Reklama

Diskuze: Komentář: Až malé dítě vám naplno ukáže, jak moc špatná může být v praxi technologie elektromobilů

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

Paco28 - 20.06.2024 18:32:58
Lukáši, a zaplatil jste babičce to elektriku na dobití?
Libor - 20.06.2024 06:04:30
Tohle přeci nemůžete myslet vážně. Kdybych takový to článek četl v Blesku nebo na Autoforum, tak mě to nepřekvapí, ale vás jsem považoval za seriózní médium.
Reklama
Milan - 13.06.2024 23:00:10
Doplním, nejsem proti EV, ze mě je to výborné druhé auto. Ano druhé! I když pravděpodobně by najelo vic km než první. Ale ta cena / nedostatek schopných ojetin tu myšlenku zabíjí.
Milan - 13.06.2024 22:57:35
Konečně někdo upřímně popsal reálný život se 100% závislostí na EV. Podle komentářů EV-loveru to vypada ze jich to většina nepochopila. Odmítají akceptovat, ze prostě ze každý nechce / nemožnost si naplánoval čas na nabíjení a obzvláště s dítětem.
Dusan - 05.06.2024 15:44:53
Skvely clanok. Plne odraza realitu nasho cestovania s 2-ma malymi detmi. EV vozy ma zaujimaju, rad si ich vyskusam, no dnes este nie su PRE KAZDEHO vhodne. A to je vlastne jediny dovod, preco sa tak branime uplnemu prechodu na elektrinu.
Aleš - 04.06.2024 06:29:29
Autor by měl začít používat hlavu k myšlení a ne na parádu. Tento článek je ve stylu: "Mám 190cm půjčil jsem si Fiat 500 a po 200 km jsem byl celý rozlámaný, protože jsem si nemohl protáhnout nohy. Auta na benzín za nic nestojí." Pro rodinu Tesla m Y ap.
Reklama
ferojak@seznam.cz - 24.05.2024 21:12:51
Co takhle El Škodovka, tažné zařízení a tunový přívěs? S mým benzínovým naprosto v pohodě. Takový test by mě hodně zajímal.
Michal - 14.05.2024 08:23:31
Pane to, vy jste jen ťulpas, za to nemůže EV auto.
Jirka - 08.05.2024 23:09:50
Nechci autora článku nějak urazit ale průměrně inteligentní člověk ví že se elektromobil nabíjí stejně tak jako se s běžným spalovákem jezdí k benzínce.
Vít - 08.05.2024 12:59:56
Kde se takto neschopní lidé berou? Nezvládne si docucnout na 100 km za deset minut...
Reklama
Miroslav - 08.05.2024 09:52:40
Půjči se elektrické auto a není schopen ho nabít. Ne, tady není problém s autem, ale s řidičem. Větší blbost jsem dlouho nečetl. A to nejsem příznivec EV.
Kuba - 08.05.2024 09:10:32
Tady je jasný problém s řidičem a ne s autem.
Honzas - 07.05.2024 22:31:59
Proč má auto které má připravit 80 kg vážit 2 t a víc? Už jenom toto je hendikep který nejsem ochoten tolerovat.
lobb - 07.05.2024 16:51:45
A vottoom to jee..pravda je krutá. Kdo si pořídí E auto ,tak k tomu musí mít i zelený mozek. Normální člověk to nikdy, nikdy za současných podmínek neudělá!
Dzordzik - 07.05.2024 16:13:57
"No jo, pán je chudák, který má čas sportovat, ale nemůže se na 5 minut stavit na nabíječku. Nebylo třeba tam čekat 30 minut na nabití do 100%. Naprostý souhlas. Enyaq bez TČ s obrovskou spotřebou v kombinaci s tatíkem, který skáče jak manželka píská ....
Dzordzik - 07.05.2024 16:13:41
"No jo, pán je chudák, který má čas sportovat, ale nemůže se na 5 minut stavit na nabíječku. Nebylo třeba tam čekat 30 minut na nabití do 100%. Naprostý souhlas. Enyaq bez TČ s obrovskou spotřebou v kombinaci s tatíkem, který skáče jak manželka píská ....
Vlk - 07.05.2024 14:15:30
Přitom stačilo to auto nabít. A jezdit pro pizzu 15 km mi taky nepřipadá jak odobrý nápad.
d@rkWolf - 07.05.2024 13:43:07
Logické-mít potřebu dojíždět do 20km denně od baráku do práce, koupím nejmenší a nejlevnější elektrický pidi šmejd z Číny, co dá koupit nebo objednat na Aliexpressu a jsem happy. A na delší cesty starou, benzínovou, V6 či V8 (nové se nedělají...).
Kalfa - 07.05.2024 11:59:37
To Martin : Jaxi nechápu. To ropní šejci přestanou těžit a odříznou si tak nemalé příjmy ???
Kalfa - 07.05.2024 11:57:12
A milovníci elektrovehiklů si budou pořád namlouvat, že je to pokrok. Inu víra, ta se vždy a všude projevuje marginalizováním protiargumentů a ignorováním varovných signálů. Pak přijde divení a osočování oponentů.
Karel K - 07.05.2024 10:52:02
Auto má sloužit a ne vy sloužit jemu a pořád jen plánovat a řešit, kde a jak dlouho budu nabíjet...
Ondřej - 07.05.2024 10:02:57
Autor by měl jezdit spalovákem. Chápu, že pokud jezdí stejně jako já s dlouhodobou spotřebou 3,2l/100km se zapnutou klimou tak ho dojezdy elektroaut budou štvát.
Josef - 07.05.2024 02:16:01
Na 100% souhlasím s autorem.
MMXA - 06.05.2024 21:19:33
Do EV zatím ne, ale pokukuju po novém Kodiaku PHEV, dojezd 100km, rychle dobitej a pro případ nouze spalovák. Cenově v kategorii levnějších EV.
Zdeněk - 06.05.2024 18:21:12
Zvláštní mám doma 9ti měsíční holčičku a autistickou dceru . Na žádné vámi podobné problémy jsem nenarazil . A to jsme se vzdali druhého rezervního spalovacího auta a bez problémů fungujeme s dvěma elektromobily .
martin - 06.05.2024 16:50:01
sranda bude, az do toho hodi vidle ropni sejkove a ze spalovaku se stane bezcennej srot . tihle EV hateri si neuvedomuji, ze kazdy dalsi EV tenhle okamzik oddaluje a meli by se modlit, aby lidi s EV bylo co nejvic . nejakej ditrich rozjetej vlak nezastavi
Jan - 06.05.2024 16:34:26
Takže vážený herr Dittrich. Jednak to chtělo cokoliv jiného, než Škoda Enyaq. Za druhé do toho hodila spíš vidle manželka, ženská, jako obvykle do všeho...
Robert - 06.05.2024 15:51:26
Docela by mne zajímalo kolik z Vás mělo elektromobil a následně jej prodalo a koupilo zpět spalovací auto. Článek jako takový nechci komentovat je to divná splácanina Stačilo 10 minut na nabíječce a zbytek doma.A problém vyřešen...
Jan - 06.05.2024 14:12:46
To jsou teda bláboly :) sám mám eAuto, používám běžně 2 roky a žádný problém. Pravda je taková že elektroauta od Škody a stejně tak od VW jsou špatná a pokud něco neudělat, čína a Tesla je oškubou.
Aleš Němec - 06.05.2024 14:10:57
Souhlasím! Dokud děti spí, tak se pořád jede.To elektroauto nedovolí.Často také vidím, jak se na dálnici Tesla plazí za náklaďákem.
Docktor - 06.05.2024 13:44:51
Elekt. auto sa hodi iba ludom s rocnym najaz. 40 tisic a viac. Iba vtedy sa suhrnne naklady vyrovnaju autu so spal. motorom po dajme tomu 5 rokoch. Otazne je to, ze spalovacie auto po 5 r. este predate za 40-50% ceny, ale elektricke uz sotva za 20% ceny.
jan - 06.05.2024 13:26:35
Autor píše o luxusu ve Škodě Kokodaq - ale co ten stres? Není to významnější kritérium, než trocha ticha v elektromobilu? Já bych tedy radši jel Škodou Favorit, než se nervovat jestli dojedu a jestli bude volno u nabíječky! A i autor mi dal zapravdu: Tipo
Miroslav - 06.05.2024 10:01:29
Děkuji autorovi za tento článek. Co však pan redaktor nenapsal. Pokud jste odkázání pouze na veřejné dobíjecí stanice, vyjde 1 ujetý km na palivu stejně nebo dráž než u klasického auta. Nehledě na komplikace s různými aplikacemi pro různé poskytovatele.
Miroslav - 06.05.2024 09:38:30
Článku naprosto rozumím. Jako otec 3 roky starého synka přesně chápu o čem se mluví. Je vidět, že pan redaktor má přecejn raději svoje dítě a manželku, než auto za milion, kterému se prostě nechce přizpůsobovat na úkor potřeb svojí rodiny.
Stana - 06.05.2024 09:35:33
Snížit rychlost, abych dosáhl přijatelné spotřeby, je normální i se spalovacím motorem, který lze dotankovat prakticky kdekoliv. Proč to neudělat i u elektroauta, kde je dobití větší problém?
Alda - 06.05.2024 07:52:51
Veskete nevyhody elektroaut se postupne odstranuji (rychlejsi dobiti, delsi dojezd atp.) Co mi ale vadi neskutecne moc a s cim se nehodlam smirit je fakt, jak odporne nam jsou vnucovany a protezovany jako protekcni spratek!
Petr - 06.05.2024 07:17:51
Zrovna Enyaq si koupil příbuzný.Má ho 2 roky.Nový stál 1.9 milionu a já na inzerci dohledal cenu těchto dvouletých nebo tříletých ojetin.Šílenost je,že tříletá ojetina s nájezdem 21000 km je za 630 000 kč.Propad hodnoty jako prase.
Karel - 06.05.2024 07:11:32
Současná EV mají své místo ve městech, na ježdění "kolem komína". Tam jsou neporazitelná, v dnešní konfiguraci. Na dlouhé trasy je to prostě problém. V okamžiku, kdy na "benzínce" vyměním prázdný palivový článek za plný a frčím to bude jiná situace.
Jan - 06.05.2024 06:59:26
Takze vy jste si prevzal auto s malym dojezdem, cestou domu jste se nemohl 10 minut zdrzet kvuli. Doma jste pres noc neco malo dobil a do cile dojel pomaleji, protoze jste cestou nemohl bouchnout dvermi… kde by byl rozdil se spalovakem?Doma byste nedobil
dbkfv - 06.05.2024 05:48:03
Re "Auto je luxus nikoliv samozrejmost" jenže momentalne jsou spalovaky mnohem dostupnejsi tj skoro samozrejmost. Luxus to bude s ev coz prebesene znamena ze elektrofanatici "berou" mnoha lidem moznost mit auto..
lam - 06.05.2024 03:55:24
vážený pane redaktore, děkuji za vaši velmi objektivní a oprávěněnou kritiku problematiky cestování s EV. popsal jste zcela reálně jednu z nevýhod elektromobility. já vás ocenuji za odvahu popsat realitu , až když čtu agresivní zelené pomatené názory.
Jan Novetný - 06.05.2024 02:13:04
Proste elektromobilita neni pro kazdeho, je treba si to vyzkouset. Ja jsem zkusil a spalovak si uz nikdy nekoupim. Jsem maximalne spokojeny, ale nezavrhuju lidi kterym vyhovuje spalovak.
Rosťa - 06.05.2024 01:08:37
Je smutné, jak polarizované názory tady zaznívají. Je potřeba si ujasnit fakta a podívat se na to objektivně. Elektromobil je dnes, kromě dojezdu, ve všech aspektech lepší auto. Výkon, jízda, provozní náklady, servis. Baterie 3000x nabití/900000km!
Mirek - 05.05.2024 23:24:40
No jo, pán je chudák, který má čas sportovat, ale nemůže se na 5 minut stavit na nabíječku. Nebylo třeba tam čekat 30 minut na nabití do 100%. Vždy se dají okolnosti ohnout k tomu, abych si přihřál polívčičku pro svůj názor a o to v článku jde.
Romana - 05.05.2024 23:12:34
Prave diky nasemu malemu mimi jsem ocenila elektromobil, manzel nemel problem zastavit na kojeni, co 3hodiny. A nabijeni casto trvalo kratsi dobu nez nakojeni maleho miminka. Jezdime daleko a casto. Nejlepsi volba do budoucna pro nase deti.
Jakub - 05.05.2024 23:05:28
Tak dočetl jsem článek až do fáze, kdy autor začal tvrdit, že cesta 20 let starým dieslovým Mondeem by byla větší jistota. V tu chvíli jsem zjistil, že je autor úplně mimo. Elektro stačí dobít, na což se pán vykašlal. U Mondea člověk nikdy neví...
bubble - 05.05.2024 22:19:12
Otazka je, secte-li se komplet spotrebovana a emitovana energie ze spalenych fosilnich paliv vc. CO2, NOx atp., s ohledem to ze atmosfera funguje jako poklice... tak jestli tyhle deti co ted mame problem odvezt v EV budou mit tuhle planetu jeste k ziti..
Aleš - 05.05.2024 22:13:34
Autor je očividně submisivní jedinec pod vládou manželky a dítěte. Nemám ev. Sem tam si nějaké půjčím, ale co vedlo autora od 10 minut k zastavení a nabití je mi záhadou. Vždyť i vybitý e-mach tam dovede sypat 100kw i v zimě.za 10 minut prostě 100 km
Ficus - 05.05.2024 22:09:58
Začátek elektromobility já pamatuju v Golfu3 CityStromer, z r. 1996 s nabíječkou na 220V, kabel pod přední SPZ. Lion baterie instalované kol r.2010, a najel na ně přes 200km. Ale to pisálek asi tu paměť přestřelil, jinak bych si ho pamatoval.Bylo nas pár.
Ficus - 05.05.2024 22:02:39
Pamatuju, že jsme s rodičema jezdili všude vlakem a autobusem. Pokud je někomu na obtíž zastavit na chvilku u nějakýho DC chargeru, nebo doma použít třífázovou zásuvku, tak ať to zkusí postaru. Hned mu dojde, jak se to dá, místo fňukání pořešit.
Jirka - 05.05.2024 21:29:06
Ano, nabít si můžete řádně doma, ale pořád to nemění nic na faktu, že děti určují kdy a na jak dlouho budete stavět .A jak bylo řečeno, pokud je na palubě klid, chcete jet co nejrychleji a co nejdál to je možné...
Robert Vcelnice - 05.05.2024 21:09:18
Pan autor asi netuší, že existují také 3f zásuvky, ze kterých se EV nabije z 0 na 100% za 7 hodin. Pokud chce jezdit elektromobilem a doma nabíjet 1f zásuvkou na 16A, tak nemá všech 5 pohromadě. Ale fosilní fanatici mu za to ještě zatleskají :-)
Giomek - 05.05.2024 21:04:47
Deti si I-pace nemuzou vynachvalit, vzdycky mi rikaji, ukaz te nemecke predrazene bide kde je jeji misto (daleko za mnou). No a kdo se neprizpusobi nebo nema moznost nabijet, ma tu MHD. Auto je luxus nikoliv samozrejmost pro rozezrance.
Milan.83 - 05.05.2024 20:47:48
Asi tak nějak by vypadala naše cesta k babičce (100 km). Dcera se budila při každém bouchnutí dveří. Proto značka ideál: alespoň třetina nádrže nafty (rezerva i do případných kolon - topení/klima), cesta bez zastávek.
Lojza - 05.05.2024 20:36:06
Elekroauta jsou v současné podobě hračka pro /rádoby/ bohaté, kteří mají potřebovat ukazovat a dokazovat svůj /rádoby/ status a signalizovat svoji /rádoby/ ctnost. Je to prostě celé k smíchu a současně k pláči jako celá tahle doba.
Ladislav - 05.05.2024 20:22:40
Ještě před rokem by autor za tyto " kacířské řeči " dostal pět let na tvrdo a Brusel by ho nechal upálit ve jménu EV Boha.
Martin - 05.05.2024 20:00:32
Rozumím, že článek”Jel jsem Škůdkou k babičce a nic se nestalo”by nikdo nečetl a vyhodili by vás.Ale to,že bouchnutí dveří u nabíječky vzbudí dítě a u tankování nevzbudí,je k smíchu.I na obyč. 70 nabíječce byste dobil za čas tankovani na cestu,i na pizzu.
Dusan - 05.05.2024 19:50:23
To je přesné. Místo toho, aby se s el. auty začlo s rozumem - od malých městských přibližovadel, tak je hned hodí do vyšších tříd, vždyť trh se přizpůsobí. Bohužel to jinak nelze - okecat zvýšení ceny o 300+ tisíc v luxusním autě lze. U malého nikoliv.
CyberMageFroll - 05.05.2024 19:49:28
Netušil jsem, že autor má stroj času když pamatuje úplné počátky elektromobilů. První se totiž objevili ve třicátých letech 19. století a svůj největší rozmach zaznamenali na jeho konci než byli nakonec vytlačeny z trhu auty se spalovacím motorem.
Michal Ježek - 05.05.2024 19:30:17
Moc pěkný článek. To byla taková klasická cesta, jakou děláte 20-30x ročně. Často i násobně delší. A fakt málokdo touží po tom řešit, jestli dojede, kde nabít a jak dlouho nabíjet, když máte v autě děti, které zásadně nečůrají podle požadavků auta.
Simon - 05.05.2024 19:24:10
Obyčejným pracujícím lidem je asi úplně jedno , jaký režim vládne , pokud se mají v životě dobře a není draho . Rostoucí ceny energií jsou chtěným cílem Green Dealu. Máme sice svobodu, můžeme říkat, co chceme, ale jen dokud bude náš pohled stejný .
Franta - 05.05.2024 19:11:59
Pamatuješ si kulový a ne začátky elektromobility, novinářský šašku. Pokud ti tedy není 140 let. Pokusy o elektromobilitu tady byly už na přelomu 19. a 20.století.
Reklama
Autosalon TV