Reklama

Diskuze: Vláda schválila: Za nezaplacenou pokutu budou policisté nově zabavovat registrační značky

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

Péťa novak - 31.08.2023 16:14:44
Auto není moje mám ho pučení můžou mi vzít znacka
Hhhhhh - 01.01.2022 12:01:09
Zuhuu
Reklama
IJT - 14.12.2020 16:39:50
SPZ mám přinýtované,aby mi neupadly.Když pokutu odmítnu a budu chtít případ řešit ve správním řízení,jsem zvědav jak mi policie spz bez poškození z vozu odejme! A bez poškození vozu!
IJT - 14.12.2020 16:39:35
SPZ mám přinýtované,aby mi neupadly.Když pokutu odmítnu a budu chtít případ řešit ve správním řízení,jsem zvědav jak mi policie spz bez poškození z vozu odejme! A bez poškození vozu!
Honza - 21.11.2020 15:20:14
Spis by se pokuty meli vztahovat ke zlomku ceny vozu, a nebezpecnosti prestupku, nesvitici zarovka na SPZ, nikoho neohrozuje, ale nenebzpecne predjizdeni, je na hranici zlocinu.
Evžen - 20.09.2020 19:23:43
Příště vám odmontují kolo?
Reklama
Milan L.bunda - 29.08.2020 14:31:30
Ono to zase tak horké nebude. nejdřív musí zajistit regist neuhrazených pokut a zpřístupnit ho Policii a to jak znám bude chvíli trvat.
martin - 28.08.2020 22:20:33
stat na brani spz jsou rychly!!proč to nezavedou u podnikatelu ktery dlužej na danich!!pokud dluži tak než zaplati dluh na danich zastavil bych podnikatelskou činnost!!ale tohle zatim česka hlava nevymyslela!ale brat spz za pokuty to ano kryplove!!
Vencl - 28.08.2020 21:21:18
To je zajimavý, tak stát si neumí poradit s lidmi, co mají dluhy na daních, na zdravotním pojištění a s lidmi co dluží třeba sto tisíc na alimentech a policie bude sbírat SPZ ? To jsou zase věci, to vymýšlí v hospodě u mariáše ?
brekeke - 28.08.2020 13:38:03
POLICIE PŘEBIRA PRACI SOUDU A UŘADU!!TAKŽE SOUDY PŘESTUPKOVE KOMISE SE MUŽOU ZRUŠIT!!ZACHVILY POLICAJTI BUDOU ZAVIRAT BEZ SOUDU!!TOHLE VYMSLELA ČESKA HLAVA V ČERVENYM SVETRU A DALŠI ****** TO SCHVALILY!!
Reklama
Jiří Černý - 28.08.2020 13:04:50
A soudci nebudou mít co žrát!
Michal - 28.08.2020 06:38:13
Nechapu proč se tu rozčilujete. Přeci kdo dodržuje co má se nemusí bát tohoto opatření. Nemluvě o tom, že RZ Vám seberou jen !! když dlouhodobě neplatíte pokuty. Tzn. jen ten, kdo stejně ignoruje pravidla. Když nemám peníze, nemám na pohoné hmoty :-)
mirek - 27.08.2020 22:17:06
Janota:přesně tak tvoji zaměstnaci budou jezdit tvyma auty jeden z nich nebo vsechny nebudou mit zaplacene pokuty,tak jim seberou s tveho auta spz dokud tu pokutu nezaplati značky pčr nevrati!
mirek - 27.08.2020 22:11:25
milde:ty nejsi normalni!!!!
matrix - 27.08.2020 18:39:11
pokud policie bude vykonavat praci soudce a vymahače v tom připadě mužou zrušit přestupkovou komisi a soudce!ještě chvily a budou chodit brat věci z baraku!!jelikož mužou krast a je to podporovane zakonem!!
Meryxxx - 27.08.2020 18:04:21
Vidím že se z vás lidí staly otroci či si nechají kálet na hlavu.Zlaty socialismus.Sakra, tam už vlastně zase jsme...
Meryccc - 27.08.2020 18:01:38
Souhlasit může jenom člověk nesvobodný,tzv.hélot.Bengo si vymyslí pokutu a jste v pytli
pepa - 27.08.2020 15:52:31
Jak se zabaví RZ, když je podle předpisu přinýtovaná?
vvv - 27.08.2020 12:06:07
tohle je prace soudu!! ne policie!!policajtum přidělili zlodějskou činnost ktera je kryta zakonem!!většiho dementa než v červenym svetru to nemohlo napadnout!
xx7 - 27.08.2020 12:03:34
ten kdo to vymslel ma v hlavě nasrano!a ty co to schvalili jsou jeste vetsi hovada!tohle cele je nedomyšlene!!už vidim těch kamionu bez spz nebo autobusy a auta ktera stoji odstavena na kraji silnice bez spz to bude všude vraku!
Jindra - 27.08.2020 11:36:29
V tom Varnsdorfu to je trochu jinak. Pokuty jsou oprávněné. Jezdí ta všichni jako prasata. Plná čára nikomu nic neříká a 50-ka také ne. To kam peníze úřad převádí peníze je věc jiná.
Marek - 27.08.2020 09:17:44
Pokuty zásadně neplatím!Každý přestupek na silnici nechám jít do správního řízení kde pracuje moje "dobrá známá".Věc záměrně neřeší,akorát musím donést když mám být předvolaný papír od doktora že jsem nemocný.Dřív stačilo zdržovat rok nyní dva roky.
Janota - 27.08.2020 08:23:02
Takze,když v mém autě pojede někdo kdo má nezaplacené pokuty.sundaji z mého auta SPZ? Tzn. Zruším firemní auta a zaměstnanci budou jezdit na svejch? Nebo jak?
Lukáš - 26.08.2020 23:16:48
100% souhlas,vzor by nám měl být systém pokut ve Švédsku
brekeke - 26.08.2020 22:19:25
a co autoškola tam policajti taky budou krast spz?!!
brekeke - 26.08.2020 22:18:34
policajti budou krast a vymahat pokuty ktery nebyli 10 let zaplaceny a na vic budou kryty zakonem!!no ***** tohle vymsli ***** v červenym svetru!!!!od toho jsou soudy a exekutorři aby to bylo legalni po někom něco vymahat a ne policie!!kocourkov hadr!!
Vlastik - 26.08.2020 22:00:33
Konečně zde budou platit i cizinci kteří projíždějí naší republikou u našich to úřady vždy v můžou ale rumun Polák bulhar to mají na haku protože vědí že na ně nemůžou. Rakousko bez zaplacení pokuty neopustite tak proč by u nás měli platit jen Češi
Alexs - 26.08.2020 21:07:38
No nevim, ale akuvrtačku a vrtáky asi policajti mít nebudou, aby značky odnejtovali, jinak s tím souhlasím. A třeba u nás už polákům klidně dají botičku, když nezaplatí pokutu na místě.
Kamil - 26.08.2020 19:35:12
Veřejná bezpečnost už neví co by vymyslela
Zvoník - 26.08.2020 19:32:12
Nemohu souhlasit s tímto řešením na nucené vybírání pokut, protože jde od Policie o přečin ,,vydírání" bez soudu, pokud s pokutou nesouhlasím z důvodů nespravedlnosti. Veškeré právní následky ať si policisté přičtou sami sobě.
Sam - glosátor - 26.08.2020 18:19:02
Typické vyjádření Čecha - Hamáčka - "Pokuty cizinců jsou nevymáhatelné ..." Zajímavé, Rakušané je na našich lidech vymoci dokážou. Prostě jenom lenost od ministrů, ministerstev, ministerských úředníků - co jenom sedí čumí v Praze z okna a pijou kafe.
Petr - 26.08.2020 15:46:49
Já souhlasím, ale je to bič jen na české občany, kde slyšíme že pokud nějaký zahraniční řidič ktery jezdí prez naše uzení a stabilně porušuje předpisy viz poláci, že i těm nevezmou značky a nedostaví jim auta na to by naše vláda měla také myslet.
PetrZ - 26.08.2020 11:00:51
Vzhledem k tomu ze RZ jsou majetek statu a majiteli vozidla jsou jen propujceny, jsou narky a vylevy zdejsich "inteligentu" velice zabavne. Hodne to o nich vypovida. Zrejme potrefene husy... Dobre vam tak pitomci.
Punta - 26.08.2020 10:06:14
Zase to budou policajti zneužívat a udělají větší škody než ten kdo nezaplatil
Jan - 26.08.2020 09:36:14
Opět bude problém, že ty vozidla nesmí tvořit překážku silničního provozu. Nechápu proč prostě vozidlo nemůže být odtahováno na záchytné parkoviště, když už mají chuť s tím něco dělat tak to dotáhnou do konce. Pokuty, alkohol, drogy, zákazy, pojištění,atd
Jose - 26.08.2020 09:29:08
Jediné k čemu to povede bude krádež značek nás ostatních. Je vidět, že opravdu to řídí banda neschopných. Jediné co bude fungovat je zabavení věci (vozidla) do vyrovnání dluhu.
Andrej Babiš - 26.08.2020 08:16:35
Nepřípustné
Kolchoznik - 26.08.2020 07:55:59
Aha, takže někdo bude mít víc aut a bude je půjčovat například členům rodiny. Jeden z členů rodiny spáchá přestupek, ale nebude ho chtít řešit, tak pak překvapenému majiteli při nějaké důležité cestě seberou značky. Co chtít od socana v červeným svetru...
Stašek - 26.08.2020 07:03:15
No nevím, po prvním přečtení to vypadá na krok správným směrem, ale ak jsem již četl výše, ..je potřeba rozlišit, jestli je to pokuta za "nedbalost" nebo za ignoraci zákona
HOONIGAN - 26.08.2020 03:59:44
V tomto státě , se zbláznili už úplně všichni. Příspěvky typu souhlasím . No až virazite za hranice spomente s čím jste doma souhlasili. Ponevač tam se smíchy neudržíte?
Jan - 26.08.2020 00:46:46
To bude nápad nějakého komunisty... A co vypouštět vzduch z pneumatik a zahodit ventilky? Co Ústava ČR? Každý má právo na soud. Takže ač je to schváleno, odporuje to nadřízené ústavě. Tolik brebentilů, co by chtělo trestat a chvástá se...
Radek - 25.08.2020 23:44:28
je určené k vydělávaní peněz z kterých odvádím státu daně. Kdo mi nahradí případný ušlý zisk. Dopadne to tak, že pokuty budou platit majitelé vozidel aby jej mohli užívat.Stát tak elegantně převede vymáhání pohledávek na občany.
Radek - 25.08.2020 23:41:14
Dál by mě zajímalo, kdo bude zodpovědný za případné poškození odstaveného auta. Jak se bude řešit, když hříšník není majitelem auta, mými auty jezdí zaměstnanci a já nemám jak zjistit jestli náhodou nemá zaplacenou nějakou pokutu. Odstaví mi auto, které
Radek - 25.08.2020 23:36:36
Odebírat RZ by se měly odebírat v případě špatného technického stavu. Obávám se, že brzy budou odstavené auta bez RZ s botičkou lemovat silnice a to asi bezpečnosti nepřidá. A navíc je mezi námi hodně lidí, co nemají jen jedno auto.
Petr - 25.08.2020 19:56:17
Toto velká část Čechů, kteří si myslí, že rozumí demokracii, označí za buzeraci. Jedná se ovšem k přiblížení zemím jako Švýcarsko a pod. A konečně odklon od ruského systému a jemu podobných. Potomci nepatří na silnici.
Vítek - 25.08.2020 17:51:04
Jasně,takže cizincům se budou taky zabavovat značky? To si asi PČR netroufne.Ale po našich řidičích,to se budou vozit,žejo
Vítek - 25.08.2020 17:50:51
Jasně,takže cizincům se budou taky zabavovat značky? To si asi PČR netroufne.Ale po našich řidičích,to se budou vozit,žejo
Tzv model VV Barta - 25.08.2020 17:16:03
Jak snadne . Druhy par znacek do kufru , siknout se muzou. Nasadit za zabavene , botka nebude asi take moc problem a alou domu do ciziny. Pripadne tam jeste pozadat o nove / jine RZ a jsme za vodou. Jiz praktikovano . Nic noveho.
RoBi - 25.08.2020 17:09:38
Tak nevím - pokutu z Rakouska raději každý zaplatí. Proč u nás ne a ne aplikovat fungující systémy ze zahraničí: vymáhání pokut, placení výživného - všichni raději platí v plné výši a včas, stavební zákon - proč nezkopírujeme např. rakouský?
Jirka - 25.08.2020 17:04:22
Někde někdo z rodiny nezaplatí pokutu, o víkendu si půjčí mé auto, zastaví ho a mě seberou značky z mého auta? Trochu přitažené za vlasy! Stát a všichni, kdo mají vymáhat pokuty, tak si opět usnadní svou práci tím, že budou trestat všechny?
řidič - 25.08.2020 16:53:41
Kde jsou ty Havlovo sliby o nezcizitelnosti soukromého majetku?!
Basman - 25.08.2020 16:44:42
Nikomu nic nedlužím, ale kdyby náhodou - značky zásadně lepim do rámečku na dostatečnou vrstvu silikonu, takže nejdou ani ztratit, ani "sundat". Bez poškození nárazníku to NEJDE. Myslím, že policie krumpáč ve výbavě nemá. Jinak se zabavováním souhlas!
Jurgi Jurgenson - 25.08.2020 16:40:17
Je tam spousta ale, jak nasadí botičku a sundá značky, bude se to hlídat, nebo mi to ještě někdo vykrade? Tady nereálné, tyto úvahy tady jsou od založení RU po ČSR .....
Honza - 25.08.2020 15:49:03
Tak nevím. V SRN už před 30. lety platilo, že jako řidič jsi zodpovědný. Nezaplatil jsi pokutu na složenku? V pohodě, to se stane. Vyndej si věci z kapes, pásek a tkaničky. Máš nárok na jeden telefonát. 30 dní v chládku a pak 10 let zákaz vstupu do SRN.
Vesiv - 25.08.2020 15:44:44
Pokuty nedostávám a když tak zaplatím, ale jak by policista postupoval s odebráním tabulek RZ které mám na voze fest přilepené abych, hlavně tu přední, tak lehko neztratil po "zásahu" jiného řidiče při parkování? Nebo je to zakázáno?
václav - 25.08.2020 15:36:50
Prosím vás proberte se tohle je demokracie takhle si to představujete je spousta jiných možností ano kdo pokuty neplatí ať nejezdí !! Začlo to odebíráním řidičáku ,aut a teď reg.značek co bude dál zastřelení ??? Kde je ta spravedlnost a dodržování zákonů
václav - 25.08.2020 15:36:27
Prosím vás proberte se tohle je demokracie takhle si to představujete je spousta jiných možností ano kdo pokuty neplatí ať nejezdí !! Začlo to odebíráním řidičáku ,aut a teď reg.značek co bude dál zastřelení ??? Kde je ta spravedlnost a dodržování zákonů
pokuty - 25.08.2020 15:26:28
Pokud to myslí vážně, tak jsem zvědavý, co budou dělat, když prohlásím, že jsem vozidlo prodal. To budou muset vydat SPZ novému majiteli a ten mne vzápětí vozidlo přeprodá zpět. V pohodě na základě ústní kupní smlouvy.
Patrik - 25.08.2020 15:03:49
:D koukam tady zase někdo přemejšlel nad tím jak z lidí vymáhat další peníze za ********, a když to zaplatim přes banku, tak oni vezmou papíry jenom proto že to tam ještě vídí :D ? fakt samej ***** v čr
Petr - 25.08.2020 14:55:25
Konečně něco ,jen tak dál na zdr.y
jan - 25.08.2020 14:54:55
zvlasti ze naopak to funguje skvele.ze zahranici sem ti prijde pokuta vzdy ..kde udelali soudruzi chybu?? co??
Josef - 25.08.2020 14:49:27
A kdy se někdo konečně bude zabývat tím aby na silnici nejezdili ******* a ožralové s deseti zákazama řízení.
Patrik - 25.08.2020 14:44:32
Se zabavováním registračních znacek u osobních automobilů registrovanych v ČR zásadně nesouhlasím - pokud někdo nezaplatil nějakou pokutu, je tu exekuční řízení. Dlužník může užívat v tom okamžiku půjčené vozidlo - jak ho vrátí bez registrační značky?
kerim24 - 25.08.2020 14:38:04
VAUVAUVAU...a tak je to kůůůl víajpí majgott tak je to správné tak to má být... doporučuji se v rámci byznysu a vysokého HDP životního stylu....doporučuji se obrátit na mojí společnost "Značka na počkání SRN" - s ručením neomezeným se sídlem v Kocourkově
Jan cech - 25.08.2020 14:31:18
Paneboze co matros ta nase posrana vlada bere??? To jim nestaci ze uz dom mr dali prepisy aut??? Tvl oto vic tu bude aut s cizi znackou na tu sahnout nesmi.. je to majetek daneho statu. proste zase vymysli debilitu napr za 14 dni vyplata=14 dni bez auta
Josef - 25.08.2020 14:29:09
Ještě chvilku a budou chtít kopii klíčů od bytu. Totalita? Ale asi svobodná.
Michal - 25.08.2020 14:27:39
Hovadina. Jestli stát není schopen pokutu od hříšníka vymoci... tak kde to jsme ?? Stejný nesmysl jako zabavovat řidičák neplatiči alimentů. Prostě pravomocně odsouzeného, nebo pokutovaného hříšníka zavřít na nucené práce do kamenolomu.
Miloslav - 25.08.2020 14:12:09
Hloupý nápad, to se budeme chovat jako nakvašení "němci", vždyť je plno jiných možností. Napište prosím kdo přišel na tuto koninu.
Milan - 25.08.2020 14:09:08
K zabavení majetku, jímž RZ vozidla je, by neměl stačit pouze nějaký registr. Odvolávat se na množství nevybraných pokut je pouze odrazem neschopnosti úřední moci pokuty vybírat. Mj. pokuty z Německa či Rakouska jsou úspěšně vymáhány od našich hříšníků.
Pirát - 25.08.2020 14:07:57
Další výmysl našich bohů (politiků), jak účinněji okrádat občany, kterým sebrat na daních celý výdělek a stejně peníze nebudou. Peníze občanů Babiš použije před volbami pro důchodce. Silnice, mosty katastrofa, opravy zbytečně prodlužují, Jděte do prd...
PICHAV - 25.08.2020 14:00:42
TAK SE BUDE JEZDIT BEZ SPZ NOACO !!!!!!!! A JA MUZU JET BEZ NICH NA DOVCU !!!!! MUJ PLAGIATOR 11:10:13 UZ ME ZASTOUPI !!!!! JESTE TROCHU VICE KREATIVITY A DRZET SE MEHO MYSLENI A HLAVNE POCHOPIT ZE NEJSEM TAK STARY NA TEN 1936 !!!!!! TAK 54 PRIDAT JO !!!!
Martin - 25.08.2020 13:48:06
Registrační značky při troše fantazie zabavit pouze provozovateli vozidla. Ten ovšem nemusí být totožný z řidičem. Už se se těším až někde zůstane stát autobus bez RZ plný lidí, z důvodu, že jeho řidič nezaplatil před 10 lety za špatné parkování.
Pepa - 25.08.2020 13:15:41
Už vidím jak se budou krást SPZ. Přeci ti dlužníci nebudou chodit pěšky, že ??
Milan Smid - 25.08.2020 13:08:54
V POLSKU NA SLOVENSKU UŽ FUNGUJE DESET LET ŽE VÁM VEZMOU KLÍČE OD A
Nojo - 25.08.2020 13:08:03
a kdo bude uz konecne zodpovedny za stav silnic? kdo pak dostane pokutu? likvidacni? system, kdy jste kazdy den tak 5x jednou nohou v kriminale vyhovuje jen tem nahore... a ovce si zabeci a jede se dal, hnus
Andy - 25.08.2020 13:02:10
co značky rovnou zastřelit ale demokraticky
PetrZ - 25.08.2020 12:39:21
Zdenek - co s tim ma co spolecneho policajt? Proti ulozene pokute se stale muzes odvolat. Ze nechapes jak to bude fungovat je tvuj problem...
Zdenek - 25.08.2020 12:35:51
Policajt je neomylný.Zase další lumpárny našich úřadů
PetrZ - 25.08.2020 12:25:47
Naprosty souhlas s tim. I zabaveni ridicaku za neplaceni vyzivneho se ukazalo jako velmi ucinne reseni. Samozrejme se jedna o nezaplaceni jiz ulozene pokuty, tzn. kterou uz ridic dluzi. Nema to nic spolecneho s pokutou cerstve ulozenou.
karel - 25.08.2020 12:24:04
a peníze s vybraných pokut putují kam? policejní kontroly nemají s bezpečností provozu nic společného, jde jen o okrádání obyčejných lidí ve starých autech.luxusní auto může jezdit dle libosti.kdo ví,kdo sedí za volantem?
Karensky - 25.08.2020 12:06:42
OK a co když bude dlužník řídit například firemní vozidlo, z půjčovny a nebo prostě půjčené od známých?
m K - 25.08.2020 11:49:22
Další svinstvo
PICHAV - 25.08.2020 11:10:13
MNE JE TO JEDNO RIDICAK MI VZALI V ROCE 1936!!!A JEZDIM JEN VE SVE FANTAZII SUPERSPORT PRD!!!VINETOU HADRA HAU!!! BUMPRASK
řidič - 25.08.2020 11:04:02
Zásadní nesouhlas. Od toho je správní řízení, aby se prokázala oprávněnost uložené pokuty. Viz nedávné případy ve Varnsdorfu, kdy až soud zrušil pokuty za nezákonná měření.
milde - 25.08.2020 10:37:25
Souhlasím s tímto řešením.
Reklama
Autosalon TV