Reklama

Diskuze: Je účinnější než radar. České obce používají ke zpomalení aut systém, před kterým není úniku

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

PETR VARČOK - 06.05.2024 19:01:10
Řešení nebezpečné a navíc v rozporu se z. č. 361/2000 Sb. Tříbarvná světelná signalizace neslouží k regulaci rychlosti. Rizika zde bohužel nelze vysvětlit pro omezenou možnost znaků...
Milan - 05.05.2024 14:09:16
Jenže na semaforech se nedá rejžovat, proto jsou tak oblíbené fotoradary.
Reklama
václav - 05.05.2024 13:34:31
Byl jsem řidič z povolání, jsem už 13 roků v důchodu. S tímhle jsem se setkal dávno před odchodem do důchodu třeba v Itálii. A tady teď někdo objevil Ameriku.
Milan - 05.05.2024 10:21:35
Uvedené semafory dle https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-361/zneni-20240401 §7O (OPRAVA), odst.3)""Při řízení provozu mimo křižovatku, například před přechodem pro chodce nebo před nepřehledným místem, platí obdobně odstavec 2."" rozhodně jsou platné!
Libor - 04.05.2024 23:36:39
Jedu 50 a rozsvítí se červená a i tak pokračuji v jízdě. Nedávno jsem totiž čekal na červené i když jsem jel méně jak 50 a světě div se ona stále svítila a tak jsem jel dál. Je to sice lepší než retardéry, ale musí to fungovat.
Jan - 04.05.2024 16:00:10
Pokud jede jedno auto rychle,pak super, ale když k vůli jednomu musí zastavit víc aut, nedává to smysl. Za mě kravina.
Reklama
Roch - 04.05.2024 10:39:28
Stačí dát si pozor, jestli někde za bukem nečumí policajt. Jinak u těchto semaforů nezastavuju.
Milan - 04.05.2024 08:58:08
Uvedené semafory dle https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-361/zneni-20240401 §7, odst.3)""Při řízení provozu mimo křižovatku, například před přechodem pro chodce nebo před nepřehledným místem, platí obdobně odstavec 2."" rozhodně jsou platné!
Kafeman - 04.05.2024 08:37:26
Naprosto v pořádku, kdo sedí na půl zadku a volantu se drží zá*****ím, bude zastaven semaforem... Má to furt levnější než zastaven policajtem... Nazdar.
Václav - 03.05.2024 23:42:11
v první obci za Mělníkem směr Mladá Boleslav, mě takovej semafor úplně zastavil i když jsem jel pod padesát. A co víc zastavil jsem cca 3m před čárou detekce a svítila stále červená. No počkal jsem si cca minutu než za mnou jelo další auto. Nechápal jsem
Reklama
Tom - 03.05.2024 22:58:44
To funguje jen jednou, maximálně dvakrát. Kdo by napotřetí zastavil u fejkového semaforu? Absolutní nesmysl.
Jaj - 03.05.2024 22:17:46
Super, pojedu povolenou rychlostí, za mnou pojede někdo rychleji a červenou to hodí mě, protože mě u semaforu dojede. Ale zase se může udávat záznamem z kamery když někdo uvidí někoho kdo projede na červenou.
kotlár laco - 03.05.2024 21:56:46
Já i když bych tušil, že to je semafor který tak funguje - bych také zastavil a počkal na zelenou. Pokud bych už věděl, že to je semafor, který reaguje na rychlost - tak bych jel pomaleji, aby byl stále zelený. Na červenou bych se rozhodně zdráhal jet.
jaroš - 03.05.2024 20:37:37
A proč je tam 30?
Boda - 03.05.2024 18:38:43
Když to vidím tak jedu spořádaně a za semaforem zrychlím.
Pepík - 03.05.2024 18:23:43
Schvaluji .Jednoduché a velmi účinné. Nedovolím si projet na červenou. Pospíchálkové mohou jen kritizovat a hledat výmluvy.
Pepík - 03.05.2024 18:23:29
Schvaluji .Jednoduché a velmi účinné. Nedovolím si projet na červenou. Pospíchálkové mohou jen kritizovat a hledat výmluvy.
Martin - 03.05.2024 16:48:43
No, abych řekl pravdu. Je to o slušnosti jednotlivce. Já na to kašlu. Proste jedu jak mám a pak mne tyhle hovadiny sikanujici řidiče nezajímají. Jinak proč se takto nesikanuji chodci ?
Franta - 03.05.2024 15:45:58
Vždy jsem měl za to, že semafor má řídit dopravu. Červená má znamenat, že někdo jiný má zelenou a čekám na něj. Za chvíli to lidi budou ignorovat nejen na těchto nesmyslných místech, ale i tam, kde je ta červená opravdu důležitá.
Ondrej Suchy - 03.05.2024 15:00:47
Spravna vec. Kecy tech nymandu a strupu co troubjej anebo to ignoruji, to ukazuje na vychovu stbabise.
Karel - 03.05.2024 14:40:11
Pokud je neaktivuje chodec kvůli přejití, tak na tyhle semtamfóry zvysoka... Zvláště v nočních hodinách je mám na háku.
Jindra Procházka - 03.05.2024 14:05:39
Pokud jedu v limitu a červená svítí, nepřetržitě troubím. Oni si to časem okolo bydlící rozmyslí a semafor vypnou.
Kristian Binder - 03.05.2024 12:42:16
S tímhle mám "výborné" zkušenosti z jedné krátké vesničky na Kolínsku. Jedete po obci povolenou rychlostí, předjede vás nějakej místní divočák, spustí červenou a sám ji ještě vesele projede. Bravo!
Milda - 03.05.2024 12:02:22
To se už nedivím že kvůli těmto "semaforům" už nikdo nerespektuje červený signál stůj a vypadá to na těch silnicích tak jak to vypadá-hrůza!
revizor - 03.05.2024 11:06:41
článek si nějak protiřečí. mluvčí policie tvrdí, že takové zařízení není ve smyslu zákona semaforem, tak jízdu na červenou nelze postihnout. a autor pak dovozuje, ze pokud bude na místě policejní hlidka, může řidiče pokutovat za jízdu na červenou. divné..
Kalfa - 03.05.2024 10:52:16
Nesouhlasím, je to normální šikana, která nedokáže rozlišit z které strany přijíždí auto údajně porušující max povolenou rychlost. Konkretně ve zmíněném Ořechu, mám oprávněnou pochybnost i o přesnosti nastavení radaru, viz druhá strana zmíněné obce.
Luděk - 03.05.2024 10:51:46
No nevím, zpomalí jak kdo. :-) Já tedy moc ne, resp. téměř nikdy ne. Jedině, pokud mi v tom brání provoz. Občas to vozidlo přede mnou zbrzdí, pak ho normálně předjedu (pokud je předjíždění v místě povoleno) a pokračuji plynule dál.
Weber - 03.05.2024 10:44:08
Ano. Už jsem se s tímhle řešením setkal.výborná věc. Za mně super...
Reklama
Autosalon TV