Reklama

Diskuze: Autobazary jsou nucené prodávat auta pod cenou. To se ale změní, odborníci očekávají zdražení ojetin

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

LUKE - 12.11.2023 11:37:55
Kupoval jsem auta jak v AAA , tak v ESA a zatím spokojenost. Asi záleží na značce. Nebral jsem koncernová auta a bral jsem si automechanika na kontrolu.
Markéta - 23.06.2021 11:15:56
Můžu se zeptat jaké auto a za kolik jste koupil? Abych si udělala představu?
Reklama
Petr - 22.06.2021 19:07:30
Za takovou cenu můžete koupit něco osekanějšího nového. Nebo koupit vybavené auto s menším nájezdem třeba z roku 2018. Já jsem šel tou druhou cestou, ale to záleží na preferencích každého.
Markéta - 21.06.2021 17:24:07
Tak nevím, jestli jsou nakonec ojetiny dražší nebo ne. Já jsem chtěla s autem ještě počkat, ale bohužel ho už budu potřebovat k práci. Co tak koupit rozumného do 300 tisíc?
Přéma - 09.01.2021 07:39:56
Pokud si někdo myslí, že se něco zlevní a vliv na to bude mít trh s ojetinami, nebo snad zdraží protože nebudou jezdit vleky?! Nebo snad jiné iracionální ekonomické jevy změní současné ceny zboží je mimo. Myslím, že všechno bude ve svých zajetých kolejích
Hejtr - 28.04.2020 19:21:49
Vraaaky
Reklama
MildaS - 27.04.2020 21:04:06
To že by některý autobazar zlevnil auto je nesmysl. Po celou dobu toho čínského viru sleduji jejich ceny. Nikdo nezlevnil ani o tisícovku
Stanis - 07.04.2020 15:34:09
Jo, koupit auto z Aček a hlavně on-line bez pořádné prohlídky, opravdu výborný nápad :-D
vendy - 06.04.2020 22:23:15
Stejně jsem vždy raději když můžu koupit auto přímo od předchozího majitele, který měl auto třeba 4-5 let a je schopen mi o něm říct cokoliv. K čemu je mi ichtyl v nažehlený košili s kravatou co o něm nic neví. A ještě dělaj machry. Tak teď houno, hoši..
vendy - 06.04.2020 22:23:04
Stejně jsem vždy raději když můžu koupit auto přímo od předchozího majitele, který měl auto třeba 4-5 let a je schopen mi o něm říct cokoliv. K čemu je mi ichtyl v nažehlený košili s kravatou co o něm nic neví. A ještě dělaj machry. Tak teď houno, hoši..
Reklama
Jarek - 06.04.2020 21:14:01
Trh s ojetinami sleduji a nějaký zásadní cenový skok jsem nepostřehl. Článek mi připadá jako placená reklama na zvýšení prodejů s ojetinami.
Jarek - 06.04.2020 21:13:28
Trh s ojetinami sleduji a nějaký zásadní cenový skok jsem nepostřehl. Článek mi připadá jako placená reklama na zvýšení prodejů s ojetinami.
Pavel - 06.04.2020 13:42:17
Jen aby se odborníci nespletli. Pokud lidi nebudou mít peníze a práci, nákup auta asi nebude na prvním místě. Tento článek může být účelný aby vyvolal v lidech pocit, že právě teď je nejlepší čas na nákup ojetiny!!!
Petr - 06.04.2020 09:53:51
Rozumný člověk by si auto v bazaru nekoupil... pokud ťito zloději zkrachují, velká škoda to nebude... určitě si brzo najdou jiný způsob, jak okrádat,škodit a přiživovat se...
Petr - 06.04.2020 09:53:33
Rozumný člověk by si auto v bazaru nekoupil... pokud ťito zloději zkrachují, velká škoda to nebude... určitě si brzo najdou jiný způsob, jak okrádat,škodit a přiživovat se...
Petr - 06.04.2020 04:07:57
Pod cenou?Pod jakou,pod tou nominální,tržní nebo zůstatkovou?Nebo pod tou kterou tam dají nenažranci z bazarů a my víme dobře ze kterých.
Pavol - 05.04.2020 22:23:20
Aktuální nabídku na nový Citroen Jumper 410 tis bez DPH, Původní nabídka byla 495 tis za tu samou výbavu. Automobilky mají mnoho skladovek a rozdělaných kusů. Takže bazary se propadnou jako v roce 2008. O 100 tis a více na vozidle 350 tis.
Stryc - 05.04.2020 22:17:47
To vypadá jako reklama... Sice na podvodníky a zloděje... Ale reklama,a lidi budou řešit, jak vyžít s tím málem co mají, a ne zasraný ojetiny... Zase někdo dělá bububu... Ale najde se blbec, který se chytí.. Hyeny se nezapřou, pro svoje blaho cokoliv...
Jirka - 05.04.2020 22:16:23
Bazarová auta spadnou dolů, výrobce nových aut zareaguje tak, že nová auta budou levnější, výrobce může poskytnout i velmi levný finanční produkt. Vlády se budou toto snažit podporovat a tím rozhýbat ekonomiku. Co jim záleží na pár bazarech.
Jenda - 05.04.2020 22:12:21
.. Těm, co nadávají na ESA, AAA, a jiné bazary, je jediná rada.. NEJEZDIT TAM, a ti co koupi, a pak litují... dobře vám tak.. Když nestačí špatné recence na netu, tak není co dodat... a nebojte se... Oni nezkrachují, v krizi tam stejně dáte auto pod cenou
Musel Petr - 05.04.2020 22:05:07
Odborníci očekávají zdražení ojetin ? Já myslím že odborníci z nás dělají kreteny. A jejich snaha o kultivovanost prodeje ? Jen za tuhle větu bych je praskl trubkou do ksichtu.
Stryc - 05.04.2020 22:02:17
AAA prodávají pod cenou? o tom by se mohli vyprávět pohádky... Ja tam dělal.. výkupní cena auta 12000,-, k tomu kecy jak je auto špatný, co se musí vyměnit.. Neudělalo se nic, jen vysál interiér,trochu naleštil lak, prodáno za 52 000,-.. takže asi tak..
vyhlídka na věčnost - 05.04.2020 21:59:55
Autobazar? Ono to ještě existuje???
Daniel - 05.04.2020 21:47:57
Nechcete aby vaše dítě bralo návykové látky ? Kupte jim auto v AAA a zaručeně nebudou. ?
Jiří - 05.04.2020 21:47:04
Zlaté časy autobazarů jsou nenávratně pryč ale je jasný, že kdyby to nevynášelo tak nemáme v republice tolik autobazarů. S áčkama mám také jen samé špatné zkušenosti.
kral jeliman - 05.04.2020 21:35:59
ceske bazary neresim, kupoval jsem ve svycarsku fabku kombi 1.2 81kw rv2016 ve vybave svycarska socka/ cesky milionar jako tri- letou s najetyma 60 tkm za 130tkc vcetne cla a prihlaseni, po vsech servisech. A ted se jen smeji nejakym aaa a auto esa
laurin - 05.04.2020 21:24:12
POST PAID? zdrazeni ojetin? :-D tak ten byl dobrej. :-D prvni ma reakce byla nasranost a pak minutovy zachvat smichu. Takze asi tak, a vice se vyjadrovat je pro ty chytrejsi asi zbytecne.
Honza - 05.04.2020 21:04:03
Jasně, ceny půjdou nahoru, lidi nemyslej na nic jinýho, než že by si právě teď, kdy nesměj vytáhnout paty z baráku honem koupili auto. To je jen loby autobazarů, aby se někdo chytil a něco jim teď koupil.
JanJan - 05.04.2020 20:47:21
AAA už mělo dávno zkrachovat. Jsou to lháři a zloději. Po telefonu vám nabízí 100 tis. za výkup vozů. Na místě 10 tis. když nechcete prodat tak nadávky a výhrůžky. Kdo nevěří ať to zkusí. Jejich jednání je tak na žalobu.
kikot - 05.04.2020 19:55:41
Takové hov.dině nevěří snad ani autor této slátaniny
kikot - 05.04.2020 19:55:32
Takové hov.dině nevěří snad ani autor této slátaniny
kikot - 05.04.2020 19:55:23
Takové hov.dině nevěří snad ani autor této slátaniny
kikot - 05.04.2020 19:54:51
Takové hov.dině nevěří snad ani autor této slátaniny
Pavel - 05.04.2020 14:51:20
Už dávno nakupuji mimo ČR. Zdražit můžou ale nebude to mít efekt.
Petr - 05.04.2020 10:15:44
Nyní je čas,když jsou bazary zavřené tak tam nahnat ČOI,policii a celní zprávu a udělat důkladnou kontrolu prodávaných vraků.Většina dovozů z ciziny má stočený tachometr a většina aut na place má podvodně udělanou STK.Hlavně se zaměřit na auta z novou STK
Jouda - 05.04.2020 00:33:34
kez by ty zasrany zlodejsky zkurvenci AAA zkrachovali!!! nic jinyho si nezaslouzej a hlavne ty dva ***** z "oddeleni pece ozakazniky" (vskutku uzasna pece) co okradaj lidi o penize at dostanou vypoved a nikde je nezamestnaj
Viliam - 04.04.2020 13:34:54
Ty,co na bazary AAA a ESA nadávají,chápu.Ale ruku na srdce.Kdo jim zajistil ta dlouhá léta prosperity?Kdo tam jezdí prodávat auta hluboko pod cenu?Kdo tam následně ta auta navýšená o nechutnou marži jezdí kupovat? Hádám,že mimozemšťani to nebudou.
Viliam - 04.04.2020 13:27:56
AAA :"Aktuálně nabízíme automobily až o deset procent pod jejich výkupní ceny.."Tak a teď prosím tu o perníkové chaloupce.
Martin - 04.04.2020 09:57:12
Dobrý den, chci se zeptat z čeho čerpáte data o snížení cen v autobazarech? Protože co sleduji tak např. AAA auto od začátku března zvýšilo ceny kolem 10% a ještě uvádějí "minimální cena" podle mně je to na ČOI. Myslím se tomu říká klamání spotřebitele.
Qvadros - 04.04.2020 08:26:52
Za ty vaše zlodějiny by jste měli padnout na hubu všechny.Proč by stát měl pomáhat podvodníkům.Není důvod nahrabáno máte dost...
Honza - 03.04.2020 17:36:29
Zase brečí ti co mají nejvíc?
Petr Prokopec - 03.04.2020 17:30:00
Se můžu pochcat smíchy, jak se tady ******íci litují, že se nechali v Áčkách nebo Esách napálit-dobře vám tak vymaštěnci a příště opět naviděnou :D
Václav - 03.04.2020 16:18:39
Vážení přátelé jedno auto jsem koupil v AAA a druhé v Esa je to veliké zklamání auta jsou naleštěna a nalíčena jenom na prodej hlavně aby hodně vydělali a jak vás dostanou auto koupíte absolutní nezájem.Když jsem sháněl další auto takjsem zajel do němec
Václav - 03.04.2020 16:17:51
Vážení přátelé jedno auto jsem koupil v AAA a druhé v Esa je to veliké zklamání auta jsou naleštěna a nalíčena jenom na prodej hlavně aby hodně vydělali a jak vás dostanou auto koupíte absolutní nezájem.Když jsem sháněl další auto takjsem zajel do němec
Radomír - 03.04.2020 15:09:53
Ten pan Přikryl, to je panečku odborník, ten se dostat do vedení týhle republiky tak je to tady za týden zu grunt na buben. Ten je naprosto mimo mísu a jen se v součinnosti s AAA snaží napálit poslední hejly kteří se ještě nechají oškubat.
Michael - 03.04.2020 12:57:07
A hlavně rychle všichni kupujte Cebii, která za nic neručí a dá vám nepravdivé nebo zavádějící informace o auta, ale za čtyři kila za papír o ničem no nekup to. Hezká reklama kluci. Patří vám to!
Andrej - 03.04.2020 12:42:28
Jak to tu bylo zmíněno několikrát,v AUTO ESA jsou pěkný šméčka,kupovaly jsme tam auto asi do 1měsice jsem začal lítat do servisu ??
Alexandr - 03.04.2020 12:19:46
A to tím podvodníkům z áček přeju ať zaniknou, lháři
Karolína - 03.04.2020 11:12:51
Ve velkých aaautobazarech je aspon velký výběr a dá se usmlouvat dobrá cena ;-)
Ján Procházka - 03.04.2020 10:58:33
Když zkrachuje AAA banda zlodějů bude to jedině dobře !!!
Lubomir - 03.04.2020 10:33:28
Praktiky velkých bazarů: u dovozů v TP figurují jako 1.majitel a tím o historii vozu nevíte vúbec nic. Záruka velkých autobazarů? K smíchu. Jejich nákupčí objíždí ty menší, srazí cenu, stočí tacho, ztratí servisku,vystaví duplikát a se ziskem prodají.
Lubomir - 03.04.2020 10:14:36
Menší autobazary které prodávají prostřednictvím komisního prodeje jsou lepší volbou pro prodávajícího i kupujícího. Prodávající dostane adekvátní cenu za svůj vúz a kupující ví více o historii vozu který kupuje (pokud se vyhne podezřelým dovozům).
Tomáš - 03.04.2020 09:40:33
Jsem majitelem malého bazaru 25 let, není to zase tak jednoduchý chlebíček jak si někteří myslí. Důvěru budujete velmi pomalu a nezavděčite se všem. To co tento trh čeká se myslím odhaduje těžko. Tak si držme všichni palce nebude to jednoduché.
Milan - 03.04.2020 08:56:53
To je určitě placená inzerce , dělají z lidí imbecily kteří si neumějí spočítat 5+5
Jenda - 03.04.2020 08:22:32
Jasne ?? “Zahodíme desítky let snahy o kultivaci trhu s ojetými vozy. Na vše doplatí konečný spotřebitel. Na našich silnicích se budou opět objevovat nezpůsobilé vozy” ??
Luboš - 03.04.2020 08:08:33
By mě zajímalo jestli přijedou před dům i s nepojízdným "souborem náhradních dílú" - jak to dávají do smluv u aut do 100tKč.
Ota - 03.04.2020 07:50:43
Autobazary neprodávají pod cenou, to je výmysl, aby nalákali lidi na koupi auta. Prodávají pořád se ziskem a moc se to nezmění, protože mnoho bazarů, hlavně těch velkých má moc špatné jméno.
Roman - 03.04.2020 07:46:30
Obdivuji lidi,že se nechají tak oblbnout v autobazarech.Je to jeden šmejd vedle druhého.Jedenkrát oberou stát na daních,podruhé zákazníka se svými stočenými km.Stočí km po poslední kontrolu v servisní knížce,pak zajedou na stk-už si to konečně uvědomte!!!
venci - 03.04.2020 07:30:38
Áčka již propouští zaměstnance...a ceny navyšovali!Prej na minimu:)Hahaha.
Jakub - 03.04.2020 07:28:37
Kdo by teď kupoval auto :))
Kamil - 03.04.2020 07:25:08
Všichni tihle šmejdi AAA,ESA a podobní ať třeba skrachují. Hřeši na lidskou hloupost a důvěřivost. Jsou to hieny a nestydí se namluvit cokoliv aby prodali. Vrátit peníze nebo auto....nemožné!!! Nikdo z nich nedostane ani korunu.
Miroslav - 03.04.2020 07:03:03
Je to naprostá blbost.
Tomáš fraktik - 03.04.2020 07:00:58
Kultivovaný trh. HaHaHa. Více podvádět - to jako že začnou vydávat Škodovky za Porsche? ?‍♂️ Face-palm
PROKYX - 03.04.2020 04:49:56
To je pláče, to je pláče,za ta léta co jsi nahrabali by taky mohli chvíli vydržet jako mi všichni!
Luski - 03.04.2020 04:35:30
AAA jenom radost !!!!!
Roman - 03.04.2020 01:55:31
Jestli mají obraty 10ky milionů denně tak pokud nejsou blbý tak už si za ty dlouhé roky co si tady "vydělávájí" na chudých lidech něco nasporili. Teď už jim tam prachy necinkaji tak investují do reklamy a do lidí.
Pavel - 03.04.2020 01:00:15
Že ceny ojetin půjdou nahoru, tomu snad nikdo nevěří kolik už těch vraku všude je dnes se to prodává horko těžko.
Petr - 03.04.2020 00:54:25
Aaa a esa ať už konečně zkracují, nechápu normálního občana že tam může koupit auto, tady ty bazary nejvíce brečí že nemají na výplatu pro zaměstnance, na provoz provozoven, kdy lidi nejvíce okradaji musí mít neuvěřitelné sumy na účtě.
Josef - 03.04.2020 00:54:08
Jestli krachnou AAA a ESA jedině dobře, největší dobytkové a podvodníci na trhu s ojetinami
Roman - 02.04.2020 23:42:54
Všichni tu plivete na dva velké bazary. A stejně tam zase vlezete a předraženou herku koupíte. Jak by jinak mohli tolik let existovat. A moc se radujte, že budou obchodníci slevovat. Tím pádem budou výkupní ceny od chytráků jako jsou tady asi jaké??
Babiš - 02.04.2020 23:00:39
Všichni co brečíte že vám esa a aaa dali 30-40 a prodali za 70, tak jste ******* vy. Ještě dat do fóbie 130 za rekonstrukci to už je na střižení občanky, ono to musí být nějak oceněný když už musí ty bazaristi jednat s půl mozky , sorry jako
modrý krokodýl - 02.04.2020 22:27:08
souhlasím s tím, že AAA i ESA jsou zloději. Za Fabii komplet po rekonstrukci v hodnotě 130 000 mi nabídli 30 000. ESA slíbili 40 000 a když jsme jim to přivezli, dali 30 000. Pak to prodávali za 70 000. Jsou to svině,šmejdi a zloději. Ať klidně zkrachují
Jenda - 02.04.2020 21:40:38
Opravdu si ten pisálek myslí že bude někdo po viru okamžitě chtít nakupovat auta a to ještě dražší než doposud?Tak to bude asi to poslední co bude lidi zajímat.
Karel - 02.04.2020 21:29:48
kvalitni logika nebudu mit co zrat a pujdu koupit ojetinu do AAA nebo ESA kolik dostal autor za PR clanek
Václav - 02.04.2020 21:21:09
AAA auto nikdy více. Lháři první kategorie.Etika a poctivost nulová.Takovýmto otevřít provoz naposledy, nejlépe nikdy. To budu radši jezdit na koloběžce.
Eduard - 02.04.2020 20:55:35
AAA ,AUTO ESA ( kooperujíce s AAA) a jejich pisálkové do různých rubrik si myslí, že lidi jsou blbí a že jim vždy skočí na ten jejich pohozený špek.
Jaroslav - 02.04.2020 20:55:00
Je to smutné,ale například v Itálii zůstanou tisíce aut po zesnulých,opět přijde doba kdy se tahle auta z jihu začnou dovážet za velmi hezké ceny a odborníci si myslí,že budou ty stávající neprodejné předražené vozy ještě zdražovat?Někdo se asi zasnil..
K.Topol - 02.04.2020 20:35:03
Polní autobazary konečně potáhnou k čertu a před jinými aaautobazary se budou stát fronty jako před Mototechnou vr.89 na Favority ;-p
Kolchoznik - 02.04.2020 20:31:57
Koukal jsem na ty jejich ceny a nepřipadá mi to levnější, spíš drazší než loni v srpnu...
Michal - 02.04.2020 20:29:32
V bazerech jsou auta předražený,prodal jsem za 50 tis a nabízeli za 90 tis,zlodeji
Vencl - 02.04.2020 20:22:30
Jo, odborníci očekávají zdražení ojetin ? Kdo to jako bude v téhle době vůbec kupovat ? Nikdo neví co bude za týden a lidi budou houfně nakupovat auta ? Krom toho, už vidím jak teď autobazary jsou nucené prodávat auta pod cenou....to je fór tohoto týdn
Miloslav - 02.04.2020 20:14:24
At jim ty vraky tam shnijou,jejich byznys,nepustim ani korunu,budu sedet na penezich.nekoupim nic.
Tom - 02.04.2020 19:54:38
zastávám přesně opačný názor. Pravdou je, že mnoho firem i soukromníků si rozmyslí nákup nového auta. Po pár týdnech to pochopí i výrobci-prodejci a ceny nových aut půjdou směrem dolů. Musí, jinak se výrobci nevzpamatují z téhle rány.
Milan - 02.04.2020 19:35:30
Dobře jím tak. Prodávají předražené auta. AAA nejhorší firma na českém trhu
Pepek - 02.04.2020 19:34:15
Jasně že je to reklama. A hlavně podle příspěvků je vidět jak všichni ,, milují ´´ AAA a ESA a další Bazary. Kéž by ty zasrané Bazary skončily. Jsou stejní jako ti Turci a Arabi v německu v bazarech. Šmejdi tam i tady. Ceny aut už teď padají a spadnou na
Peter - 02.04.2020 19:20:09
Nepatřím k těm, kteří přeji jiným, aby zkrachovali, nebo aby jejich zaměstnanci ztratili práci. Patřím ale k těm, kteří jsou přesvědčeni, že prodejci ojetin budou muset výrazně snížit ceny, aby auto vůbec prodali.
Jakub - 02.04.2020 19:04:11
Česká bazarnicka šmelina brečí..... kéž byste chtěli zkrachovat šmejdi. Být státem tak bych vám nedal ani korunu. Jen si na náklady vydělejte a pokud nebudete mít peníze zkrachuje nikdo vás a vaše zaměstnance litovat nebude......
Jiri - 02.04.2020 18:55:37
V aaa jsem nabizel seat leon tdi rv.2008 a oni mi nabidli 30tis.kc.samozrejme jsem nastvany odjel pryc.pokud ale nyni prodavaji auta o 10%pod vykupni cenou,tak bych tam okamzite jel nejake auto koupit,protoze leona za 27tis.kc nikde nesezenete.je to lez!
Petr - 02.04.2020 18:50:05
Ojetina z autobazaru je cesta do pekel. Mnoho známých nedalo na mou radu a byli rádi,že ojetina z bazaru zvládla cesta domů. Pak už jen servis a servis.Já nakupuji pouze ze soukromých nabídek na internetu.Podmínka je aby prodávající byl do 60 km ode mě.
Milda - 02.04.2020 18:49:09
Ještě jsem od nich levnější auto neviděl. Celé to je vylhané. jen blázen by si koupil ojetinu, kterou neviděl
Alex - 02.04.2020 18:22:06
Auto za které dneska někdo chce např.200 tis.za pár měsíců koupíte za 120 tis.protože lidem dojdou peníze a začnou dělat zoufalé věci.
Alex - 02.04.2020 18:17:14
Auta nahoru s cenou vůbec nepůjdou, protože lidi budou řešit úplně jiné věci např: nezaměstnanost, zaplacení půjček + veškerých poplatků,nájmů,atd. a po tom všem budou rádi že jim vůbec zbybe na jídlo.
Jarda Pech - 02.04.2020 18:14:56
10% pod výkupní cenou MUHEHE
PICHAV - 02.04.2020 18:12:43
KDYZ UZ CHCETE PATRIT MEZI KLASICKY CECHY !!!! KTERYM STACI OJETA SKODA !!!! A SOUSEDEM OJETA STARA !!!!! MUSLIM ZE !!!!! AAA JSOU FER ESA PRO VAS !!!! DOPORUCOVAL JE V REKLAME I VYDRA !!!! TEN HEREC !!!! A TEN KONUM A HERKAM ROZUMI !!!! TOJO TA
Robin - 02.04.2020 17:36:05
Tak autor článku může vyřídit pozdravy rozumných čtenářů tomu rádoby odborníkovi z asociace prodejců vozidel, ale jeho naivní představy mají k reálnému vývoji ekonomické situace, a v tom ohledu i potřeby běžných spotřebitelů, HODNĚ DALEKO :D :D :D
Karel - 02.04.2020 17:18:18
nevím co měli dotčení pánové z matematiky, ale prodávat auta 10% pod výkupní cenou považuji za čistou lež. Prodal jsem několik aut přes Auto ESA a také přes AAA. A rozdíl ve výkupní a prodejní ceně nikdy nebyl menší než 30%.
Jiří - 02.04.2020 17:16:36
Neměl by být ten článek spíše označen jako placená inzerce? Lidi budou mít po pár měsících hlouběji do kapsy a tak se nedá moc očekávat, že by ceny ojetin po ukončení blokace autobazarů stouply. Budou rádi za každý prodaný kus. Takže jen čeří vodu.
Tomáš - 02.04.2020 17:07:39
Účastil jsem se nákupu ojetin jak v AAA Auto, tak Auto ESA a upřímě líto mi jich není ani omylem, jejich praktiky jak cíleně nákup prodlužují aby se člověk vyčerpal a podepsal cokoli, dělají se zájemců blbečky, jen ať si šmejdi sáhnou na dno sil...
Pavel - 02.04.2020 17:00:51
Tak jim dejte místo výplaty auta
Luboš - 02.04.2020 16:24:29
AAA a ESA jsou pěkný šmejdi! Dobře Vám tak!
Reklama
Autosalon TV