
Lubajs - 21.04.2025 09:50:39
Kamarád,který je u dopravky mně jednou řekl,že lidi,co si dají nějaké pivo či panáka a potom sednou za volant,pro ně až takový problém nejsou.Z jejich pohledu jsou mnohem horší problém ********.Ti jsou opravdu nebezpeční,nevyzpytatelní a je jim všechno fuk
Ivo - 21.04.2025 09:38:22
Opakovaně , když se řeší nesmysl s nulovou tolerancí, píšu v podstatě to co je v článku a vždy to od správných Čechů schytám. Dokud budeme mít tak málo sebevědomí a soudnosti, budeme pořád stejnými balíky a voliči fašistů, populistů a demagogů.
Honzas - 21.04.2025 09:02:44
No to je přesně ono, kriminalizace čehokoliv. Toť Česká Natura. Zastavím na benzince a dám si jedno pivo. Vyrazím na dálnici 100 padesátkou si to šinu na Plzeň. Ujedu pár kilometrů, přijedu hranice a je země kriminálník. Seberou mi řidičák atd…
Reklama
Autosalon TV