Reklama

Diskuze: Nová Škoda Octavia si očima zahraničních médií zadělala na problém v koncernu VW. Je až příliš dobrá

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

Libor - 24.10.2021 10:16:55
To, co má Dácie v základu včetně klimatizace, tažného a navigace a to byl rok 2016 za cenu 178 000 kč má škodovka za půl mega nyní a ještě si za to platí reklamu.
Libor - 23.10.2021 11:50:09
Hodně najedu a plynová vzpěra je supr. Doplnit odstřikovače 3x týdně plus další úkony to hodně zpříjemňuje cestování. Jen se divím, že u tak drahého auta taková maličkost chybí..
Reklama
Jan - 23.10.2021 11:42:59
Německá auta nemusím, snad jen BMW. Chci tím jen naznačit, že škodovka je, co se ceny a kvality týče, nejhorší německá automobilka. Nedivím se, že to fasují jen ve státní správě a některé firmy. Bohužel jsem také vlastnil Škodu.
Dave - 26.08.2021 16:34:12
Já měl Volvo 850 combi a to nemělo žádné vzpěry a kapota při odjištění a přizvednutí se zvedala sama....taktéž zadní dveře....
Petr - 01.06.2021 19:19:14
Já osobně jezdím s 1,5 TSI 110KW v Octavii 3 a můžu říct, že umí i pod 5 l. Dvakrát jsem jel dlouhou trasu za 4,7. Ale musím říct, že to bylo při dodržení rychlosti dle předpisů. Jeli jsme z dovolené, ve dvou a plně naložený kufr taškami.
VPRV - 02.02.2021 17:53:15
Ty ubohe komentare kto vsetko mate plynove vzpery ....... kriste pane, ak je to jediny argumet, tak to je dost slabota. Najvacsia TOPka je ked to niekto napise ze ma Daciu..
Reklama
Trendymania.cz - 30.09.2020 23:53:20
Roušky za 4.50 Kč: www.trendymania.cz
ybys - 07.08.2020 13:09:53
Plynovou vzpěru má i drácula ( Dacia Dokker ), takže ...
vaclav navratil - 28.07.2020 22:21:34
Jedna se o PR clanek skodovky Doporucuji podivat se jak dopadla Octavie PCR pri srazce s mercedesem v Praze na Chodove Z Octavie nic nezbylo, jeden mrtvy dva tezce zraneni. Zdrogovana ridicka mercedesu vyvazla bez zraneni a jeji auto - promackly blatnik
Petr - 28.05.2020 20:13:43
Někteří tady srovnáváte novou Octávii s vozy AUDI, MERCEDES, BMW a neuvědomujete si, že to jsou tzv prémiové značky a ty budou vždy někde jinde než Škoda. Najděte mi ve stejné výbavě a stejné velikosti a ceně nový MERCEDES, BMW nebo AUDI.
Reklama
Petr - 24.05.2020 14:54:00
Pokud nejedeš jak dobytek, dá se s 1,5 jet za 5,5 - 6l. A chtěl bych vědět kdo při normálním provozu rozezná víceprvkovou nápravu od torzní. Myslím, že kdyby se o tom nepsalo, tak nikdo. Jen odborník.
Petr - 24.05.2020 14:46:41
Někteří tady srovnáváte novou Octávii s vozy AUDI, MERCEDES, BMW a neuvědomujete si, že to jsou tzv prémiové značky a ty budou vždy někde jinde než Škoda. Najděte mi ve stejné výbavě a stejné velikosti nový MERCEDES, BMW nebo AUDI.
Mokion - 22.05.2020 23:08:45
Ak si Octáviu nakonfigurejem rovnako, ako Superb, bude o viac ako 1000EUR drahšia. No a dostanem menší rozvor, skrátka užšie a kratšie auto s torznou tyčou vzadu. A to, že dostanem "udržiavanie v jazdnom pruhu" navyše to nevyváži.
Lukas - 09.05.2020 09:48:33
Auto přece není jen o plynových vzpěrách, nebo jo? Já osobně otevírám kapotu cca 3x ročně (kapaliny, baterie, kontrola oleje), takže bych řekl, že pokud auto nemá plynové vzpěry, tak je to pro uživatele minor issue
Radek - 26.03.2020 08:32:35
Prostě pokrok nezastavíš.....Tak už Octávka má plynovou vzpěru kapoty....
Petr - 14.03.2020 06:32:46
Další služební auto korejského vzhledu...... masáž z MB a ovečky jim to žerou.... kolega koupil za nesmysl Skalalala a teď si drbe hlavu..... Hlavně to utrýpené 1,5 chtěl bych sedět vedle, v zadu další dva a jestli z Aše na Ostravu pojede za těch 5l.
Hejtr - 02.03.2020 16:02:30
Boduje ve všech důležitých směrech ;D dobrý vtip tak jako že se prodává jen tady? Ve světě hraje 2 ligu
petr - 23.02.2020 22:32:43
vážení, před měsícem jsem prodal tři roky starou oktavku a koupil 8 let stareho mercedesa c, dlouho bude oktávka dohánět!!!
Váchy - 22.02.2020 10:50:09
Máme doma Golfa IV a V a spokojenost, cestujeme málo, stačí. Jsem zvědav až uvidím Golfa VIII na živo, Octavku novou jsem viděl a je prostě precizní! Fakt se mi to auto líbí. Stačila by s 1.5 TSi a měl bych jen dilema zda "Ovci", "Golfíka" nebo Corollu.
Michal R - 04.01.2020 13:53:33
A co takhle popřát Skodovce hodně štěstí na trhu. Je to Česká značka i když spadá pod VW. A podle mě auta dělat umí. To je vidět i v prodeji. Psal tady jeden člověk, že když potká Skodovku, že ji řídí *****. Nesouhlasím.
neuvedu - 30.12.2019 23:30:27
U škodovek je draze placený luxus vše, co je u jiných značek letitý standard. Včetně plynových vzpěr. Stále nemohu pochopit, co lidi vede ke koupi této značky.
Milan - 08.12.2019 11:08:02
Jo, taková plynová vzpěra kapoty, to je vrchol moderní technologie, kterou měli již auta nejnižších tříd ještě před rokem 2000.
Miloš - 06.12.2019 07:41:56
Konečně mají na fotce pěkná kola, stříbrnou metalízu, alespoň nějaké boční prolisy (dříve to vypadalo jako ohýbané na okapy), jsou zpět solidně vypadající přední světla, bohužel cena je vyšší, výbava v základu je zbytečně osekaná
Richard - 05.12.2019 06:14:35
Líbí se mi moc ,ale stejně si koupím megan kvůli ceně
Míša - 20.11.2019 17:52:55
Čínský hnus!! Smutné, že ani neumí vyrobit auto ze své fantazie,ale kopírují jen jiné značky OSTUDA !!! Zbytečně předražené auto ceně neodpovídá a nic unikátního neumí! Další omyl.
Hejtr - 17.11.2019 17:16:06
Nemusíme číst recenze už teď všechy škodovka porazila i kdyby jen o chlup tak všechny:(má hezčí třeba kliku dveří.....než konkurent
Dalas - 17.11.2019 17:13:54
Pěkná ale pořád škodovka vw se bat nemusí golf a Passat bude v Evropě pořád nejlepsi...Octavia jestli vydrží 7,8 let a pak se začne sypat...
Fisus - 17.11.2019 10:36:24
Jo pěkný, a cena??? S průměrným platem a rodinou budu muset čekat na ojetiny, které i tak jsou nejdražší....takže stejnou službu udělá i jiná značka pro mě dostupná..
LODGY - 16.11.2019 20:10:37
Pche! Plynový vzpěry kapoty mám i u Dáčije! :-)
JaneK - 15.11.2019 21:19:30
Petrzel1: To bych chtel vedet, jake dnes vyrabene auto vydrzi 20 let. S tim uz dnes snad nikdo normalni nemuze pocitat. Proste bud na to auto mate nebo ne, ale doufam ze si nemyslite, ze vam ta Dacie za 200 tisic vydrzi 20 let.
Roman - 15.11.2019 16:53:44
Pane Jiří, nebýt toho jak říkáte "duševního impotenta" Němce, tak by tato Octavia vůbec nevznikla. Vy už chytrý nebudete.
Prokop - 15.11.2019 15:16:47
Ornyl- a ta plynová vzpěra je asi tak ta jediná dobrá věc na vaší Astře, protože Opel není auto :)
Petrzel1 - 15.11.2019 12:45:06
Tak teď jsem ucvrknul...:) Plynové vzpěry má každá Dacia s cenovkou okolo 200000,-Kč. Poctivý řidič nepotřebuje deset tisíc asistentů, místo otáčkoměru a rychloměru tablet přes celou palubku, který ve finále po 20 létech provozu bude neopravitelný.
Jakub - 15.11.2019 11:22:45
Koukám že spousta lidí vůbec nepochopilo plynovou vzpěru.Jedná se o srovnání s golfem, který ji nemá.U škodovky ji taky měl až superb. Je to spíš tokový malí symbol že to auto patří do vyšší třídy.
davidK - 15.11.2019 11:01:38
Jak můžete psát takovéto hovadiny, když nad úplně vším co se děje u škodovky rozhodují lidi u VW. Ve Škodovce nevymění ani šroubek bez schválení VW ale podle vás si udělali celé auto podle svého... Autore článku jsi ****, PR umí opsat každý.
AnJa - 15.11.2019 09:30:51
To: Profesor Ta A6 nebo BMW5 bude nová se zárukou ? Nebo to bude super výhodný "dovoz z Německa" kde to auto skončilo po tom co ho někdo čórnul v Rumunsku nebo jinde na východě,
Cmarosi - 15.11.2019 08:03:46
Cenově bude asi nedostupná po mnoho lidí,ale v prodeji bude u nás nejvýš.Je to opravdu pěkné auto!!!!!
Patapuf - 14.11.2019 21:52:19
Plynove vzpery jsem mel na Fiat Coupe rv 93, problem nastal, kdyz prestala 1 fungovat, kapota tezka a ohnuty drat jako zaloha nebyl takze vymente zarovky, ktere diky tvrdemu podvozku zhasinaly jak o zavod, tak snad ma Octavia zalozni hak k tem vzperam;-)
Pietro - 14.11.2019 21:09:04
u verze combi mi na "dnešní dobu" docela vadí vylezlej stěrač. Myslím ža by šlo jej schovat pod ten velký strešní spoiler na pátých dveřích. inak jako celek hezká evoluce v dizajnu, hlavně pak v interiéru. Palec nahoru!
Pietro - 14.11.2019 21:08:48
u verze combi mi na "dnešní dobu" docela vadí vylezlej stěrač. Myslím ža by šlo jej schovat pod ten velký strešní spoiler na pátých dveřích. inak jako celek hezká evoluce v dizajnu, hlavně pak v interiéru. Palec nahoru!
Janek - 14.11.2019 20:58:52
můj 20 let starý VW Bora má plynové vzpěry. hodnota vozu je 30 000, výbava jako v nové Octavii. tak nějak marně přemejšlím proč bych si měl tu Octavii kupovat ?
Fratišek Nejezchleba - 14.11.2019 20:53:26
svezte se v passatu rok 2012 a novém superbu .passat je nesrovnatelně lepší ,škodovka po 80 000 vymlácené řízení .znám osobně 4 lidi co to takhle mají. škodovka nikdy nebude kvalitní jak volkswagen .a bude hůř zdravíme do Turecka
Pedro - 14.11.2019 20:39:38
To prý zase bude cena... Ale kdo by to kupoval? A proč? Oktávka se přece nekupuje. Oktávka se fasuje.
anonym - 14.11.2019 20:28:16
V textu se píše že Octavia vzpěry má ale Golf ne (vyzdvihují klady Octavie vůči Golfu)... Opely nikoho nezajímají :-)
Libor - 14.11.2019 20:13:52
Bohužel nemohu porovnávat, protože se Škodovka nekupuje nýbrž fasuje...... Mám už 3. Privátně bych ji nakoupil
Pavel - 14.11.2019 18:38:26
Brzo vyplave co zase podělali. Ale jako vždy, samé superlativy. Hlavně skvělé motory potápějícího se koncernu.
dandys - 14.11.2019 17:27:41
Plynovku jsem měl už na citroenu v roce 1998
Petr - 14.11.2019 15:30:15
Plynová vzpěra. Sakra jak Jak jsem bez toho mohl být. Na svém chevroletu mám jen tyčku. :) Ale jinak je to pěkný auto. Až na ty TSI motory.
Vendors - 14.11.2019 14:18:45
To Ornyl: Nikde se nepíše "poprvé", ale jde o srovnání s Golfem
Radek - 14.11.2019 14:09:22
Nooo je to všechno krásné, jak se ze všech serverů valí na člověka o úžasné škodovce. Ale jestli bude zpracování jako u ostatních škodovek, tak se máme na co těšit. V poslední době se nehledí na kvalitu ale kvantitu. Vím o čem mluvím, mám od novoty Yetiho
marcel - 14.11.2019 13:01:29
Hezká ,neznamená dobrá.
Michal - 14.11.2019 12:21:12
Pane Ornyl. Možná to chce lépe číst :)))
Lucky - 14.11.2019 12:16:40
A za další co plechy? Každá Škoda vypadá jako špatně opravená bouračka, nesedí tam nic. Dál se nebudu vyjadřovat. Není to za ty prachy to co má být.
Lucky - 14.11.2019 12:14:25
Nechápu proč tu pořád řešíte ty samé věci pořád dokola. Já jsem jel v novém Supu, Kodiaqu i Octavii a zevnitř docela fajn, ale.... Mám Passat B7 2.0tdi a musím říct že se to nedá srovnat. Nové Škodovky jsou tuhé jako prase a nepohodlné a hlasité.
Honza - 14.11.2019 12:13:56
Bacha na zadní okna ať nespadnou nebo na šrouby variatoru vačkové hřídele.. Snad se také nebude sama rozjíždět pod 5°C jakl Kamiq.. Bežte do háje z celou škodovkou... Člověk platí jen za značku s za jakou? Za žádnou..
Fand - 14.11.2019 11:54:15
Pořád s těmi Golfy, aby se nepos.. nikdy jsem neměl a o nic nepřišel. Zlatá Octavia.
LadislaF - 14.11.2019 10:53:18
Za mě ? nahoru, Golf mi vždy přišel zbytečně drahý. Octavia, potažmo Škoda, jde tímto modelem nahoru a za to tleskám? Je to moc pěkné, povedené a použitelné auto ?
Vlk - 14.11.2019 10:48:53
VW možná došlo, že pro ně není hlavní konkurence Škoda, i když se tak stále srovnává, ale přisoudil bych to tomu, že VW koupila Škodu, proto neustálé poměřování kdo je lepší. Snad jim došlo, že konkurence je někde jinde a né ve vlastním baráku.
Rada - 14.11.2019 10:47:35
To Šofér: máte pravdu, většina na novou Octavii nemá. Octavie je auto hlavně pro firmy a západní klientelu. Běžný Čech, který nedostane Octavii jako službák, si ji koupí v bazaru a nebo si koupí novou Dacii. Nakonec jsou všichni (u)spokojeni.
Carlos - 14.11.2019 10:43:48
Embéčko bude pořád jenom embéčko
Vlk - 14.11.2019 10:36:13
VW vždy brzdilo ve vývoji Škodu a dobré věci nedány do výroby Škody nýbrž do VW nebo Audi, případně uloženo na později. Přeci Škoda nemohla být nikdy lepší než VW nebo Audi.V německu diktují jak může být Škoda dobrá a uměle ji brzdí,jinak by dávno byla le
Sam kreativní Moravský koment - 14.11.2019 10:27:42
Plynová vzpěra je mně u prdele, já totiž kapotu neotevírám - to dělají v servisu a ostřikovač si nechám dolít od obsluhy u pumpy, která tam beztak jen tak okouní.
Elaterid - 14.11.2019 09:44:41
Nezlobte se na mě, že vás obtěžuju, já jsem se ještě zapomněl zeptat na motory. Máte motory? A mohl bych je vidět?
Citiwent - 14.11.2019 09:13:25
Všechno směřuje k tomu, že Superb nebude mít nástupce. Nevěřím tomu, že by ve Wobu nevěděli o tom, že Oct IV má podle ohlasů (a asi i výbavou) nad Golfem. Částečné rozluštění kvízu o pozici jednotlivých modelů přinese SEAT Leon.
Honza - 14.11.2019 09:10:12
Renault 25 r.v. 1991 plynová vzpěra..pokrok jde dopředu..
Josef Šubrt - 14.11.2019 09:00:30
pochybuji každý auto koncernu škoda musí schválit vw
*** - 14.11.2019 08:55:53
Nikde se v článku nepíše, že je použití plynových vzpěr v Octavii nějaká světová novinka. Píše se zde pouze o tom, že je nová Octavia má a nový Golf kupodivu ne. Tak se tady klidně můžete přestat předhánět v tom, kdo z vás je a v jak starém autě má. ;)
Kája - 14.11.2019 08:51:45
Klasika - v zahraničí chválí, u nás jen kritizuje A) Článek není o vzpěrách... B) jasně, že původní rapid i octavia mohly být lepší, ale taky dražší/hůře prodejné (ne vždy je vše vina "nepřejícího" VW. C) Octavia je výš jak Golf, to se projeví i na cen
Richard - 14.11.2019 08:44:08
To jsou fákt pindy, to je neuvěřitelný, každému se líbí něco a je to čistě jeho věc... Ale jak to škodovka tlačí a cpe lidem do hlav, je vážně nechutné.. A prezentace je taková, že v Boleslavi vymysleli něco tak úžasného a vw o tom ani nevědělo... Fakt k.
007 - 14.11.2019 08:38:22
Tak plynové vzpěry na víku motoru i kufru jsem měl už u peugeota 106! r.v 2002??
Šofér - 14.11.2019 08:03:31
Raději se naučte používat mlhovky. Zapínáte to i když jen prší... Pos.rali jste se? Mlhovka je od slova MLHA! *******. Jen oslňujete řidiče za vámi. Jasně, vy máte dobrý pocit, že jste vidět. Tohle je fakt síla a česká specialita. Tak nemelte ******
Šofér - 14.11.2019 08:01:14
Odborníci přes auta, co jezdí v omlácených zgarbech - ale pozor, důležitá věc. Mají plynové vzpěry. A o to tu jde. Je komické, jaké srač.ky tu dokážete psát. Ale přiznejte si jednu věc. Vy všichni kecalové na tu posranou oktávku prostě nemáte.
Šofér - 14.11.2019 07:58:46
Jako řeknu to asi takhle. Kašlu na to, jak vypadá oktávka. Kdo chce, ten si jí koupí a kdo na ni nemá, bude jen blbě kecat o plynových vzpěrách, bude ji nazývat plečkou a podobně. Jste frajeři. To se musí uznat.
Akát Max - 14.11.2019 07:41:17
A jak už někdo psal níže. Myslet si, že vedení VW nevědělo jaký model škoda chystá, je stejná hovadina. Jako to, že si nějaký inža jen tak bez vědomí nejvyšších šéfů upravil software motorů, aby na STK ukazoval podvodné hodnoty..
MrDKrM - 14.11.2019 07:38:06
Vážení vesničani a jiní méněcenní. Všem novinářům je u řiti, že máte plynovou vzpěru u dachny nebo 30 let starýho soplu. Tady de vo to, že ji nemá současný golf.
Akát Max - 14.11.2019 07:36:46
Nebudu hodnotit design, to je věc osobního vkusu. Mě osobně na škodovce vadí cenová politika. Novinářské rozplývání se nad autem v plné palbě mě nijak neohromí, když vím, že v základu budeme rádi za pádla u zadních oken.
Alex - 14.11.2019 07:31:04
Mno upřímně, Škodovka tu Octavii určo neposlala na trh bez vědomí VW, to se jako určitě nestalo! :-D a proč by taky mělo? Vždyť bez VW by Škodovka ted montovala ručně na ponku Favorit facelift17... Škodovka ma 98% věcí od VW, AUDI, ano je to Montovna!!!
Denisa Zaj. - 14.11.2019 07:29:02
Divím se, že VW dovolilo, aby Škoda byla v něčem lepší. Ti co sledují nebo pro tento koncern pracují, mohou mít podobný názor. Pravděpodobně se začíná sázet na jiného koně.
Jan Kult - 14.11.2019 07:18:01
Tohle auto se povedlo. Nebude pochyb že se bude prodávat lepe jak golf. :D
Jiří Vondál - 14.11.2019 06:55:17
Dobrý den,prosím stát ,aby Škodovku Mladá Boleslav odkoupil zpět,už mě štve ,že Nám každý říká jak máme co dělat a vyrábět
Lukáš - 14.11.2019 06:37:25
Pro rýpaly kteří lamentují že plynovou vzpěru kapoty meli uz na aute z roku 199x ....a kdo z Vás měl to auto nové,nebo rok staré??? Proste debata mimo mísu...uznávám že všichni (až na pár výjimek jedou na kvantitu a zisk) tzn dobré auta už jsme měli...
Miro - 14.11.2019 05:43:02
Nic proti, ale plynou vzperu mám i na ofci1.. Samozřejmě jsem si ho sám přidělat. ?
Yuri - 14.11.2019 03:25:57
Mě fascinuje, že toto komentují lidé, které škodovka nezajímá a jen se jí snaží potopit. Nejspíš jim vadí, že jejich starému BMW ujede tří válec ???
Taxus - 14.11.2019 03:18:39
Nejvíc se mi líbí info...jak oktavia narostla do délky o úžasných 22 mm... To je opravdu zásadní informace..,a absolutní novinka ve světě aut.Možna by měli zkusit vyrábět tabletky na pindiky, tam by těch 22 mm byla skoro revoluce.
Jindra - 13.11.2019 23:41:38
Za novou oktávou jsem moc rád, ale čekal jsem uvedení i nějaké větší novinky, jako třeba full elektrický pohon (ale hybrid taky fajn). Též jsem doufal v představení RS a Scoutu.
JaneK - 13.11.2019 22:56:41
Když potkáte idiota, tak jede zrovna ve Škodovce, plynový vzpěry jste měli už na mamutovi v době ledový, vaše 20 let starý plečky jsou komfortnější a měly lepší výbavu než má v dnešní době zrovna Škodovka. Tak si to prostě nekupujte, když vám to vadí.
JaneK - 13.11.2019 22:56:16
Když potkáte idiota, tak jede zrovna ve Škodovce, plynový vzpěry jste měli už na mamutovi v době ledový, vaše 20 let starý plečky jsou komfortnější a měly lepší výbavu než má v dnešní době zrovna Škodovka. Tak si to prostě nekupujte, když vám to vadí.
ZDENO - 13.11.2019 22:29:37
Pan německý majitel " je překvapen...až příliš dobrá.." No to jistě. Takto svět kapitalismu nefunguje.Tatro Tatro
Jan - 13.11.2019 22:23:06
Pánové, rád bych upozornil že řešit kdo má a nemá plynovou vzpěru na tom či onom autě z nějakého roku je naprosto mimo mísu. Pro vysvětlení: autor chtěl jen poukázat na to že novináři si vzali Octavii pod drobnohled. Nikdo z toho nedělá hlavní novinu či
Petr - 13.11.2019 22:16:33
Lidi a co kdyby někdo dal na volant prosvětlený vypínač mlhovek aby mraky dementu zbytečně neoslňovali řidiče za sebou. Kdyby jim to svítilo i na volantu třeba by je spíše zhasli. Nebo vzadu senzor na probliknuti. To by byla pecka.
Jarda - 13.11.2019 22:11:34
Ja mam na Renault Megane 4 vzpery dve.?Jinak spis bych se bal tech trivalcu a jejich zivotnosti a ty novy elektroniky, ktera jiste nebude az tak spolehliva. Jinak, jestli ma Golf 8 jen tycku, tak je to fakt ostuda. Doufam, ze to hodne rychle upravi.
Michal - 13.11.2019 22:07:11
Však oni Češi si ty nové krásné oktavky první večer před barákem o jedou klíčem ze závisti.
alíí - 13.11.2019 21:55:36
docela povedený auto, myslím ale že se rychle okouká. Plynová vzpěra ...konečně. Mám XC70 a víko se zvedá samo vzpěra tam není, ale jinak fakt dobrý....
JHJ - 13.11.2019 21:47:33
Tak OPEL ani náhodou. Zlatá škodovka. :)
Mohykán - 13.11.2019 21:47:22
Tím chcu prostě enem řéct, že su zvědavé jak s.viňa :-D
Mohykán - 13.11.2019 21:44:00
Ale zase ne tak zhurta. I Scala vypadala parádně a já se při pohledu na fotky usmíval blahem. Nicméně realita - tedy pokud to není ta nejdražší verze, je dost nudná a co do designu pekelně o.j.e.b.a.n.á a nikdo se za ní neotočí...
Mohykán - 13.11.2019 21:40:51
Vyserte se na nějakou dementní polemiku o tom, že váš žigul má plynové vzpěry už 20 let a podobné hrdinské kecy. Lidi, na rovinu. Nikdy se mi oktávky moc nelíbily, protože byly fádní a nudné. Tato oktávka mě ale posadila na *****. Tohle je fakt vzrůšo.
Lojza - 13.11.2019 21:28:50
Plynová vzpěra , znamená pro mně větší procento poruchy než tyčka. Plyn. vzpěry nebrat !
Pavel - 13.11.2019 21:04:05
To se budou mít.formy dobře, budou mít.planovou vzpěru. Běžný český občan si však koupi jinou značku, protože podle statistik novou škodu kupují firmy.
Elit2 - 13.11.2019 21:02:14
Tak šup, všichni si svorně pojďme myslet jak je to zaručeně a stoprocentně český auto lepší než německý. Btw, srovnávat Octavii s Passatem? A superb je pak co? Rolls-Royce?
jan - 13.11.2019 20:54:03
další plečka koncernu,protože atmosféru už nikdy neudělají.....,jen ty auta kupujte lidi,jsou to bezva motory co vydrží.22 let stará atmosféra co má najeto 550000 ten šicí stroj zadupe do země,objem ničím nenahradíš.*******.....
Ladislav Hemr - 13.11.2019 20:43:55
Já měl plynové vzpěry kapoty a kufru už na Citroenu Xsara z 99
Toytoyka - 13.11.2019 20:37:48
Průzkum trhu: S novou Octavii budete jezdit: A) do kauflandu B) na chatu C) v práci (můžete označit více správných odpovědí)
Lukas - 13.11.2019 20:36:38
Já nějak nerozumím ten recem, že si Škoda u wv zavaruje myslím, že vývoj a výroba skodovek je pod drobnohledem wv, kdyby měli v nemecku pocit, že jim škodovka snizi prodeje passatu, pak by octavia vypadala jinak. Jde o peníze, a ty konci v jedné kaše ?
DVD - 13.11.2019 20:36:24
Nevím, co tady furt někdo řeší jen vzpěry? Ty se objevují na autech ud od začátku 80tych let, takže tady nikdo nezmiňuje žádnou novinku. U některých vozu a značek ji u kapoty prostě nepoužívají, třeba Japonci z 90% nikdy plynové vzpěry kapoty nepoužívali.
Memphis.unv - 13.11.2019 20:33:11
Schade s velkou slávou objevila Ameriku. Vzpěry byly samozřejmostí už u mé bývalé Alfy 156 z roku 97. Tak uvidíme s čím přijdou zase za 22 let :-)
Jindrich - 13.11.2019 20:30:46
Jak sem viděl novou Octavii tak musim napsat, že je to jedno s nejhezčích aut která škoda kdy vyrobila opravdu se jim povedla
Kosma - 13.11.2019 20:18:53
Pro Sympaťáka Progesora.Ale pak do tvé Audiny nebo BMW v plný palbě nastkáž dvskrát vííc na opravy než stojí ta octávka nová.????????
Jarek - 13.11.2019 20:10:18
Což o to, nejvyšší vedení VW a hlavně akcionáři se budou radovat. Všechny peníze jdou do jedné kasy a na Škodovkách mají mnohem vyšší zisk než na VW. Méně prodaných VW a více Škodovek = vyšší zisk pro VW koncern. Ale nevím co na to řeknou Německé odbory.
Petr - 13.11.2019 20:07:03
Mám Golda mk7 a Octavii jsem se vždycky smál, že škodovka nemá na plynovou vzpěru. Příští auto Golf určitě nebude, pokud tam dali tu tyčku, která doteď ku...la škodovku. Tohle opravdu není drobnost, ale dost důležitý ergonomicky prvek.
Sámer Issa - 13.11.2019 19:54:14
Já jsem Sámer Issa,já autům moc nerozumím,rozumím holkám a zpěvu,jsem hňup,víte.
Sámer Issa - 13.11.2019 19:50:08
Plynové vzpěry mělo každé auto v posrané Americe že šedesátých let,
Pajk - 13.11.2019 19:39:45
Plynové vzpěry, plynové vzpěry... Ty máme na dvířkách v kuchyni z roku 2000 taky :D
nemo - 13.11.2019 19:39:14
Aby jste se z tý škutky neposrali.
Wack - 13.11.2019 19:34:43
Plynové vzpěry už dávno nejsou automaticky, poslední Astra je taky nemá. Výrobci šetří, kde se dá.
Pepa - 13.11.2019 19:25:34
Plynovou speru mám na Fabii už 5let na přední kapotě
Profesor - 13.11.2019 19:20:46
Pokud bude za 400000 tak Gut. Jinak tragedie
Profesor - 13.11.2019 19:18:58
At si celou Octavku za ty prachy namazou na prsa. Za cenu nove Oktavky mam v plne nalozi A6 nebo BMW 5 a to je nesrovnatelne. Plynova podpera neni zadny hit. To ma kazda seriovka od jakekoliv automobilky.
Auto - 13.11.2019 19:08:31
Denisi : tipuju že budeš mít Bmw, protože v těch jezdí ******,jako jsi ty (spíš ještě větší) :-D
Pedro - 13.11.2019 19:04:40
jdete do nikam s Nemeckou Skodou.)
Vasil - 13.11.2019 19:03:05
Tady nejaki pan mluvi ze ma na Astra plynovou vzperu i u vika kufru. Chachacha, to ma snad kazdy ne. Ten pan neni chytry
Pedro - 13.11.2019 19:02:38
jdete do nikam z Nemeckou Skodou.)
Zdeněk - 13.11.2019 19:01:00
To s tou plynovou vzpěrou to se povedlo. Už sem ji měl na hondě z roku 1987. Teda to je simply clever. Ve škodovce začaly konečně kopírovat 30let starý věci.
Josef - 13.11.2019 18:59:33
Dobry den. Tady se resi porad plynove vzpery ale co takhle motor. To je bida.
Petr - 13.11.2019 18:38:56
jinak také jsem měl octavii rok 2003 2.0 i mpi najela 400000 a nikdy mě nikdy nenechala absolutně spolehlivá kdyby byl v nových oktáviich dvoulitrovej motor neváhal bych , TSI je o ničem
Pepíček - 13.11.2019 18:34:54
Mam doživotní mobilitu s toyotou camry z roku 2001 ty vzpěry samootevírání kufru , pohybovej volant , climatronic a vše co je dnes luxus bylo před 20ti lety běžné a nezapomenme na opel rekord z roku 81co už měl za vychytávky
Pepíček - 13.11.2019 18:34:40
Mam doživotní mobilitu s toyotou camry z roku 2001 ty vzpěry samootevírání kufru , pohybovej volant , climatronic a vše co je dnes luxus bylo před 20ti lety běžné a nezapomenme na opel rekord z roku 81co už měl za vychytávky
Putin - 13.11.2019 18:12:20
Plynovou vzpěru mám na Stilu 2001 takže bomba za ty peníze
Rada - 13.11.2019 18:00:21
Nebuďme naivní. Je to stejné jako dříve, jen to teď rozhodují ve Volfsburgu místo v Kremlu.
Rada - 13.11.2019 17:59:08
Když čtu nesmysly od motivovaných novinářů, tak se nestíhám divit. Někteří to podávají jako kdyby v MB potají vyvinuli superauto a manažeři z VW neví, jak to teď zastavít, protože už neprodají žádný Golf a Passat.
Martin - 13.11.2019 17:54:25
Tak hlavně Octavia není konkurent Passatu, to je Superb.
Jiřík - 13.11.2019 17:42:51
Mám forda monde st z roku 2011 skoro za mega a víte co tam mám. Klasicky drát místo plynové vzpěry! Nechápu.....
Vendys - 13.11.2019 17:34:31
Nemohu soudit, neseděl jsem v ní ba ani nejel. Dnes mě jedna pomalinku na dálnici předjížděla jako zkušební a že by to byl nějaký šlágr, to fakt ne.
Denis - 13.11.2019 17:19:27
Když potkám na ulici idiota tak jede ve Škodovce!
Hurvy - 13.11.2019 17:11:49
Škodovce fandím a pokud dokáží koncernové technologie využít než Big Brother WV jen dobře.Jen mi řekněte proč v přední masce vidím kopírák několik let starého "Ceedu" a určitě nejsem sám.
ZBYŠEK - 13.11.2019 16:53:03
Kyž si to zaplatím i trabant bude skvělé auto ptejte se těch co ji mají 10 let zatím asi nikdo:)
jjj - 13.11.2019 16:44:17
Plynovou vzpěru mají jen auta, kde se předpokládá častá návštěva motorového prostoru=poruchová :-)
Jorge - 13.11.2019 16:36:05
rozkaz zněl jasně...masírovat škodofkou napříč všemi médii..ámen.
Zachary - 13.11.2019 16:31:03
Jasně, nejlepší auto v galaxii :D Nejúžasnější z nejúžasnějších... Už to začíná být ohrané
CAKEWALK - 13.11.2019 16:31:00
Plynovou vzpěru mám i u Dacie. :-))
Jiří - 13.11.2019 16:25:20
To se dalo čekat. Němec je Němec, duševní impotent.
mdrn - 13.11.2019 16:18:54
Mám Forda z roku 2004 a plynové vzpěry mám také.. :-)
Rick - 13.11.2019 16:12:44
Vzpěry kapoty ? :-D se zase vytáhli teda, ty jsem měl na omeze z roku 94 taky a světe div se elektricky polohovatelné sedačky, vzadu kotouče (- které u levnějších modelů Škody rozhodně nejsou samozřejmostí), vyhřávání i na nohy cestujících vzadu atd :-D
Zdeno - 13.11.2019 16:04:30
Už minulá octa se předělávala, Germán při shlédnutí prototypu prohlásil, že audi se dělá v Německu, ne tady.Rapid zase mohl konkurovat Chiroco, takže udělali větší Fabii posazenou na starý podvozek Octávie. Škoda je totiž bývalá česká značka.
Clown - 13.11.2019 15:28:07
Tak to jsou asi dvě nejdražší věci na tvém autě?...?
Lukáš - 13.11.2019 15:25:37
Plynové vzpěry jsem měl už i v Opel Vectra B z 96roku to moc novinka není...
Dwayne - 13.11.2019 15:22:54
To, ze Vw neumi udelat konkurence schopnou evoluci golfu nemuze byt pricitano skodovce jako minus, ze ona svuj model vyzdvihla nad ocekavani vsech.
Ornyl - 13.11.2019 14:21:10
Poprvé plynová vzpěra u Octavie? No to jsem měl o tomto modelu lepší mínění, mám Astru z roku 2005 a plynovou vzpěru mám na víku motoru i kufru.
Reklama
Autosalon TV