Reklama

Diskuze: Malé město u Prahy provozuje 66 rychlostních kamer. Od řidičů každoročně vybere miliony

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

jIŘÍ bOROVKA - 25.03.2023 05:19:50
Ono mě, tak nejde o dodržování předpisů. To je samozřejmost. Spíše mi vadí, že mě jakési kamery sledují celý den kam kamkoliv se pohnu a to nejen na komunikacích., na ulicích v parku v Obchodních domech, na Úřadech. Začínám pochybovat o svobodě člověka
Lukas - 17.03.2023 08:31:21
Tak nikdo prece ridice nenuti aby jezdili rychleji a platili pokuty, tak jakypak byznys? :-) Dodrzovani zakona se prece musi vyplatit a melo by se take vymahat.
Reklama
Marco - 26.01.2023 15:53:52
Pokuty 600 a 500 za rychlost 58 a 56 (před odečtením tolerance), přísné. Příště se s rodinou Vimperku vyhneme, už by nám tam nechutnalo.
Karel - 07.11.2022 16:55:31
Jezdit podle zákona se prostě vyplatí. Já jezdím podle rychloměru, i když vím, že ukazuje měně.
Václav Pech - 01.06.2022 15:10:44
Potvrzuji, že město Vimperk je svinské město, kterému každému radím vyhnout se obloukem. Zpravidla mám rychlost na 50 v rozmezí 50 - 55 kdy vím, že nepřekračuji rychlost a pokud, tak zcela minimáně. Pokuta 600 za rychlost necelých 54 km/hod. hnus, hnus
d@rkWolf - 01.06.2022 12:27:04
Obvykle jsou stacionární radary umístěné bez upozornění na ně a velice dobře schované, aby je řidiči neviděli. Jaký je pak jejich smysl pro bezpečnost? Tím, že prvně bude vyfocen, sestřelí dítě a pak už o tom bude vědět? No pro dané dítě a rodiče nic moc.
Reklama
d@rkWolf - 01.06.2022 12:23:52
Obecně nemám problém s tím, když ty radary vrazí tam, kde to dává smysl(těch je málo, u přechodů u škol apod. dává víc smysl semafor...), problém je s tím, že města to instalují čistě kvůli zisku na místech, kde by větší smysl dalo povolit vyšší rychlost.
d@rkWolf - 01.06.2022 12:13:29
Radek: jak ti pasivní radar funguje na úsekové měření kamerou? tam žádný radar není...jen 2 kamery+čas+geodeticky změřená vzdálenost mezi a jednoduchý výpočet
d@rkWolf - 01.06.2022 12:11:36
neuvedu: jo tak to je hezké, oddělení úsekového měření a hned tam 10 lidí, ing., mgr. a jedem, odhaduju tradiční absolventky zbytečných studií a manželky místních papalášů, práce žádná a vejvar luxusní
Jaroslav Nosek - 20.04.2022 22:27:15
Stačilo by jet podle vyhlášky a ušetřil by
Reklama
Radek - 09.04.2022 10:00:26
Koupil jsem si pasivní radar genevo max a těmto darmožroutům nedám ani korunu.
Jirka - 08.04.2022 15:20:25
Nejlepší je projet Říčany 30, max.40 km/hod. Je to trochu víc smrádečku, ale bez pokuty.
Max - 07.04.2022 16:06:55
Strasna vec je, ze na vyrizeni prestupku ma MP rok. Mne prisly pokuty z ledna v rijnu. To je uzasne vyhovne.
Jáá - 30.03.2022 03:43:00
Podobný hnus je Vimperk, rychlost 53 km /hod pokuta 500 Kč. Přesně na hraně zákona. To také není o bezpečnosti ale jen o jednoduchém zisku peněz. Fuj.
neuvedu - 27.03.2022 17:02:22
Aby obce nebyly hmotně zainteresovány na výběru výpalného, zavedl bych převod vybraných pokut na charitativní účely. Vybírá se nebo sbírají víčka na nemocné či jinak handicapované občany. To bychom najednou viděli, zda jde obcím o zisk nebo snížení nehod.
Jaroslav - 27.03.2022 11:17:27
Městem jezdím 40-50
Svedomi - 27.03.2022 08:42:35
Zdejsim uplakankum bych zahajil u jejich domu testovaci provoz 70-90 v obci. Nekdo akorat pravem vyuziva, ze jste tupci za volantem. Vas problem...
Svedomi - 27.03.2022 08:39:36
Pokud nekdo tvrdi, ze se v Ricanech jezdi 30 a pokuty jsou za 51, tak prostě lze. Pokud se nekdo chyti na 50 na Uvaly, tak nema mit doklady vubec...
Jarda - 26.03.2022 15:26:33
Proč tedy v noci železnou tyčí kamery nerozbijete? Snadná pomoc.
antijouda - 26.03.2022 08:57:59
důležité je, že díky tomu je nulový počet nehod
Luboš - 25.03.2022 22:05:27
Od té doby, co jsem se dozvěděl, že se o vznik této prasečiny v Říčanech podílel i mistr Kořen a veřejně ji obhajoval, pořady na ČT s ním zásadně bojkotuji. Doporučuji tak učinit všem.
Honza - 25.03.2022 16:29:35
Naprosto nechápu starosty těch přilehlých obcí - na co si na svém území nechají instalovat radar, z kterého má příjem někdo jiný? To si to neumí objednat u té firmy sami?
Jiří - 25.03.2022 06:45:51
Ten co se tu zastával, že je to dobře ať jedem podle předpisů, tak ten podporuje zlodějů určitých lidí, kterise na tom prožívají, okrádá ji řidiči, a tito lidé sami jezdí jak hovada,..
Ilona - 25.03.2022 00:51:04
o 3 km a 700kč D
Kousek od Říčan - 24.03.2022 21:03:53
Jedine dobre, mate jezdit podle predpisu a pak nemusite brblat...ten cas stejne nenazenete Az vam pred barakem na 40 budo litat magori 80 a budete se bat o svoji rodinu, treba vam to secvakne ! A ted me treba uminusujte k smrti vzteklouni
Rosťa - 24.03.2022 20:41:19
Na radary je perfektní montážní pěna. Horší je to s úředníky, ale divím se, že si to tam lidi volí, asi jim to vyhovuje. Jinak moc se mi líbil ten příspěvek, vybízející k zatroubení u každého radaru, takže od zítřka jdu na to.
Jochen - 24.03.2022 19:36:29
Nelibi se vam radary? U kazdeho zatrubte. Treba to misni zacne stvat a nebudou je chtit za svym domem. A asi ani jinde. Nema se to? Ale tak okradat ostatni taky ne...
Luděk - 24.03.2022 17:51:29
Úředníci Říčan jsou pokrytci. Kdyby jim šlo o zdraví a bezpečnost, tak spojí s měřením rychlosti semafor, které auto zpomalí, nebo i zastaví. Oni jsou vlastně rádi, že lidé jezdí rychle, protože za to mají peníze. Smutné...
Pavel - 24.03.2022 15:10:54
Některé úseky jsou zcela nesmyslné, jako např. Štajdlova zatáčka. Z jedné strany zeď a na druhé straně svodidla a hluboká rokle. Tam se chodec normálně ani nedostane. Tak proč ta buzerace. No pro peníze.
Tom - 24.03.2022 14:17:53
"úsekové i okamžité měření rychlosti je nejlevnějším a nejúčinnějším opatřením pro zvýšení bezpečnosti" - to je samozřejmě lež. To by platilo pouze v případě, že by měřeným úsekem projížděli stále stejní řidiči, kteří o měření vědí. Jinak jsou to jen kecy
Tomáš - 24.03.2022 13:42:58
Jezdím tudy každý den. Je to hnus a děs. Jen buzerace a průměrná cestovní rychlost 30 km/h. Ekologie v háji, ale papalasove mají na odměny. Na bezpečnost a opravy to nejde. Silnice na Řicansku jsou jak tankodrom. Styďte se.
Josef - 24.03.2022 08:39:43
Vsiváci se vůbec nestydí na plnou hubu priznat, že o žadnou bezpečnost nejde.Jen o prachy! V dané lokalitě není zvýšená nehodovost ani jiný faktor, opravnujici k takové buzeraci. Je nejvyšší čas začít jim radary likvidovat, poškozovat, ničit!!!!
Boban - 24.03.2022 08:02:36
Je to úplná buraze ... Nulová tolerance, za 52 km/h už to fotí a nestydí se poslat pokutu za 600 Kč a více. Říčany jsou na ježdění hnus a samý zácpy
Marek - 24.03.2022 06:50:24
A ještě se tím chlubí nenažranci, chápu radar u školy, u zastávky, obchodu, prostě všude tam kde je větší výskyt lidí, ale na výjezdu z města či obce..?
Zbyněk Vlach - 24.03.2022 06:11:35
Jedině mě to štve když je to z kopce a nestačí ubrat plyn a musím brzdit a stojí mě to palivo a i ekologie dostává zabrat.Jinak jsem platil za padesát let asi jen dvakrát a vždy to bylo z kopce a jen o pár km navíc.Jinak nejsem tak bohatý jako tady...
Petr - 24.03.2022 01:57:06
Mesto zm*dů
Mirek - 24.03.2022 00:34:24
Mnoho ridicu jezdi nebezpecne, hroti situace svou pomalou jizdou kvuli radarum. Jedu 50tkou a ne 35km/h nebo 70tkou a ne 50tkou a nebo vidi radar a dupnou na brzdu a nezajima je zadne auto za nim, toto policiste mnohdy vyhodnoti jako nebezpecnou jizdu.
Mirek - 24.03.2022 00:27:12
Mesta, obce neberou v potaz bezpecnost provozu ale vsechny chteji prachy.Kdyby jim slo o bezpeci tak jsou osvetlene prechody a nejsou idiotsky za zatackou.Pri vyjezdech z mest,obci mohou uz nastavit 70tku az90tku,jen na 300m kde nic neni daji radar,vydela
ufi - 24.03.2022 00:04:48
Že jim nejde o bezpečnost dokazuje směr na Úvaly. Kde je mezi dvě měřené 50-ky strčená na 200m 70-ka. A kdo nezná, tak se nachytá, hlavně na výjezdu ven. Tohle se považuje za zbytečnou sprosťárnu. Kdyby jim šlo o bezpečí, nechají 50 na celým na úseku.
Jan - 23.03.2022 22:05:42
Říčanům říkáme Fízlany. Dřív tam přepadávali kupecké karavany, dnes tam potomci loupežníků obírají řidiče. Místo aby dovolili státu, aby jim postavil obchvat, tak pozemky zastavěli. A bývalý starosta Říčan Vladimír Křen dnes šaškuje v České televizi. :-(
Mira - 23.03.2022 21:33:52
Sám jsem platil 3x - vždy při výjezdu z Kolovratske na Ricanskou směrem k Shellce - tam je potřeba to dost rozjet, aby se člověk zařadil do nekonečné fronty a zapomene si hlídat rychlost. Teď tam uz neřeším auta přede/za mnou, ale tachometr ;)
Mira - 23.03.2022 21:30:33
V Říčanech vím o x kamerach a většina jich je na úplně nesmyslném místě - resp. smysl dávají kvůli výběru peněz, ale ani náhodou kvůli bezpečnosti.
Jan Štěpán - 23.03.2022 21:29:02
Dejte si tam antireflexsní značku a radary se můžou jít klouzat
jarda - 23.03.2022 21:27:28
Zajimalo by mě,jestly ty radary maji platné nějaké certifikáty,to určitě ne,kdo by to taky kontroloval, jsou to ZLODĚJI !!!!!!!!!
Roman - 23.03.2022 20:52:18
A vite co je jeste vice vtipne? I sami policajti jsou mnohem vice tolerantni nez tyto radary. Tady vas pokutuji uz za prekroceni 1-5km/h. Kdyz mi prisla fotka primo od radaru policie tak meli toleranci prekroceni 20km/h a to bylo v obci.
Roman - 23.03.2022 20:49:39
Radary jsou peklo normalnich ridicu. Krasny pripad na I/3 u Benesova. Od te doby co udelali radary od benesova az k porici tak uz tam 90 nebo vic nikdo nejede. Vzdy se najde nejaky ***** co to pred radarem zadupne a cely 3 km jede 70-80.
nivico cz - 23.03.2022 20:40:38
Kdo je jelito, ať platí.
kecalek - 23.03.2022 19:43:55
Pred rokmi - vodič "prekročil" rýchlosť, nezaplatil, bolo priestupkové. Dôkaz dodali policajti-foto. Vodič sa spýtal na prístroj a žiadal osvedčenie o kalibrácii. NEMALI! Kalibrovaný nebol = žiadna pokuta!!!
David - 23.03.2022 19:42:41
Proč si tolik zdejších přispěvatelů myslí, že jezdit podle předpisů je totéž, jako jezdit bezpečně? A přitom to by mělo být cílem, ne? Jak bezpečnosti pomůže radar, kvůli kterému musím pořád sledovat tachometr, místo abych se věnoval řízení?
kecalek - 23.03.2022 19:37:58
Spýtať sa - sú tie radary certifikované a kalibrované? Ak nie - tak je to bezdôvodné obohacovanie! A ak by niekto ich žaloval - vyhral by to na celej čiare. A ešte k tomu GDPR - kto má prístup, ako je to zabezpečené?
Petr Šraier - 23.03.2022 19:18:36
Jaké minové pole??? Není jednodušší prostě dodržovat pravidla?
Jiří MOC - 23.03.2022 18:54:58
Projíždím Říčany už 12let a ještě jsem pokutu nedostal... hele - čím to může být?
Ferda - 23.03.2022 18:49:12
To je stejná absurdita, jako by policista měl z vybrané pokuty provizi. To by je za chvíli na ulici rozdával i za uprdnutí.
Iveta - 23.03.2022 18:34:17
Zajímalo by mě, čím by nahradili peníze v rozpočtu obce, pokud by vsichni začali dodržovat rychlost. Asi nerealné, ale co kdyby?
Pedro - 23.03.2022 18:32:06
Pokuty nemají být zdrojem příjmů pro obec. Když by to mělo být nezávislé, měly by tyto peníze směřovat do státní pokladny. To už není o bezpečnosti, ale byznysu a šikaně.
Petr - 23.03.2022 18:24:33
A lidem co jezdí pomalu pod hranicí bych dával 3x vyšší pokuty za zdržování provozu a pokud na rovince někoho nabourají rovnou střelit do palice. Fakt děs ty kamery
Ted - 23.03.2022 18:18:58
Klidně jich tam může být i více. Pokud jezdím podle předpisů tak se nemusím ničeho bát. V Říčanech jsem několikrát do týdne a nikdy jsem tam žádnou pokutu neplatil.
Zdeněk - 23.03.2022 18:08:54
Aby radnice zajistila možnost spádového parkování u nádraží, to ne. To by byla služba pro občany ! Ale vybírat "pokuty" na místech, která nejsou nebezpečná, to jo. Bezpečnost provozu má hlídat Policie ČR a ne samozvaní odborníci na radnicích :(
Šnek - 23.03.2022 17:52:59
Poté co mi přišla pokuta 900 Kč za rychlost 56 km/h (na obchvatu Říčan a v noci), už přes Říčany jezdím zásadně max 30 km/h a to na dvojku, aby si ty prachy místní loupežníci pořádně užili
Decathlon - 23.03.2022 17:34:21
Nejde o nic jiného, než o šmírování. Doporučil bych policii, respektive inspekci, aby se jukli kdo všechno má k záznamům přístup a jak je s nimi protiprávně nakládáno. Pochybuji, že by pak ještě chtely Říčany tuhle prasárnu provozovat.
Ondřej - 23.03.2022 17:25:31
Nejtrapnejsi vec od mest, je to ubohy ryzovani penez do mestske pokladny. Kdyz to holt jinak nejde, tak budeme okradat lidi takhle... Chapu prekroceni rychlosti o 10km/h a vice, ale u Nas bere radar uz pri pouhych 2km/h navic, coz mi fakt prijde ubohy.
Prchala - 23.03.2022 17:17:29
Kralupy jsou taky s kameraman přesycený po kraji. Jsme policejní stát.
Staňa - 23.03.2022 17:09:26
Miliardy od oligarchů utíkají, tak je potřeba vybrat od lidí!
mates - 23.03.2022 16:49:58
radary funkční, ale bezpečnostní kamery po městě zřejmě nefunkční. ani nepamatuji kdy jsem potkal naposled MP v terénu
občan - 23.03.2022 16:40:12
Češi jsou stádo ovcí, snižují si svobodu a ještě tomu tleskají. Podle názorů ovcí, čím víc kamer a šmírování, tím lépe. Přesně podle hesla " kdo nic špatného nedělá, nemá se čeho bát" od kterého fízla jsem už tento názor slyšel? Kořen je psychopat
Petr Mazanec - 23.03.2022 16:39:34
Dnes jsem obdržel dopis od úřadu. Moje rychlost 58 v úseku kde jsem nemohl nikoho ohrozit. Pokuta 700kč a prý můžu dostat 1500 až 2500. Docela slušný. Závidím život lidem v Říčanech.
Kobra 12 - 23.03.2022 16:34:16
podobný případ ve Vysokým Mejtě. Jednou mě vykostili na liduprázdné!!! komunikaci za1500, tak ted si dávám pozor - podřadím za 2 a jedu 40km/h celé město, tak to chtějí ne?
PICHAV - 23.03.2022 16:00:42
A NEZAPOMENTE SI PUSTIT !!!! DEPECHE MODE !!!! WELL IF YOU EVER PLAN TO MOTOR WEST !!!! TRAVEL MY WAY !!!! TAKE THE HIGHWAY THATS THE BEST !!!! GET YOUR KICKS ON ROUTE 66 !!!! 66 CAMERA RESTS !!!!
Alf - 23.03.2022 15:45:19
Pro bezpečnost se budují šikany, ostrůvky, čáry na silnici. Radar je jen zdroj příjmů. Ostrůvek přinutí auto zpomalit a to nesrazí chodce nebo narazí nižší rychlosti. Jak tohle dokáže radar?
scarabeo - 23.03.2022 15:41:25
Ano to souhlasí, také jsem přispěl.
Hugo - 23.03.2022 15:01:53
To je moc dobře vy hovada když neumíte jezdit podle pravidel jen plaťte pokuty. Brečíte jak malí fakani.
Honza - 23.03.2022 14:57:29
Do Říčan jsem jezdil pracovat do nemocnice, po 2 pokutách za minimální překročení rychlosti jsem raději přestal. Nejsem žádný pirát silnic, ale senior, nikdy jsem za desítky let naplatil žádnou pokutu, ani v Rakousku.
Pavel - 23.03.2022 14:54:46
Souhlasím, kdo jezdí jak má dle zákona, tak mu toto nevadí.
Aleš - 23.03.2022 14:40:58
No jo ....já za 3 roky čtvrtek a sobota jim tam na vlastní náklady postavil krásný nový chodník někde v centru ...a doufám že až to budou otvírat že mi pošlou email abych přišel prestrihnout pásku ...jsem fakt "fazula" nepoucitelna
Surcuf - 23.03.2022 14:33:15
Stando!!! ta kamera by asi bez měřiče rychlosti - to je ten radar byla na pdr nemyslíš? Radar tam vždycky je, kamera identifikuje SPZ, u nás mají třeba 8 krabic a v nich točí 2 měřáky....
Jarda - 23.03.2022 14:01:40
Proc se se mnou Ricany nesoudily ? Protoze by velmi pravdepodobne prohraly a musely by vsem vratit vybrane penize. --- ------ PS: plati cca pro 1/3 ricanskych rychlostnich pasti.
Jarda - 23.03.2022 13:59:47
Puvodni smysl znacky IS12a je - umoznit ridici vcas sundat nohu z plynu, nebo ho informovat o Obci za zatackou. Tak - aby v zastavene oblasti, kde se mohou pohybovat chodci jel bezpecne - tedy do 50km/h. ========== PS: kazdy si muze najit rozsudky NSS.
Jarda - 23.03.2022 13:57:00
D. Ricany maji nekolik mist, kde neopravnene vybiraji pokuty - jsou totiz mimo zastavenou oblast a tedy rychlosti nad 50km/h nikoho neohrozujete ! PS: 3x v techto mistech zmeren - a nezaplatil. Stalo mne to jeden Doporuceny dopis.
Jarda - 23.03.2022 13:54:52
Ricany :-) Ale tohle nevite A. Značka IS12a (Obec) je Informativni (!) znacka. B. Nerovna se tedy Zákazové značce B 20a (Nejvyšší dovolená rychlost) C. Pro uplatneni omezene rychlosti za IS12a **MUSI** byt splnena tzv. materiální znak prestupku D
PICHAV - 23.03.2022 13:23:57
PRO ME OBROVSKE ZKLAMANI !!!! DOUFAL JSEM ZE NEMATE CAS PZE POMAHATE UKRAJINCUM KDYZ JE TU MRTVO !!!! A TO VY NE !!!! VAS UZ ZAJIMAVE CLANKY NA AUTOSALONU NEZAJIMAJI !!! JEN NEJAKY STARY USA SERIAL CO SE VYSMIVA UTRPENI VE VALCE A HRAJE V TOM RADAR !!!! !
Zdeněk - 23.03.2022 13:20:15
Je to jenom buzerace. Jednoduchý způsob jak okrást řidiče a okolní obce. Měli by jsme se domluvit a celý měsíc to tam bojkotovat tím že budeme jezdit 10km/hod. Je to určitě bezpečnější .....50km/hod je nebezpečná rychlost (tak akorát pro závodníky :-)
Xim Durdil - 23.03.2022 13:16:24
jsou to sviňáci. silnice děsný, děravý, ale rejžovat by jim šlo. ať jdou k šípku. přes říčany nejezdim a jsem v pohodě.
Petr - 23.03.2022 13:08:28
Klasicke zneužívání systému. Město si vytvoří místa kde se nameri a penize se sypou. Obrana je toto mesto bojkotovat a kdyz uz tam musim, tak na to myslet, nastavit tempomat na 55 a hotovo.Az jim vybrane pokuty prestanou pokryvat naklady,tak to zrusi sami
Vaclav Sykora - 23.03.2022 12:55:33
to asi vimper vyhrava skuste ject na strazny namnerilimi o pet klimotru vic a dostal sem tisic korun pokutu a tech sem dostal dvacet bud budu koukat na tachometr nebo pred sebe
jahar - 23.03.2022 12:41:11
Vzhledem k neustálým zácpám se mi ještě překročit rychlost nepodařilo. Kdyby vybrané peníze raději investovali do plynulosti provozu ...
Martin - 23.03.2022 12:30:54
Mně tam radar nevadí. Jezdím tam velice nerad, snažím se tomuto městu vyhnout. Ale někdy zkrátka není vyhnutí. Jedu tam pak do 50 km, a to na mně zezadu troubí.
Martin - 23.03.2022 12:12:14
A také tam mají stále kolony, je to tam stále ucpané. Protože tam všichni jezdí pomalu.
njn - 23.03.2022 12:12:13
Radar nevadi pokud tam neni nesmyslne omezena rychlost treba na 30ku...
Václav - 23.03.2022 12:08:21
Proč pořádně nepodojit řidiče. Když mají na auto, tak ať zacvakají ten státní schodek.
Libor - 23.03.2022 12:06:55
Pro ty, kteří to tam neznají. Radary jsou umístěny převážně na výjezdech, kde je kolem silnice jenom pole. Mezi námi, v záplavě cedulí a reklam si řidič ani neuvědomí, že je stále v Říčanech. Nejhorší je, když se béčkový " umělec" z Teplic nacpe kam nemá.
Pepýno - 23.03.2022 12:06:09
Z textu : "Město argumentuje tím, že úsekové i okamžité měření rychlosti je nejlevnějším a nejúčinnějším opatřením pro zvýšení bezpečnosti." S tím by se dalo i souhlasit, pokud by doložili data o snižování počtu přestupků...
Franta - 23.03.2022 12:03:00
Okolo Říčan musí starostovat samí tupci, kteří nejsou schopni provozovat radary ve vlastní režii. Takovýhle starostové by měli okamžitě odstoupit z funkcí, protože okrádají vlastní obec.
Antonín - 23.03.2022 12:02:05
Opravdu souhlasím s instalací radarů v úsecích s omezenou rychlostí. Bydlím u silnice kde je omezena rychlost náklaďáků na 30km/h a je zcela běžné když tudy jezdí ve dne 60 a v noci klidně i přes 70.
Antonín Antonín - 23.03.2022 12:00:06
Jiří - 23.03.2022 11:50:24
Nějak nechápu tyhle vulgární reakce proti radarům. Jednou je tam značka s povolenou rychlostí a tím to pro normálního člověka hasne. Jen ***** u zkoušek na ŘP bude tvrdit, že značka s 50-kou v červeným kruhu umožňuje jezdit třeba 70 km/h.
Zdeněk - 23.03.2022 11:41:24
V Říčanech obec prošpikují nejen radary, ale i značkami s různou povolenou rychlostí. Takže jedete 40-45 a stejně těch ****č zaplatíte, protože občas je tam strčená 30 a vy s očima neustále na tachometru ji přehlédnete. Mají to vymyšleno:-)
Karel - 23.03.2022 11:38:45
Miluji tyhle pokrytecké kecy o bezpečnosti,jasně,že jde jenom o to vybrat prachy.To,že někde nainstalují kamery nezaručuje,že tam lidé budou dodržovat rychlost.Kdyby šlo o bepečnost,tak tam můžou dát třeba retardéry,nebo zpomalovací semafory.
Jiri - 23.03.2022 11:38:24
Je to jednoduché, politici musí ustanovit, že peníze z pokud budou chodit přímo států a ne obcím !
VEKA - 23.03.2022 11:16:20
tady nejde o to, jezdit podle předpisů, to je nepochybně nutné. otázka je, zda různá zbytečná omezení na místech, kde je možné jet rychleji, roztahování obcí, za chvíli krom dálnice z obce ani nevyjedeme...
Tomáš - 23.03.2022 11:03:16
To Standa: Antiradar je ve své podstatě radiopřijímač. Pomocí citlivé antény sleduje, zdali je v blízkém okolí přítomné rádiové vysílání o konkrétních frekvencích. genevo.com doporučuji přečíst
Vojta - 23.03.2022 11:02:06
Od minulého roku opravdu radary přibyly. Na dálnici D1 spojený s elektronickou značkou na plynulou úpravu rychlosti. 1 000 korun, že jsem se opovážil jet po dálnici 125 km/h. Když bylo na značce údajně 80.
Radek - 23.03.2022 10:59:13
Co na to Vláďa Kořen?
Martin - 23.03.2022 10:40:10
Přes Říčany občas jezdím a v životě jsem pokutu nedostal. Stačí nejezdit jak jelito s nohou stále na plynu. :)
Standa - 23.03.2022 10:33:08
Asi jsem lehce mimo, ale můžete mi někdo vysvětlit jak antiradar detekuje kameru? Nejen pevnou, mají je i policajti v autech. Na pevny useky platí pouze navigace s databází měřených úseku - třeba Waze. Ricany jsou fakt hrůza.
Xi Johanson - 23.03.2022 10:31:05
Tak to je zmrdství maximální úrovně to je vidět jaká je to pakáž. Ale co no Češi nikdy nebudou kolektivní vždycky jenom malé skupiny confidentů a udavačů.
Tomáš - 23.03.2022 10:30:24
To je přece v pořádku. Existují pravidla, tak je dodržujme a nebudeme muset platit nic. Jestli systém funguje opravdu takhle efektivně, je to obdivuhodné. Spíš bych za to Říčany pochválil a ptal se, proč to podobně nejde i v jiných městech.
Ivan - 23.03.2022 10:20:32
A v čem je problém? Jezděte jak máte a nebudete dotovat jejich obecní pokladnu. Článek mi přijde jako stížnost na to, že se někdo snaží nutit řidiče dodržovat zákon. Až ti autore vykradou byt, taky si budeš stěžovat, že někdo honí zloděje?
Josef J. Podměstský - 23.03.2022 10:19:37
Každá sranda něco stojí. Chceš-li jezdit rychle a porušovat daná pravidla, budeš platit. Budeš-li jezdit podle pravidel a dodržovat to co máš, nemusí tě ty kamery zajímat. A kdo nedokáže odhadnout rychlost bez podívání na tachometr nemá na silnici co děl
Stará páka - 23.03.2022 10:14:08
Inu přátelé tohle je Orwellův svět. Vypínají se nepohodlné weby, za "schvalovaní" nám bolševický prokurátor vyhrožuje kriminálem a ovčané hýkají blahem. Takže měření rychlosti je už jen další střípek mozaiky. A to vše pro naše dobro. :-)
Surcuf - 23.03.2022 10:08:41
nepomohl, je ve městě méně bezpečno, ale kdo chce kam...
Surcuf - 23.03.2022 10:08:03
Inu, i u nás máme tyhle krabice...k čemu to vede? Vysvětlím, je pravda, že se někde občas jezdilo 60 nebo i třeba trochu víc (nakonec když já dělal řidičák 60 v obci byla legální rychlost), teď u radaru zpomalíme na 50, a pak tomu naložíme 80-90, nikdo si
Zdenek Moudrý - 23.03.2022 10:05:40
Pokutu za rychlost jsem naposledy platil nekdy v roce 98 nebo 99 minulého stoleti. Jde to jezdit podle předpisu... Ale denne potkávám hóóódne rychlý hovada.
Roman - 23.03.2022 09:57:22
Samozřejmě to řeší antiradar. A hlavně, toto s bezpečností nemá nic společného, je to mýto za průjezd dědinou. Zaplatíš 500-600 a nic se neděje.
Zdeněk - 23.03.2022 09:56:08
Dodržuji rychlosti , takže za mě jich tam můžou mít i dvojnásobek. Kdysi jsem taky měl tendenci pospíchat . Pak jsem jednou zaspal do práce a hnal to jak magor . Na 30 km jsem najel 2 minuty . Od té raději vyrážím o pár minut dřív , má to větší efekt .
Franta - 23.03.2022 09:41:35
Tenhle problém zcela spolehlivě řeší prak ve spolupráci s ložiskovou kuličkou, popřípadě barva ve spreji nebo štípačky.
Franta - 23.03.2022 09:41:28
Tenhle problém zcela spolehlivě řeší prak ve spolupráci s ložiskovou kuličkou, popřípadě barva ve spreji nebo štípačky.
Jaroslav Pikous - 23.03.2022 09:38:22
Je to dost zavádějící rozdíl, když se napíše 66 kamer nebo 31 úseků ve správním obvodu (dle tabulky). Ať počítám jak počítám, nelze věřit tomu, že v Praze jich je JEN okolo stovky "kamer" nikoliv úseků. Stačí projet tuneládou, to je kamer, panečku. :-(
Knuck - 23.03.2022 09:37:46
A v čem je problém? Já jsem za 23 let pokutu nedostal a zrovna přes Říčany jezdím skoro každý týden na chatu. Znáte tempomat? Moc dobrá věc, používám ho v obci, mimo obec i na dalnici. Rychlost hlídat nemusím a mohu se více soustředit na provoz okolo.
Sus Domesticus - 23.03.2022 09:31:20
Na to existuje jednoduche reseni. Koupit si auto, ktere jezdi za 2-3 litry benzinu, nebo nafty, pripadne par kWh elektriny na 100km a neumi jet rychleji, nez 50km/h. Je to zcela legalni a jeste se s tim uzasne parkuje, protoze se vejde vsude.
Jiri - 23.03.2022 09:30:22
Bydlím kousek od Říčan a často jimi projíždím. A všichni jedou podle předpisů. U nás radar není, ráno a odpoledne provoz, že skoro nelze vyjet že dvora. Zcela běžné naší obcí jezdí maminky ve svých SUV 70-80 km rychlostí...
Pavla - 23.03.2022 09:29:32
Tak tenhle byznys mohou řidiči úplně bez problému bojkotovat:-) Stačí jezdit podle pravidel :-)
Karel Vojtíšek - 23.03.2022 09:13:53
Nikoho nezajímá bezpečnost na silnicích. Kamery se šíří raketovou rychlostí. Je to totiž jedinný způsob naplnění vytunelovaných obecních kas.
Havlosbyldebilos - 23.03.2022 09:12:15
Z.k.u.r.v.e.n.á h.o.v.a.d.a
Zvonik - 23.03.2022 09:01:36
Stačí si dát na palubku přístroj Cobra a ten ohlásí každý radar.
Jaroslav - 23.03.2022 08:56:52
Nemyslím si že je správné, aby toto bylo legální...
Reklama
Autosalon TV