Reklama

Diskuze: V autobazaru nabízejí zcela nová auta. Zjišťovali jsme, zda se jejich nákup vyplatí

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

Lukáš - 30.09.2021 11:44:34
Podívejte se na pneumatiky.cz , kde můžete koupit kvalitní pneumatiky. Každá pneumatika má své označení spotřeby paliva, přilnavosti za mokra a také hlučnosti. Dále můžete sledovat rychlostí index.
Luděk - 27.09.2021 22:55:26
Potřeboval bych rozměr 195/65 R15, je to na octávii. Zajímá mě hlavně, podle čeho vybírat kvalitní pneumatiky. Nebo tedy jak to člověk má poznat?
Reklama
Lukáš - 27.09.2021 00:30:00
Jak velké ty pneumatiky hledáte? Nebo alespoň na jaké auto je hledáte?
Luděk - 25.09.2021 03:21:41
Ahoj, koupil jsem ojeté auto, které vypadá velmi dobře. Jedinou jeho vadou na kráse jsou ojeté pneumatiky. Dokážete mi prosím doporučit někdo dobré pneumatiky na zimu?
Martin - 15.08.2021 09:13:32
Tak to jste koupil v podstatě nové auto ne? Kde se vám ho podařilo sehnat a jak to vycházelo cenově?
Kubíček - 09.08.2021 23:33:31
Mohou to být auta z leasingů nebo také předváděcí auta. Ale najdete i lidi, nebo firmy ,kteří to takto mění. Já třeba koupil škodu superb s nájezdem 28 tis km. V podstatě zajeté auto, a to jsem ho koupil od autorizovaného prodejce škoda plus
Reklama
Martin - 04.08.2021 22:54:38
Vždy jsem přemýšlel, proč jsou třeba v bazarech roční auta s nájezdem třeba 40 tis km?
Šafránek - 06.05.2021 12:20:53
No jejej aby se nevyplatil, když odpadnou marže za převoz nového auta z fabriky do autosalonu, peníze pro dealera a podobně. Ojetina bude vždycky výhodnější.
Höller - 07.04.2021 16:56:28
Try and Buy je hodně dobrá služba a je velkým motivem pro koupi v obchodech, kde ji mají zavedenou.
BI15LI56NA - 04.04.2021 11:55:02
....KDYŽ VIDÍTE TY CENY NOVÝCH AUT, ZDÁ SE VÁM, ŽE TO SE KOUPIT VYPLATÍ??
Reklama
Miloš - 03.04.2021 10:40:02
Vyplatí se určitě víc než koupě v autosalonu, už jen proto, že je to auto zajeté = logicky musí mít nižší hodnotu.
Urban - 01.04.2021 16:38:40
Již dnes je auto majetkem, který jako jediný nám umožňuje svobodný pohyb. Proto aut v rodinách bude dle mého rozhodně přibývat.
Macek Jan - 12.03.2021 15:04:56
Přesně takhle jsem přišel k novému kodiaqu. Pořizoval v autobazaru předváděcí model a rozdíl v ceně mezi tímhle a novým byl propastný, takže jsem nad míru spokojenej.
Jiří Kasal - 11.03.2021 12:06:38
Je hodně fajn, že se to dá zakoupit online a že se to dá vyzkoušet předem, i před uzavřením kupní smlouvy. Auto je rozbitná věc a když se koupí, tak člověk ani pořádně neví, jestli to auto je nebo není v pořádku, dokud se na něj někdo nekoukne.
Švagerka - 10.03.2021 17:32:11
Čím dřív člověk něco koupí, tím neprohloupí, protože ceny všeho i kvůli koronakrizi půjdou stoprocentně nahoru :(
Jindříškovi - 09.03.2021 14:22:45
Jsou pochopitelně ojetá, nemají nulový nájezd. Ale třeba jen v řádu desítek nebo stovek kilometrů
Jindříšek - 08.03.2021 15:07:08
Nová auta v autobazaru? Tak jsou nová nebo ne??
Veselý - 05.03.2021 17:33:23
Taky jsem to tak udělal, že jsem si vyhlídnul auto z předváděcího salonu a kupoval jsem ho s nájezdem několik stovek kilometrů. Za mě veliká spokojenost.
jindra - 04.03.2021 19:13:29
Mně to nepřijde jako něco extra nového, to by spíš měl být standard, moct si auto pořádně projet a vyzkoušet a teprve pak uzavřít kupní smlouvu....
Jelínek - 03.03.2021 12:57:58
Když si člověk jde pořídit úplně nové auto, většinou, aby se dopočítal a vešel do rozpočtu, a šetří na výbavě, přitom ale u ojetého si může vybrat hodně dobrou dražší výbavu
RadekMoulis - 10.02.2021 13:51:59
Konečně dobrý nápad, sjednotit to na jedno místo...
Iveta Macková - 09.02.2021 10:11:21
Partner právě přesně takhle přišel k novému kodiaqu. Pořizoval v autobazaru předváděcí model a rozdíl mezi tímhle a novým byl propastný!
Kadleček - 05.02.2021 09:25:29
Nová auta, která přece jen nejsou úplně nová, ale cena bude, doufám, výrazně nižší.
Ondřej - 04.02.2021 15:53:18
Tohlecto má hlavně tu výhodu že je na jednom místě kompletní výběr oproti nákupu u dealera, kde mají jenom jednu značku a nazdar
Josef - 03.02.2021 12:23:53
Za mě auto jako auto. Vybírám podle peněz.
Tiguan - 02.02.2021 14:06:36
Dneska je tak velkej výběr novejch i ojetejch aut, že kolikrát se ani nepozná rozdíl mezi ojetým a úplně novým, protože ty ojeté se prodávají s minimálním nájezdem tak že si je pak může dovolit i někdo kdo by na úplně nové auto nenašetřil nikdy
Klára - 01.02.2021 14:26:23
Hlavně mít na nové auto peníze, to už by bylo jedno, odkud bych ho měla
Vrňák - 14.01.2021 11:22:20
Náhodou tohle je hodně dobrý, že se přijde k autu, který už rovnou někde stojí a dá se obhlídnout a vyzkoušet a ne si něco objednávat přes internet a čekat 6 týdnů, než to vyrobí. A samozřejmě o penězích vůbec nemluvím.
Jan - 13.01.2021 13:48:30
Mně by zase spíš zajímalo, kdo si pořád může kupovat jenom úplně nová auta z výrobních linek....
Dráb - 08.01.2021 12:33:56
Jako nejdůležitější parametr shledávám dostatek nebo nedostatek finančních prostředků, teprve poté přichází na řadu volba, z jakého zdroje auto koupit.
vašík - 06.01.2021 14:38:58
dle mého se vyplatí nákup ojetiny před nákupem nového auta z automobilky
Schops Pavel - 05.01.2021 11:17:49
Pokrok nelze zastavit a ani ve službách. Ve službách je síla a tam je hodně vidět proklientský přístup a veškeré možnosti komfortu, které odvětví specializované na prodej zákazníkovi nabízí
Myšák - 04.01.2021 12:36:05
Teď všude ukazují povánoční výprodeje, takže lze očekávat, že nějaká skvělá novoroční nabídka bude lákat právě i do autobazarů
Janáč - 10.12.2020 18:37:49
Tak jako vždycky i při nákupu auta záleží na konkrétní nabídce a peněžní síle kupujícího...
Věra - 08.12.2020 18:53:04
Jsou tu velmi dobré články
Romano - 27.11.2020 14:55:27
Tenhle článek je na jednu stranu zajímavý, na druhou stranu popisuje pouze známá fakta: v roce 2020 si nemusíme auto s tovární zárukou a nájezdem třeba 10 kilometrů kupovat u dealera jako předváděcí, ale můžeme přímo do autobazaru typu Mototechna atd.
Hauser - 26.11.2020 14:55:41
Tohle už ví každej, známá věc....
JASON - 24.11.2020 12:06:03
o tom jsem už slyšel, že to tak dělá například mototechna, že mají naskladněná zejména předváděcí auta, takže o těch lze říct, že jsou nová, ale přitom jejich cena bude nižší než v autosalonu
tom - 11.11.2020 16:11:59
ale zase nákupem v autobazaru se ušetří podstatná částka, kterou by stálo nové auto u dealera
Kratina - 09.11.2020 17:12:16
Co se v dnešní době rozhodně vyplatí je PRODEJ, prodávat cokoliv je teď nejvyšší čas. Zejména byty, ale i automobily. Nákup se vyplatí leda tak auta ojetého v autobazaru, ale v lepším autobazaru. V nějakém malém místním to je spíš o obrání peněz....
Jana - 05.11.2020 21:10:19
Tak v dnešní době už je možný hlavně úplně všechno, nové auto si pronajmout, půjčit, nebo koupit a vrátit, takže to už je dnes standard
Erben Jan - 16.10.2020 14:27:44
Tuhle v reklamě na youtube, že to lze pronajmout snad jen za 30 korun na den, to je za cenu kafe. To je za hubičku
marco - 17.09.2020 09:05:06
tohle už tu mělo být dávno, možnost vyzkoušet před nákupem
Cebák - 08.09.2020 12:37:35
Takže auto, než si ho koupím, si můžu v autobazaru pronajmout a teprve po nějaké době a po pořádném otestování můžu přistoupit ke kupní smlouvě?? No to je super pokrok. Co ty lidi nenapadne. Jen tak dál, super!!
Vítězslav B. - 04.09.2020 13:49:19
Za můj docela dlouhý život se mi nestalo, že bych u dealera vyjednal nějakou slevu nebo bonus navíc, třeba v podobě zimních pneu a podobně. V autobazaru je to většinou jako na trhu - dohadujete se tak dlouho, až jste spokojení
Laufer - 25.08.2020 08:00:54
A co Mototechna? Ta se na zánovní auta přímo specializuje
to Kateřina: - 14.08.2020 11:52:13
Souhlasím s Vámi, paní Kateřino. Primární trh je zbytečně drahý. Přitom trh sekundární (ojetá auta včetně těch zánovních) vytváří lepší konkurenční příležitosti a stahuje ceny níž. JK65
Kateřina - 13.08.2020 12:23:08
Dnes už bych zvažovala jen nákup předváděcího vozu. Krásné, nové a levnější.
Ivo - 12.08.2020 11:17:13
Co se určitě nevyplatí je nákup auta, které zrovna sjelo z výrobní linky. Cena takového auta je přemrštěná a jeho hodnota sjezdem z linky okamžitě klesá o spoustu procent. Co by se vyplatit mělo je proto nákup auta v autobazaru, tzn. auta zánovního
Janák - 06.08.2020 14:31:23
Dobré je určitě sledovat průběžně nabídku na netu, je to rozhodně rozumnější, než chodit se dívat na místo. Navíc umí na pobočku ve Vašem městě dostat auto odjinud, takže to je paráda
Helča - 20.07.2020 07:58:47
Je dobré vědět, že možnosti jak pořídit nové auto i jinde než v autosalonu, jsou.
Tonda - 13.07.2020 07:50:05
Já jsem příznivcem toho, když se všechno kolem domluví na jednom místě. Od financování úvěrem, přes pojištění, zabezpečení před krádeží a podobně. Takhle komplexně to je výhodnější, než chodit po pojišťovnách a řešit si to kus po kousku sám.
IVAN - 22.06.2020 07:48:51
NA AUTOSALONU JSOU HEZKÉ ČLÁNKY, DÍKY
Luděk - 16.06.2020 15:49:22
Tomu už se snad ani nikdo nemůže divit, že autobazary nabízejí nová auta k prodeji nebo k ****ájmu. Jdou s dobou a je dobře, že fixují pozitivní trendy a postupy.
František Vlk - 09.06.2020 13:15:15
Tady na Autosalonu jsou moc hezké články a i se člověk dozví spoustu zajímavostí.
Tereza - 02.06.2020 13:53:55
Zánovní vozy nabízí jak áčka, tak mototechna
Dotaz - 25.05.2020 13:32:08
AAA to dělají taky? Myslel jsem, že zánovní vozy prodává Mototechna....
Jarka - 19.05.2020 09:16:45
K tovární záruce: Ze zákona je jasně dáno, že je prodávající povinen poskytnout záruku na nový výrobek po dobu dvou let. Některé automobilky jdou však za své zákonné povinnosti a poskytují záruku až na několik let. A proto i na zánovní/ojeté vozy.
Maďar - 12.05.2020 12:42:51
Mě na tom už dnes nic nepřekvapuje že jsou i autobazary specializovaný na konkrétní typy nebo i značky
08076Fil - 07.05.2020 15:16:39
Překvapilo mě, že se dají v bazaru pořídit zcela nová auta, ale je to tak, např. Mototechna se na to specializuje
agent007 - 06.05.2020 10:27:35
Kdo dává povinnou záruku legálního původu vozu, aniž by ho k tomu nutil zákon, tak to je prodejce jak má být
Šofér - 28.04.2020 14:16:56
Auta jedou, dobrá auta dojedou dál ;)
pesimista - 23.04.2020 11:03:53
Tak teď, až opadne koronavirus, tak pak teprv uvidíme, co se vyplatí koupit a na co zase nebudeme mít.
Valkýra - 03.03.2020 14:05:25
Mně u nich přijde dobrá hlavně ta 0% akontace https://www.aaaauto.cz/financovani/ a že je člověk hned majitelem auta, nikoliv jako bylo zvykem, že splácí, splácí něco, co neni jeho
Borovec - 02.03.2020 16:54:09
Tovární záruky to mít musí ze zákona, že jo?
Bažantová - 28.02.2020 15:08:24
Bodejť by se nákup nového auta v autobazaru nevyplatil, viz článek...
Petrpan - 27.02.2020 10:30:02
a dobre je i zajisteni lepsiho financovani a pojisteni, to dela na miste mototechna i aaaauto. Dealer resi jine skutecnosti, jak auto doladi, jak dovez. Bazar ta auta uz ma, takze ma volne ruce pro reseni dodatecnych sluzeb
Jitulka - 26.02.2020 10:53:26
Nákup novýho auta v autobazaru se určitě vyplatí - byli jsme o víkendu s přítelem v Mototechně a cena byla o 150 tisíc nižší než přímo u značkového prodejce. Přitom bychom ještě museli čekat, než ho vyrobí a dovezou, takhle už ho máme doma a spokojenost.
Valášek - 21.02.2020 13:58:09
Tovární záruka je dnes samozřejmost a s možností rovnou na místě vyřídit pojištění (např. carlife) se už automaticky počítá. Ke službám od áček nemám výhrad
….hezky clanek…. - 20.02.2020 17:23:06
….hezky clanek….
Milan8Kolarik - 18.02.2020 12:29:20
Za mě určitě mototechna - auta tam jsou de facto úplně nová, navíc s veškerým servisem a zárukami
David - 08.02.2020 16:01:17
Ono je dobré si trochu ty autobazary objezdit, a zjisti kde co a za kolik nabítí, stejně pak skoro všichni koupí z AAA auto, protože tam mají rozumné ceny, které nejsou nijak přestřelené.
Vašek - 07.02.2020 11:27:50
Kupoval jsem ve svém životě již 4 ojeté auto, ale poprvé z aaa auto, kde jsem byl opravdu překvapený, že jsem k autu dostal záruku na skryté vady, úvěr jsem vyřídil přímo v autobazaru, a ani o přepis jsem se starat nemusel, protože vše vyřídí.
Hudec Michal - 06.02.2020 10:53:07
Já jsem třeba kupoval v AAA autobazaru jen dva roky staré auto s nájezdem jenom 59 tisíc kilometrů, a pokud to berete jako rodinné auto, tak to máte klidně auto na 15 let.
Karel - 05.02.2020 15:35:45
Doma máme škodu superb, kterou jsem koupil v AAA auto. hodně jsem tehdy přemýšlel, že bych si auto nechal dotáhnout z Německa, ale pak jsem si to nechal napočítat, a ono už se to v dnešní době moc nevyplatí.
milan - 22.01.2020 17:04:53
pane lnenicko je to tak, na trhu už je 70 let https://www.autoweb.cz/mototechna-zvysila-prodeje-temer-tretinu-letos-slavi-sedmdesatku/
Dravec_jan - 17.01.2020 15:54:39
Zdravému rozumu to neodporuje: kdo chce koupit auto, tomu je podle mě jedno, jestli koupí v autosalónu nebo v autobazaru. Je spokojený, když se mu auto líbí, má na něj finance. Jako s oblečením, taky jste happy, když šaty padnou :))
Hlavsová - 16.01.2020 16:23:58
A neodporuje to ničemu?
Lněnička - 15.01.2020 16:48:50
Pro nová auta se jezdilo do Mototechny ještě za komančů. Buď tam anebo do tuzexu.
Bečvář - 03.01.2020 16:52:11
to Radnický: Dneska si můžete koupit, co jen libo. A pokud auto, doporučuju prověřený bazar, konkrétně mototechnu nebo aaaauto.cz
Radnický - 02.01.2020 13:04:32
Dneska není nic problém. Jsme v roce 2020, můžeme všechno. Koupit ojeté auto, nové auto, půjčí nám i v autobazaru, takže co se koupě auta týče, máme se libovsky dobře!
Hičkok - 20.12.2019 13:29:31
Docela zajímavé info, že se dají koupit nová auta v autobazaru
Husa - 19.12.2019 12:36:18
Podle mě jsou třiáčka nastejno s mototechnou. Mají bohaté slevy a nejlepší záruky. Jinam jít je vo hu..bu
Cimbumbin - 22.11.2019 12:12:20
AAA Auto je náš největší autobazar, dle mého tedy musí být i nejlepší
Janský - 18.11.2019 12:39:10
To už ale neni žádná novinka že dávaj lepší ceny, než u dealera, že platí stále tovární záruka a že je auto k dispozici okamžitě ihned. V každém případě to kvituju, takovej servis.
Jozef - 13.11.2019 11:29:03
O tom počujem prvýkrát, ďakujem za poučenie
Chrabrý rytíř spravedlnosti - 12.11.2019 13:17:20
Vážený králi Jelimane. Autobazar sice prodává auta, ale inovace je nyní v tom, že AAA auto a Mototechna nabízí k prodeji zcela nová auta s cenou i podmínkami lepšími, než jaké dostanete u dealera.
Jeliman - 07.11.2019 16:32:40
Nic novyho pod sluncem, autobazar prodava auta
Nademlýnský - 05.11.2019 15:13:30
Dneska už se dá v autobazaru pořídit velmi slušné auto za velmi slušné peníze. Zkuste AAAauto nebo Mototechna, zrovna tihle prodávají i zánovní za lepší ceny než dealer. Teď navíc budou slevy, prodloužené záruky (už mají) a pojištění auta taky jako bonus.
Ivana P. - 04.11.2019 16:42:08
Ještě tak mít na auto peníze
Přispivatel - 23.10.2019 16:16:07
Autobazar je obchod s auty. Nechápu, že se někdo diví tomu, že v autobazaru nabízejí i zcela nová auta
Klabouch - 22.10.2019 11:05:18
Povedal by som, že to vyzerá veľmi dobre! Ide o to porovnať prijatú ponuku od bazáru s ponukou od dealerov a potom sa rozhodnúť ktorá je lepšia. V tom bazáre bude asi výhoda že auto bude k dispozícii v okamihu
Věruška - 14.10.2019 14:23:03
Vybíráme nové auto do rodiny a koukali jsme vlastně jenom dosud po předváděcích vozech. Nevěděla jsem o tom, že se dají koupit se zvýhodněním v bazaru i nová auta. Díky za tip, hned posílám odkaz manželovi ;)!
Růžička - 11.10.2019 13:28:52
Pan Musketer má asi peněz na rozhazování, že mu Volvo přijde jako špatný auto?! Náhodou já kvituju příležitost podívat se v bazoši i na nový auta nejenom na ojetiny, když už tam člověk je. Udělá si názor a má širší nabídku na výběr
Růžička - 11.10.2019 13:24:27
Ježiši ty komentáře nejdou psát ke konkrétním příspěvkům?! Co to je za diskuzi jako tady na tom webu?!
Fajnšmekr - 09.10.2019 12:51:40
Určitě se dá nová scala takhle pořídit. Zrovna na to koukám koukám: aaaauto.cz/skoda/scala/2019.html
Polák - 08.10.2019 16:49:24
a aby to tu nějak vypadalo. Diskuze má být konstruktivní, tady není na čem stavět. Článek je napsanej dobře, jasně říká, že je možné pořídit i nové auto nejen u dealera ale i v autobazaru. Což je dobře, to je střet nabídky s poptávkou. Tržní ekonomika.
Polák - 08.10.2019 16:47:18
a ani text nejde vepsat bůhví jak velký, max. tři řádky. To není moc user friendly, aby si člověk po sobě mazal příspěvek a upravoval ho tak, aby se mu vešel do okénka. Rovněž by to chtělo moci reagovat na konkrétní příspěvky, aby to mělo jasnou strukturu
Polák - 08.10.2019 16:45:38
Nejde reagovat přímo ke konkrétním příspěvkům. Reaguju na nejstarší příspěvek - proč odsuzujete nové majitele nových vozů? Jsou to drahá auta a nemůže si je dovolit každej. A nemyslím si hlavně, že v bazaru jsou auta horší než u dealerů. Odkud máte vy??
Kudrnová - 07.10.2019 14:00:21
Třeba i nová scala se dá takhle pořídit?
Kája - 03.10.2019 13:19:57
To ale nezní vůbec špatně. Přinese to lepší nabídku na trh a větší výběr aut na jednom místě. Za mě dobrá zpráva.
J.Kučera - 26.09.2019 09:34:00
Jenom Češi udělali z bazaru obchod použitým zbožím. Původní význam perského slova bázár znamená trh, tržiště. Takže je dobře, že se áčka snaží zrušit ten mýtus, že v bazaru je k mání jenom použité zboží. Držím jim palce!
Martin Knotek - 25.09.2019 09:08:09
Přesně takhle jsem přišel ke svýmu miláčkovi teď - Karoq 1.5 TSI. Najeto 8 km, tovární pětiletá záruka a před koupí jsem si ho ještě pronajal, takže jsem měl měsíc na testování. Po první jízdě ale bylo jasný, že je moje prostě =))
Jandera - 23.09.2019 13:19:21
Větší výběr a zajímavější nabídka, proč ne. Taky tam budou tovární záruky, takže bude jedno, jestli k dealerovi nebo do bazaru. Vyhraje to, co bude blíž, respektivě kde bude bohatší nabídka (víc výhod na jednom místě)
Carlos - 18.09.2019 10:21:34
A proč by v autobazarech nemohli nabízet zcela nová auta? Obchod s auty to je, jenom u nás má špatnou nálepku že ojeté auto je špatné auto. A to neni pravda.
Hraboš - 16.09.2019 08:41:23
Pronajmout si něco napřed před koupí je určitě rozumnej způsob jak si vyzkoušet např. tak drahou věc jako je nový auto
Radek - 13.09.2019 08:49:43
=> a zase nic: slovo ale dohromady: od byt
Radek - 13.09.2019 08:48:53
=> nechápu proč to nenapsalo slovo *********
Radek - 13.09.2019 08:48:03
Mnooo, řekl bych že tam, kde je *****, tam to bude levnější. U dealerů nevím, to vypadá, vždycky když jedu kolem nějakýho takovýho autosalonu, že ty nablejskaný kliky dlouho nikdo nezmáčknul. Takže radši dobrýho obchodníka s rychlým obratem...
Filip Rad. - 12.09.2019 09:24:28
Několik desítek nebo stovek najetých kilometrů není ojeté auto. Já říkám že to je tzv. auto vyzkoušené a byl bych rozhodně pro koupi takového vozu. Momentálně mám auto provozuschopné, takže tohle téma není aktuální, ale až bude půjdu do takového "nového".
M.M. - 11.09.2019 07:52:30
Konečne mal niekto dobrý nápad koncentrovať väčšiu ponuku na jedno miesto!
Mirečka - 10.09.2019 15:29:10
O prázdninách jsme se zajímali o nový fiat tipo, zaujal cenou, ale vevnitř nám to přišlo stísněné, takže zatím jsme ve fázi hledání...
Karel - 09.09.2019 10:26:46
Ano, try & buy aneb auto bez rizika u áček funguje, ale není to žádná novinka, mají to podle mě minimálně už rok
Jiřina - 06.09.2019 09:49:35
Jo, je to běžná věc v aaa a funguje to - auto se u nich dá na měsíc pronajmout a teprve pak se uzavírá kupka. Měl to takhle bratranec takže proto to vím.
Tygr - 05.09.2019 11:37:11
O ****ájmu před koupením jsem zatím neslyšel, ale jestli to je pravda a už to funguje, tak to je hodně dobrej nápad!
Lukáš Veselý - 03.09.2019 11:28:52
Větší výběr + záruky + možnost si auto napřed pronajmout = solidní množství výhod pro koupi od áček. Platilo to před lety, kdy jsem tam koupil první oktávku, platí to i letos a je dobře, že je aspoň na něco u nás v Kocourkově spoleh!
Karabáč - 02.09.2019 17:50:17
Jj, jmenuje se to Try & Buy a člověk si díky tomu může auto pronajmout až na měsíc. Dle mého dobrá možnost vůz před nákupem vyzkoušet.
Jiťule - 02.09.2019 12:24:16
V aaa auto funguje auto na zkoušku?
Jan85 - 30.08.2019 08:07:50
Dobra zprava! Bude vetsi nabidka na jednom miste!
Fandýnus - 29.08.2019 22:07:58
Tohle mělo fungovat už dřív, prostě nejdříve si vše vyzkoušet a pak to koupit. Aspoň víte, že nekoupíte zajíce v pytli, že?
Brousil - 29.08.2019 18:53:05
Velmi pozitivně vnímám novou službu nejdřív si auto na 4 týdny pronajmout a otestovat a rozhodnout se pro koupi. To mi přijde hodně dobré. Na podobném principu jsem nedávno vyzkoušel try&buy u Samsungu, tam to bylo na 5 dní a vratnou kauci. Takže jo, ok.
Romana V. - 29.08.2019 07:45:38
Tak jako v sekáčích taky nabízí i nové oblečení s cedulkama. Tak proč by bazary nemohly prodávat nový auta? :-)
Tonda Šváb - 28.08.2019 19:46:16
Nevidím v tom problém, pokud poskytují stejnou tovární záruku stejně jako dealer
Bílek - 28.08.2019 16:10:58
Co vím tak u dealera se často musí čekat, než je auto k dodání. To čekání by tady mělo samozřejmě odpadnout, protože takové vozy budou skladem na pobočkách. A tím pádem by měl jít vybrat i servis podle místa bydliště.
Linda - 28.08.2019 14:36:00
Jako u všeho i tady vždycky záleží na konkrétní nabídce a finančních možnostech kupujícího. A když se to potká, proč ne.
Ondrej - 28.08.2019 13:14:23
Jednu znacnou vyhodu to ma a to ze maji vicero znacek vozu k dispozici oproti dealerovi jedne znacky
Petr - 27.08.2019 18:18:15
již sem s touto nabídkou setkal.A chtěl bych vás ještě upozornit proč se taková koupě i v případě eventuelně nižší ceny nevyplatí.Jde také například o záruku.Napřiklad konkrétně VW užitkových je o dva roky kratší když jde o dovoz byť nového vozu.
Radim - 27.08.2019 12:40:47
Souhlasím se Standou! Je to tak!
Radim - 27.08.2019 12:38:21
bratr do takového auta šel, to auto byla funglovka, má tovární záruku na km a servis si zvolil kde mu to vyhovuje, odjel hned a měl měsíc na vrácení auta, mít prachy udělám to taky tak
Pavel - 26.08.2019 12:40:32
Na svět je víc jak miliarda aut, tak pár jich je s malým nájezdem, protože majitel zemřel, šel do vězení nebo neměl peníze, co s tím, pro těch pár kousků?
Pavel - 25.08.2019 20:17:27
Nejlepší na tom je ale to, že se stejně najdou blbci kteří si to koupí :)
Honza - 24.08.2019 20:34:54
..a koupil auto, které ještě pořád jezdí a má v pohodě už více jak 300 000 km a 16 let od koupě..mám už jiný, ale o něm vím a do AAA nikdy..i jinde mi vykoupili moje staré slušněji, než v AAA
Honza - 24.08.2019 20:31:31
Auto z AAA ani náhodou, i kdybych měl chodit pěšky. Můj názor ze zkušenosti a ne ze šeptandy. Jednou mě podrazili a tak pro mě tato firma neexistuje. Vlastně bych jim měl poděkovat, přestože mi to nejde přes prsty..Díky za to, že jsem utekl tenkrát jinam.
Sam - glosátor - 24.08.2019 17:19:46
Jindřich Topol manažer výkupu AAA a manžel paní ředitelky Topolové by Vám to vysvětlil.
Kaja - 24.08.2019 16:58:40
Aáá, pan Muskater je odborník. Co je špatného na vozech Volvo, Hyundai a pod.? Asi jen pohled škarohlída.To jste se měl vyjadřovat o prodeji nových aut v bazarech, ale to je rýpalů zcela normální.Já si myslím že s můžou prodávat co chtějí. Tak nekupujte
pavel - 24.08.2019 12:53:22
AA jsou největší podvodníci při prodeji aut. Mnoho lidí s nimi má neuvěřitelné problémy. Reklamace ? O tom si nechte zdát. To co kupujete a to co vám k tomu říkají jsou dvě strany jedné mince. Existuje u nás mnoho solidnějších a levnějších autobazarů .
Honza - 24.08.2019 11:58:26
Ačka mají úspěšný model postavený částečně i na lidské hlouposti, který ale vynáší stamiliony, proč ne.U nás v hospodě kluci přeplácejí ojetiny,které třeba i ty Áčka sami vykoupili od ofiko dealerů,ale ten řemeslník má blok jít k oficiálnímu dealerovi.
jenicek54 - 24.08.2019 08:02:53
auta jsou předražená lepší nakupovat přímo od prodejců ušetříte desetitisíce
0703 - 24.08.2019 06:09:20
Ono je spíš zarážející, že toto vůbec zákony v čr dovolí, když je to normálně ,,prach sprostý" podvod.- Proti kde jakým šmejdům se bojuje a toto se trpí, fakt divné. Prostě po r. 89 je to tady samý podvod zlodějina a národní sport, někoho oje..t .
Robo - 23.08.2019 22:34:30
***** AAA.... prosté, Vydra si potí gule v autě z áček za reklamu.trapne.
standa - 23.08.2019 22:28:13
ono skutečna výrobní cena aut je jedna třetina a tak autosalony je dávají do bazaru aby se nemuseli o nic starat a přesto vydělají a nejsou novy ale auta výstavní ,předváděcí a nebo zkušební pro zákazníky a hlavně už starší modely co se už neprodavaji
Miloslav - 23.08.2019 21:51:57
AAA jsou banda ****ů a podvodníků,nic nového pod sluncem.
Vašek - 23.08.2019 21:30:54
Vždyť je to všude stejné, každý chce levně koupit a draze prodat. Nic nového pod sluncem......
Musketer - 23.08.2019 21:10:12
Takové šmejdy, byť nové, se hodí opravdu přímo do bazaru. To zjistili "šťastní" majitelé nových "vozů".
Reklama
Autosalon TV