Reklama

Diskuze: Řidiči, tudy raději nejezděte. Malé české město má 66 radarů, pokuty mu vynáší desítky milionů

Nový příspěvek

Váš E-mail nebude zveřejněn

Příspěvky

Roman - 09.09.2024 19:20:29
Říčany mají sice TV hvězdu, ale město řídí někdo úplně jiný Jak si vysvětlit, že jsem byl pokutovat za 54km/h, v sobotu ve 2:30 ráno, kdy nikde nebyla ani noha. A pokutu zaslali moji dceři a tak celá rodina věděla kde jsem byl. Za to se pokuta nedává?
Radek - 06.09.2024 15:26:35
Vim, ze clovek by mel byt obezretny, ale znacky a radary jsou na urcitych usecich rozmisteny tak nestastne, ze to je vylozene past na ridice! Je to sproste
Reklama
Ondřej - 05.09.2024 19:11:22
Všichni se tu shodneme, že se jedná o sprostý business, který se schovává za dobrou věc. Jen čekám, kdy nás auta začnou pokutovat sama. Ale to se stane, až se nažerou malá prasátka z měst a přijdou na řadu ty velká prasátka z automobilek a vlády.
Jakub - 05.09.2024 14:26:18
Něco mi říká, že ten kdo tu pláče, že dostal pokutu bla bla bla... Asi nebude zodpovědný řidič...
Slávek - 05.09.2024 10:32:48
Určitě jde hlavně o prevenci, bezpečnost a dodržování vyhlášky. Kdyby nebyli lidé hloupí, už ty radary tam nejsou. Zajímalo by mě, jak se s vybranými financemi nakládá. A také by mě zajímalo, kdo je v uvedených obcích u moci. Hledat se mi to nechce.....
Petr - 05.09.2024 08:54:56
Pokud by jim šlo o bezpečnost tak dají před každý radar ceduli s usekovym měřením. Jinak jde jen o prachy nic jiného. Oni to moc dobře vědí
Reklama
Hana - 05.09.2024 08:51:57
Já rychlost dodržuju. Ale někde jsou fakt chytáky, radar pět metrů za cedulí obce atd, když to tam neznáte, nemáte šanci tak rychle zpomalit. Kdo to povoluje? Místní si dají pozor, ale když tam jedete poprvé, stopro se chytíte, to je sviňárna!
Jan - 05.09.2024 03:58:47
Když už pokutují za rychlou jízdu, tak by měli pokutovat i za pomalou jízdu! Proč se jezdí rychle ,protože když dojedete auto které jede o 10km za hod pomaleji než se smí tak je to o nervy natož když každý ale každý zastaví před kruhovým objezdem. Nechapu
Milan - 05.09.2024 00:48:59
Nedávno jsem někde tam jel, asi 100m před křižovatkou v obci, byla cedule 60km a hned za křižovatkou kamery, takže pěkná vychcanost, žádná bezpečnost!!! Jako i často jinde v jiných obcích, jen tostresuje a odvádí pozornost řidičů.. Asi tak. Zakázat.!!!
Pavel - 04.09.2024 21:37:12
V seznamu měst, kde se nejlíp žije jsou Říčany na prvním místě už několik let. Zvláštní, že?
Reklama
Miroslav Souček - 04.09.2024 15:04:27
Takže, jak jsem uvedl, měřit si mohou co chtějí, to je tak asi vše. oni také nevybírají pokutu, oni chtějí jakýsi obnos, pokud do určitého data nepošleš, předávají to policii ČR. No a policie nic neměřila, takže mají smůlu, oni to dobře vědí. Zdravím
Miroslav Souček - 04.09.2024 14:57:44
Zdravím, zákon o silničním provozu §79, odst.8: K měření rychlosti vozidel je oprávněna polici a obecní policie, obecní policie přitom postupuje v součinnosti s policií. Nikde zde není psáno, že měření rychlosti provádí město, firma, Lojza od vedle atd.
Harry - 04.09.2024 13:52:07
Mě by zajímalo. Kolik přestupků udělají páni radní a zda pokuty platí, nebo jsou z toho to systému vyjmutí. Projet tolik kamer aby člověk neudělal chybu nebo přestupek se nedá. Tolik kamer to už je na psychiku člověka.
Vladimír - 04.09.2024 10:50:59
„Drahá" vládo, hledáš kde uspořit stovky miliard? Zruš obcím rozpočty a nechej je, vždyť jak vidno, obce si ten svůj rozpočet dokáží pokrýt vlastními příjmy. Obce, které to zatím nezvládnou určitě najdou způsob nebo se nechají inspirovat ostatními
Zdenek - 04.09.2024 10:04:27
Řešení je jednoduché. Příjmy z pokut vybírat finančním úřadem a byly by příjmem státu. Náklady, pokud chce obec porovozovat radary za účelem bezpečnosti, ponechat obci. Každá obec by si rozmyslela, zda jí jde o bezpečnost provozu nebo dojení řidičů.
Honza - 04.09.2024 08:26:41
Nikoho nenavádím k ničení cizího majetku, ale už jste viděli, co dokáže silný laserový ukazovátko s papírem na pár metrů? No a teď si představte, že posvítíte přímo do tý kamery a polechtáte laserem čip za optikou. Myslím, že čip dočipuje a kamera doměří.
Martin - 04.09.2024 08:01:47
Jezdim tudy bez pokut. Spíš než radary bych celkové řekl, že horsi obec prostě ve stř. Čechách není. Aby tudy člověk projel (před rekonstrukcí), musí vyrážet s 20ti minutovou rezervou. Rešte skutečne problémy a ne radoby "bezpečnost", pi**mci politicky.
Bohouš - 04.09.2024 07:50:23
Jak jinak chcete donutit řidiče dodržovat povolenou rychlost? Aby jim přišla žádost o respektování zákona nebo aby vedle silnice stáli policisti a prosili řidiče o nepřekračování rychlost?? Dal bych radary všude a aby pokutovaly i nedodržování odstupu!
Filip - 04.09.2024 07:31:58
njn bezpečnost na prvním místě ...ehm totiž vejvar na prvním místě !
Petr - 04.09.2024 07:03:58
Ne v Říčanech není tolik radarů, jen je spravují i ostatním obcím v okruhu asi 10km, které se je rozhodly nainstalovat v místech kde by se bez nich nedodržovala povolená rychlost.
Jiří - 04.09.2024 03:58:04
Kdyby to nebylo z boží vůle (státní), tak je dávno kamenují... Že jim to někdo pořád žere.
Jindra - 03.09.2024 22:14:52
Máme tady opět policejní stát a Václav se jen v hrobě obrací...
JáVeliký - 03.09.2024 22:13:58
To nejsou radary, ale KRADARY
Zelený baret - 03.09.2024 21:27:28
NA TAKOVÉ PROBLÉMY STAČÍ VÝBUŠNINA ZVANÁ C4,SEMTEX NEBO KULOMET A JE PO PROBLÉMECH :)
Jan - 03.09.2024 20:40:33
To určitě, bezpečnost. Ždímání peněz z řidičů pro nic za nic. Rád bych radní z Říčan upozornil, že existují i další skupiny obyvatel: čoklisti, pumpičky, lepiči plakátů, a další havěť hodná pokutování. Ne, budeme ždímat řidiče. Hnus světa, tyhle Říčany.
Mirek - 03.09.2024 20:09:09
Podstatné je, co na to říkají samotní obyvatelé Říčan…. Pokud by to jim vadilo, měl by starosta a jeho tým prohrát volby…
Zdeněk - 03.09.2024 20:08:15
Žiju v podobně velkém městě a je místo,kde bych to úsekové měření i uvítal.Máme tady čtyřproudovku mezi průmyslovou zónou a síslištěm.Docela běžně tam lítaj i 90.Už bylo i pár mrtvých,takže je tam 50 a spousta lidí na to kašle.A že se tím vydělá,tím líp.
Kája - 03.09.2024 19:40:09
K...u....n....d.....y
Kája - 03.09.2024 19:39:03
Jana a Mates jsou zapařené *********
HavelBylZmrd - 03.09.2024 19:36:24
Už tu byl nějaký P.i.č.u.s co napsal , že se má jezdit podle předpisů ?
Milan - 03.09.2024 19:33:33
Někomu se motorizmus posouvá do kategorie zatraceně drahých koníčků. Fakt nechápu, proč má někdo problém dodržovat pravidla silničního provozu.
Jindra Muzikář - 03.09.2024 19:18:38
Říčanský uchylové jsou radarama proslavený!!!
Karel - 03.09.2024 18:52:54
Podobně i v jiných městech po ČR, kde vím, že se měří. Na šmejdy se holt musí levárnami.
Karel - 03.09.2024 18:51:43
Když musím do Říčan, kde jsou radary, vím, nasadím vpředu i vzadu sice pravé, ale různě nalezené RZ, projedu klidně 20 nad limit, ať si fotí jak vzteklí, za městem nasazené RZ sundám a pohoda. Takto to dělám již několik let bez jediné pokuty.
Mates - 03.09.2024 18:46:29
Kdyby všichni jezdily podle předpisů, nemusely by takhle blbě krmit stát
Miroslav - 03.09.2024 17:48:26
Když neschopné zastupitelstvo neumí zajistit rozpočet jinak než pokutami,tak je absolutně k ničemu.rychlost se má dodržovat to ano,ale dopravu dle jména má hlídat dopravní policie,a ne udělat z obce městsko policejní pozemek...
Petr - 03.09.2024 17:31:58
Zákeřné Říčany měří po celé Kutnohorské, ta silnice je 50 km obec.
Václav - 03.09.2024 17:06:03
Jezdim Říčanama skoro každej všední den asi dva roky. Tak kde mam pokutu ??Běžně to tam projíždím 53-55. Všude cedule jako kráva že je radar, na zemi jasný čáry kde se měří. A přesto vyjde tenhle stupidní článek kterej normálního řidiče nezasáhne.
Jana - 03.09.2024 17:05:31
A problém je v čem? Pokud má někdo problém s dodržováním pravidel,tak ať platí.
Petr - 03.09.2024 16:55:02
Ani státní policie neměří rychlost těsně před, nebo za hranicí omezené rychlosti.
Jan - 03.09.2024 15:49:26
Koukám na seznam kamer a Řičany jich moc nemají, zbytek mají okolní obce, jenže Říčany jsou obec s rozšířenou působností, tak zpracovávají pokuty za ně, a peníze posílají zpět
Karel - 03.09.2024 15:36:49
Ricanama jsem jel jednou, od ty doby pokud je někde poblíž cíl cesty se vyhýbám a jedu radši po 12.nez po tydle 2. Ucpaný město a mraky radaru .a jak zde ctu spousty radaru na okrajích. Waze poslední dobou moc včas neupozurnuje na radary a úseková měření
Honza - 03.09.2024 15:29:49
Projel jsem celou Evropu,nikdy jsem nikdy neplatil, v Říčanech už 2x. Jezdil jsem tam operovat do nemocnice, už tam nejezdím. Nechci to co vydělam zaplatit na pokutach . Škoda.
Jiří - 03.09.2024 15:21:33
Kdo nejezdí v souladu se zákonem o silničním provozu, ať platí. Zvláštní je, že Říčany vyhrávají soutěž o nejlepší žití. Cítí se bezpečně, protože tam nejezdí lidi jako magoři.
Radek - 03.09.2024 15:01:31
„Byznys s kamerovými systémy začal v Říčanech v roce 2014“... to tam ještě starostoval pan Kořen, a tak radarový les, o něčem vypovídá ... ;) .. https://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/204911/kramaruv-partak-koren-ze-zazraku-prirody-46-autonehod.html
turista - 03.09.2024 14:59:31
Město Říčany se pakuje na pokutách. To je nemravné. Hmotně postihovat by se měli pouze řidiči, kteří limit 50km/h překročí významně tak, že například jedou 60km/h. Bagatelních 53 km/h by se pokutovat nemělo. Jde jen o peníze ne o bezpečnost.
Jiří D - 03.09.2024 14:57:06
V Říčanech to znám a často tam jezdím, naštěstí hustota provozu neumožňuje překračovat povolenou rychlost, ale jako chodec bych se bál i běžet po chodníku aby mě to nezměřilo.
Josef - 03.09.2024 14:54:31
Jezdím tudy každý týden. Ale zatím mi pokuta nepřišla. Anebo jestli to nebude tím, že věčně postávám v kolonách. A co mně víc vytáčí, že každý rok je tam nějaká rekonstrukce vozovky, protože naši silničáři jsou totální amatéři a Česko je tankodrom.
Vladimír Kudlík - 03.09.2024 14:34:05
Zdá se, že jsou v komentářích lidé naštvaní na radary asi proto, že by chtěli jezdit po obci 90 nebo dokonce 120? Jednou jsou tu předpisy a povolené maximální rychlosti, ale někteří frajeři brečí, co si to ta policie dovoluje? My chceme jezdit rychle !!!
Rafaj - 03.09.2024 14:28:37
Konšelé Říčan by zasloužili.
Ondra - 03.09.2024 14:22:19
Stále nemůžu skousnout, že sjezd O - D1 je obhospodařován nenažranýma Říčanama a ne Jesenicí, která by to potřebovala více!
Ivan.Pelikan@email.cz - 03.09.2024 14:11:48
Nezbývá než se pořádně naštvat! Nezapomenout! A vysušit je. Prostě jim těch 70 mega nepřát. Tady to bez lidské nepřejícnosti nepůjde, jen ji probudit!
Vik - 03.09.2024 14:02:20
Občas tam jezdím a je to až úchylné, koukám, že nejsem jediný kdo si to myslí. Radary jsou na těch nejdivnějších místech. Jak si z radarů může dělat obec dojnou krávu, nechápu. Starosta je pěkně vyčůraný...
Michaela - 03.09.2024 13:16:47
Mně se líbí, jak tady nadavate. Kdybyste jezdili slušně, pokuty byste nemuseli řešit. Ty kamery slouží k bezpečnosti, ale je to výdělek pro obec, jako všude. Pokud někdo není schopen si hlídat značky, rychlost a bezpečnost,nemá za volantem co dělat.
Josef - 03.09.2024 13:09:49
Nějak tomu nerozumím.Přestupků za rychlost přibývá,protože se vybere více peněz.To znamená ,že se jezdí pořád rychle.Tak zlepšila se tedy bezpečnost provozu nebo je to jenom sprostá výdělečná činnost obce?
Jan Š - 03.09.2024 12:47:56
Rád bych nějaké srovnání bezpečnosti s jinými městy. Spíše řidiči civí na tachometr, aby nepřekročili rychlost na úkor bezpečnosti.
Vladimír - 03.09.2024 12:15:03
Mohl by mně pěkně prosím poradit námi všemi milovaný píčav, jak rychle mám jezdit tudyma ? Tímto mu děkuji tuze pjekně a láskou vzpomínám...
Adam - 03.09.2024 12:14:16
"Stačí jezdit podle předpisů" - to je hezká teorie a pokud to člověk v místě zná, tak i praxe. Ale pokud jedete někde poprvé, tak nějakou zašulenou třicítku profrčíte 50satkou ani nebudete všdět jak. A za 36 už platíte.
Emil Juriga - 03.09.2024 12:10:07
Osobní zkušenost: 2x cesta do Říčan za dcerou do léčebny = 2x pokuta1200,-Kč za cca 60 km/hod na neoznačeném úseku výpadovky ( z jedné strany betonová zeď, z druhé svodidla a křoví, chodník nikde). Prevence žádná, za mě legální loupež.
Krupka - 03.09.2024 11:57:45
Ano,lepší jezdit podle pravidel..pokud nějaký šílenec nevymyslí omezení na 15km v hod.v Praze je již řada 30km zón na čtyř proudových komunikací,kde byly moc široké ,zúžily se na jeden pruh, takže prům.rychlost se pohybuje na 15-20/hod..to se to dýchá
Karel H - 03.09.2024 11:55:55
Psal jsem to uz mnohokrat. Za znackou IS12a - Obec, musite jet 50km/h jen pokud jste skutecne v TRVALE ZASTAVENE oblasti. Ta znacka IS je Informacni znacka, nikoliv prikazova a tedy MUSI byt splnena i podminka vyse. Rika se tomu materialni podminka. NSS
Koutný - 03.09.2024 11:48:25
Mám stejnou zkušenost s malým městečkem Říčany. Prachy, jenom prachy. Občan = nezájem. Nejhorší město v Čechách.
Tomáš - 03.09.2024 11:41:46
A co tak místo žvatlání nad ošklivými radary zkusit jezdit podle předpisů? To by tam pak těch radarů mohlo být třeba sto padesát a nevydělaly by ani korunu. Když ono je to předměstí Prahy, takže tam se už na nějaké předpisy nehraje..
Luděk Šálek - 03.09.2024 11:37:57
Dobrý den, jak slyším Říčany a jejich ,,opatření,, , řešení čehokoliv s jejich (,,našimi,,) úředníky, tak mi při nejlepším vstávají vlasy na hlavě ... Doporučuji vyhnout se obloukem a ,,město,, Říčany u Prahy vůbec NENAVŠTĚVOVAT ... !!! Protiobčanská obec
Mirek - 03.09.2024 11:34:41
Souhlasím. V Louňovicích 4radary za sebou.Zkusili mi dříve dat po minutě pokutu za překročení z každého radaru zvlášť a po stížnosti to sloučili. Teď mají nový byznys,u rozestavěných neprůjezdných silnic,kde se parkuje,dávají pokuty jako by průjezdné.
Jiří Bittner - 03.09.2024 11:25:34
Je to jen šikana a buzerace Hlavně by mne zajímalo kdo to provozuje,čiší z toho jen korupce!
Jan - 03.09.2024 11:20:04
Waze je nutnostní aby Vás upozornila na úseková měření i radary.
Vlast - 03.09.2024 11:15:42
Prý kvůli bezpečnosti,,,super vtipné tam v tom městě sedí na radnici veselá kopa
Robert - 03.09.2024 11:10:05
Škoda, že se nezaměřil na firmu (y) provozující ty radary. Primární je soukromý podnikatelský zájem, který obec kryje "bezpečnosti". Nepochybně jsou úseky, kde ty radary pomohly zklidnit dopravu a umožnit bezpečný přechod a vjezd z vedlejší na na hlavní.
Miloš Kudera - 03.09.2024 11:04:29
Každá dobrá rada je drahá. Takže neradit řidičům, aby nepřekračovali povolenou maximální rychlost. Ale pozor, tam ne, tam je radar. A vy zloději, ne že krást se nesmí, ale tam ne, tam je policajt.
Viktor - 03.09.2024 10:57:28
Tomuhle byznysu, ala made in China je potřeba udělat přítrž a to docela jednoduše, zákon podle kterého obce budou muset veškeré pokuty v dopravě odevzdávat státu. Pak to bude pouze o bezpečnosti, nikoliv o kšeftu.
Viliam - 03.09.2024 10:50:21
Michal Tučný spieval pre primátora mestečka kedysi peknú pesničku . v ktorej sa spomína El Paso a nie Říčanyy, ale inak "sadne".....
Luděk - 03.09.2024 10:46:52
Tak samozřejmě, že jim jde jen o peníze. Stačí jezdit podle předpisů a radary budou dotovat. Jenže ty spousty řidičů nedodržují nebo ani snad neznají a pak se diví. Jezdím tam denně po desítky let, nikdy jsem v Říčanech pokutu nedostal a nejezdím pomalu.
Karel Prokop - 03.09.2024 10:43:55
Obzvláště výživné je umístit dvě kamery v odstupu tak jeden km. Stalo se mi, kdyby tam těch kamer bylo víc, určitě by stouply úměrně tomu zisky. Jak praví klasik:" V Říčanech by chtěl žít každý. KROMĚ MNĚ !!!
Milan - 03.09.2024 10:41:11
Jezdím Říčanami dost často a nikdy jsem pokutu neplatil. Kdo nedokáže dodržovat předpisy, ať platí, to se nedá nic dělat.
Karel Prokop - 03.09.2024 10:38:31
Super - bezvadná ukázka typicky české vyčůranosti. Doufám, že říčanští konšelé zakoupí desítky a stovky dalších kamer a celý jejich rozpočet bude pokryt výhradně z vybraných peněz. Jak jednoduché počty - prostě víc kamer = víc příjmů do obecní kasy.
Epimmetheus - 03.09.2024 10:32:06
Tady jde jen o peníze o žádné zpomalení nebo bezpečnost nejde.
Břetislav - 03.09.2024 10:24:55
Typičtí čeští zloději,říká se jim i ještě jinak.
Reklama
Autosalon TV